Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   14 t/m 16 augustus - Vagfest 2009 ~ Boom (B) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53529)

classic-edition 11-08-2009 08:53

Weet iemand misschien of je direct naar de poort kan rijden,daar een ticket kopen en naar binnen kan rijden als dagbezoeker of moet je zoals voorgaande jaren eerst naar een andere parkeerplaats om daar je ticket te kopen ?

Rolow.. 11-08-2009 16:02

Iemand enig idee tot hoelaat je de camping nog op komt met de auto? Moet namelijk vrijdag nog werken..

sixpack 11-08-2009 16:26

Voor alle vragen is het best om ze even te mailen, in belgie kunnen ze tegewoordig ook nederlands verstaan/lezen :D

weet wel dat de ingang 24 u open is, maar tussen 22:00 en 08:00 niet op terrein rijden

VAG-FEST REGLEMENT:

Enkel VAG-voertuigen zijn toegelaten op het terrein.
Gelieve de deelnemerskaart achter de voorruit te plaatsen.
Iedere weekendbezoeker is verplicht een armbandje te dragen, dagbezoekers een stempel.
De maximum snelheid op het terrein is 5km/u!
Er is geen stroomvoorziening voor deelnemers voorzien.
Honden zijn toegelaten aan de leiband en op eigen verantwoordelijkheid.
Gelieve de aanwijzingen aangaande het parkeren op te volgen.
Men dient de terreinen zo schoon mogelijk te houden!!
Racen en burn-outs worden NIET toegestaan!
De verkoop van onderdelen mag alleen in overleg met het VAG-FEST organisatie en op het hiervoor aangewezen terrein.
Bij overmatige geluidsoverlast of het aanbrengen van aanstootgevende teksten kan men van het terrein worden verwijderd.
Het betreden van het terrein en de deelname aan diverse evenementen is op eigen risico.
Het is verboden te zwemmen in de vijvers. Geen kampvuur.
Complete stilte op het terrein tussen 22u en 08u. NIET RONDRIJDEN!!!
Noch de organisatie, noch de eigenaar van het terrein kan aansprakelijk worden gesteld voor eventuele ongevallen, diefstal en beschadigingen.
Geen andere gemotoriseerde (quad, minibike, ..) voertuigen toegelaten op het terrein.
Wij hopen op ieders medewerking zodat het voor ons allen een gezellig en sportief VAG-FEST weekend wordt.

VagFester 12-08-2009 06:27

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Weet iemand misschien of je direct naar de poort kan rijden,daar een ticket kopen en naar binnen kan rijden als dagbezoeker of moet je zoals voorgaande jaren eerst naar een andere parkeerplaats om daar je ticket te kopen ?

Hoi classic-edition, je kan gewoon tot aan de poort rijden

VagFester 12-08-2009 06:30

Quote:
Originally Posted by dragracer
Ik kan het ook wel even uitleggen.................. :cool:

Wij liepen al langer met de ideeen om in de zomer ook eens een meeting te organiseren maar het kwam er maar niet van.
Dit jaar hebben Chris en Niels direct na de wintermeet de boel in gang gezet.

Er waren 3 datums waarvan deze (16 Augustus) in onze ogen de beste was en wat bij de huidige lokatie ook het beste uitkwam.
Nadat besloten was om het dus op 16 augustus te doen begint het hele verhaal met vergunning/gemeente enz.............
Helaas moesten we heeeeeel lang wachten op een goedkeuring van de gemeente en konden we daarna pas de datum bekend maken..........

Op het moment dat wij dus besloten deze dag te nemen was in ieder geval bij ons de datum van VAGfest nog niet bekend.

Het valt zowieso niet mee om een datum te prikken waar dan ook verder nog niets te doen is.

Het was zeker niet ons idee om Gunther en de VAGfest crew dwars te zitten of zo,het is gewoon "helaas" zo gelopen dat deze 2 meetings op dezelfde dag vallen.

Dus iedereen die naar VAGfest gaat, oprecht veel plezier en diegenen die naar onze meet komen wens ik precies hetzelfde.

Groeten Jacco.

Hoi Jacco, wij wensen jullie alvast veel succes met jullie Evenement, ik zal met U contact opnemen zodra we onze datum voor 2010 hebben vastliggen.

VagFester 12-08-2009 06:31

Quote:
Originally Posted by Rolow..
Iemand enig idee tot hoelaat je de camping nog op komt met de auto? Moet namelijk vrijdag nog werken..

Hoi Rolow, heel de nacht door voor weekendbezoekers

evilnyntje 12-08-2009 07:23

Quote:
Originally Posted by VagFester
Hoi Rolow, heel de nacht door voor weekendbezoekers

Mooi om te horen, wij hebben ook een aantal werkenden die vrijdag geen vrij kunnen krijgen. Ik heb er zin aan!

Dirk 12-08-2009 08:06

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Mooi om te horen, wij hebben ook een aantal werkenden die vrijdag geen vrij kunnen krijgen. Ik heb er zin aan!

Heb jij nu al vrij gekregen voor de middag?
Ik vertrek zo rond 18:15 uur vanuit het Bredasche richting VAGfest.

evilnyntje 12-08-2009 12:12

Quote:
Originally Posted by Dirk
Heb jij nu al vrij gekregen voor de middag?
Ik vertrek zo rond 18:15 uur vanuit het Bredasche richting VAGfest.

Vrij onder voorbehoud, weet ik do als we gaan shoppen ;)

Oliver® 12-08-2009 18:36

Quote:
Originally Posted by VagFester
Hoi Jacco, wij wensen jullie alvast veel succes met jullie Evenement, ik zal met U contact opnemen zodra we onze datum voor 2010 hebben vastliggen.

Gewoon op de mail reageren was ook goed geweest.
Ik kreeg iig geen reactie :tongue:

Tot vrijdag :thumbup:

evilnyntje 13-08-2009 08:33

Bijna zover :), voorbereidingen gaan vandaag plaastvinden!

classicline 13-08-2009 08:51

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Bijna zover :), voorbereidingen gaan vandaag plaastvinden!

Hier het zelfde verhaal:)

De kriebels komen alweer.. vandaag inkopen auto wassen alles klaar zetten
wij zijn morgen rond 14.00 bij de grens om te hergroeperen:)

Und dann gehts los:)

Turbo-Variant 13-08-2009 13:43

Voorbereidingen beginnen hier ook langzaam aan...

Maar wat een k*tweer is het hier momenteel zeg... (Zuid Limburg) Of beter gezegd, de hele dag al.

MauSeR35 13-08-2009 14:24

Idd, het weer is niet je van het zeg maar nu, hoewel het hier weer wat aan het opklaren is!

Christiaan 13-08-2009 15:07

Maar het wordt morgen en zaterdag geweldig weer!! Zondag weer wat minder, met kans op regen.

Gertjan 13-08-2009 15:12

Ik had graag het hele weekend gekomen maar de zomerfeesten Schipluiden zijn ook deze week :D
Dus ik kom alleen zondag even een kijkje nemen :)

evilnyntje 13-08-2009 15:13

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Ik had graag het hele weekend gekomen maar de zomerfeesten Schipluiden zijn ook deze week :D
Dus ik kom alleen zondag even een kijkje nemen :)

Ach ook leuk toch?

angelo 13-08-2009 16:07

zo de boodschappen zijn gedaan
de auto is gewassen
zo ff de spullen bij elkaar zoeken
en alvast rustig aan de auto inrichten

ik heb er weer zin in mensen :D :D :D :D

Ralph 13-08-2009 16:34

Nog maar één nachtje slapen...........

pepie_g40 13-08-2009 20:42

morgen ochtend vertrekken wij al om half 6 hahah

je kan maar op tijd zijn

All times are GMT +1. The time now is 06:34.