Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Pedaalemmer 11-03-2009 16:38

Ik heb geen ergenissen op dit forum...mag ik dan ook meeposten in deze thread of zet mij dit buiten spel?

ow wacht....ik heb er wel eentje..foto's die worden gepost van buiten het forum foto album...maar ook daar doe ik zelf soms aan mee..

Tiki Madness 11-03-2009 16:39

Over ergernissen gesproken ik mis René

Michael

martiepartie 11-03-2009 17:16

René is ook wijs geweest en is uitgelogd.

Sponze® 11-03-2009 18:47

Quote:
Originally Posted by LinnieTDI
Ik erger me aan mensen die ma gebruiken ipv maar..... :tongue:

Wat denk je van "moddereter" :rolleyes:

Sponze® 11-03-2009 18:58

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
Over ergernissen gesproken ik mis René

Michael

Welke Rene bedoelen we?
Ik erger me wel es aan 2 rene's namelijk...
en dan valt die Rene uit Knoal nog wel mee :D

Arnaud 11-03-2009 19:32

@ A L B E R T O :lmao:

:giggle:

Dasher 16-03-2009 09:19

Up

Gisteravond op weg terug van het ziekenhuis (mijn vriendin ligt er) iemand achter mij op en 3 a 4 mtr achter me op een 80 km/h weg.........waar ik 85 rij. En met van die achterlijke debiele mistlampjes aan..........heel stoer :cool:

Dus ik even seinen met mijn mistachterlicht je weet nooit of iemand het per ongeluk aangezet heeft :confused:

Maar nee hoor toeteren, knipperen met zijn grootlicht en toen we het dorp inreden heel stoer uit het raam hangen en roepen en met zijn vuist(je) zwaaien.

Aangezien de afgelopen week knap K*T was toch maar even op de rem en hij bijna boven op me :mad:

Even uitgestapt en jawel...........sjonnie en anita in de golf III........met stickers en vleugel........... Aangezien ik niet klein ben en van 0 tot 100 in 1 seconde ging was sjonnie in 1 keer een stuk stiller.

Heb hem even heel erg duidelijk uitgelegd dat ik het op prijs stel als iemand een beetje afstand houdt, zijn licht normaal laat branden en dat schreeuwen en zwaaien met een vuist(je) mij erg op het randje van een meltdown laat balanceren en dat hij mij niet erg zou mogen als ik boos ben (Hulk :D )

In de Anita ernaast herkende ik de dochter van een maat van me. 15 jaar en aardig naar drank stinkend. Aangezien ze mij ook herkende is ze uitgestapt bij sjonnie............schoorvoetend naar mijn auto gelopen.......rustig gaan zitten.......gordel om............en hoofd naar beneden..........omdat ze wist dat ze naar huis zou worden gebracht door moi.

Sjonnie op het hart gedrukt dat als ik me erger aan mensen ik soms wat ..........minder tactisch kan handelen.

Dochter van maat afgezet bij zijn huis en huiswaarts gereden.

1982kameiX1 16-03-2009 09:48

Quote:
Originally Posted by Dasher
......

je zou columns moeten schrijven, :D :D

Stijn 16-03-2009 11:38

Dasher, dat klinkt als een script voor een nieuwe SIRE spot (over asociaal gedrag)

Berserker 16-03-2009 11:52

Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..

LinnieTDI 16-03-2009 12:08

Quote:
Originally Posted by Sponze®

:tongue: Ik wilde niet meteen alles afzeiken :tongue:

Richard 16-03-2009 14:01

Quote:
Originally Posted by Sponze®

omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:

Dasher 16-03-2009 14:31

Quote:
Originally Posted by Berserker
Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..

Deze opmerking maakt mij duidelijk wat jouw niveau is..............

Of het maakt een hoop duidelijk, omdat je zelf 16 bent. Zou qua reaktie en taalgebruik wel ongeveer kloppen dan.

Jan-Jelle 16-03-2009 14:55

ach, ken ook iemand van 22 met een vriendin van 15 :screwy:
en dat meisje dan? groot probleem?

wel mooi dat soort dingen, ff laten zien wie de baas is:)

had laatst ook zoiets,
3 jongens om me heen, eentje erg agressief en opzoek naar ruzie. eentje duwt me van me fiets af, trapt me fiets stuk en slaat me op me hoofd, en die andere twee staan maar te kijken...
om nou die 3 jongens van 16 in mekaar te slaan in me eentje voelde ik niet zoveel voor, ben zelf 14 namelijk.
dus weggefietst, om een hoekje gaan staan en me broer opgebelt (nee, ik heet geen achmed) die gekomen. die jongens gingen daar net weg, de jongen die mij geslagen had reed alleen weg. me broer in de auto eropaf en ik erachteraan gefietst, die jongen laten stoppen en zijn tas afgepakt, telefoonnummer en adres overgenomen en s'avonds even bij hem thuis langs en alles netjes met zijn ouders uitgepraat en schade vergoeding gehad.

zo jammer vind ik dat, met een groepje ó zo stoer maar alleen...

1982kameiX1 16-03-2009 16:17

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
...

1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D

uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?

Berserker 16-03-2009 16:48

Quote:
Originally Posted by Berserker
Heerlijk die mensen die alles en vooral zichzelf zo serieus nemen...

:rolleyes:

@Dasher :redface:

Jan-Jelle 16-03-2009 17:28

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D

uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?

1. ach, 3 jongens van 16 tegen in jongen van 14, das best zwak. ookal lijk ik wel ouder met m'n 1.94 maartoch..
2. dat was inderdaad erg leuk, het gebeurde voor zijn school waar ik elke dag langs fiets, dus ook ff met zijn school gebeld. inmiddels is ie van school gekickt en zit op het Luzac (particuliere school, = vreselijk duur en streng)
3. :D
ze zochten ruzie, gaf die jongen toe toen we daar waren :tongue:

maarja, iedereen zoekt wel eens ruzie maar dan bedenk je je niet dat je vijf minuten later opeens bij je kraag word gegrepen door een meneer die je niet kent :)

Sponze® 16-03-2009 17:29

Quote:
Originally Posted by Richard
omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:

:thumbup:

Sommigen ook niet ;)

sixpack 16-03-2009 18:11

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Ik heb die "ergernis" gebruikt om mijn 3e velgje te polijsten. Werkt echt goed; eindeloos schuren/poetsen/schuren/poetsen. Als je daar mee klaar bent heb je én een mooie velg en je hebt niemand lastig gevallen met je (al dan niet) onnodige ergernissen.

Nu nog 1 keer flinke ergernis en mijn 4e velg is ook klaar :)

Heeft iemand enig id hoeveel ergernis ik ondervind ? ........
En mij zie of hoor je ook nie zeiken wa

;)

evilnyntje 16-03-2009 18:16

Quote:
Originally Posted by sixpack
Heeft iemand enig id hoeveel ergernis ik ondervind ? ........
En mij zie of hoor je ook nie zeiken wa

;)

Ah vandaar de polijst woede :). Dan ben ik werelds chill :), ik krijg rillingen van het idee al iets te moeten polijsten :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 06:51.