mijn weekend is ook uit gepland dus mij maak het nix uit zou het niet willen missen
dus geen stress hiero trouwens nog liefhebbers die dan weer vanaf het ado stadion willen vertrekken??? |
Quote:
Maar hebben we het dan niet over de details die niets met de datum aan zig te maken hebben ? Waarom anders met een definitieve datum op de achterraam van een bus op wsee rondrijden :confused: Ik denk niet dat er veel blij zullen zijn die uit het buitenland komen en erachter komen dat het straks een dag eerder of later is (geweest) |
dat komt wel goed, we hebben voldoende connecties om eea te communiceren, neemt niet weg dat wij er alles aan doen om het gewoon op zondag te houden.
We gaan er nog steeds voor! De zaterdag zou een noodsituatie zijn, maar als het echt op zaterdag moet zullen we vast en zeker iets extra's doen. Maar wacht nog heel even af. |
wordt toch gehouden op vliegveld Valkenburg ? Toch niet in staphorst ? :) ;)
|
Geloof mij, er zit helaas geen verschil tussen
|
Quote:
Tja Geloof je Cor . . Was er al bang voor . . |
Quote:
Ha leuke woorden speling: Geloof ;) |
Nou ik heb al gezegd dat ik t weekend vrij moet hebben
k hoop dat ik al van die 16 inch wielen af ben dan vorig jaar met de golf was leuk en mooi spul gezien dit jaar met een bora variant 1.8t die zie je vast minder als een golf 4 heb er al zin in \ en ben benieuwd naar de lokatie grtjs andy |
12 juli
deze week gooi ik de rest van de details en info online |
Mooi man :thumbup: :thumbup:
Kunnen we zaterdag nog ff flink poetsen :D :D |
Goed bezig :tounge:
|
Quote:
Ja en zaterdag als traditie bij de Engelse bij het hotel kijken :) |
Ik hoop dat jullie zondag erdoor krijgen!
Wat is de reden dat hier nog twijfel over is als ik het vragen mag? |
Quote:
er is geen twijfel meer, zie cormivw zen post hierboven ;) Quote:
|
Inderdaad, geen twijfels meer, 12 juli gaan er bijzondere dingen gebeuren in ons kleine kikkerlandje!
|
De officiele datum is daar!
12 juli 2009 Location: Airport Valkenburg Navigational address: street: 1e mientlaan City: Valkenburg Let op: er zijn twee steden genaamd Valkenburg in Nederland. Het evenement vind plaats op VLiegveld Valkenburg, dit is slechts 1 kilometer verwijderd van de oude lokatie. Later de week nog meer informatie op www.mivw.nl, wij hebben nog veel meer veelbelovend nieuws over ons evenement, dit jaar zullen we worden bezocht door clubs met hele speciale auto's uit heel europa. Low-Familia RS-tuning Hongarije Edition 38 Westside VW Grounded UK en ga zo maar door. Er is 1 restrictie: absoluut geen rijdende auto's op de landingsbaan. Zodra dat gebeurd is het feest voorbij en komt het nooit meer terug op deze geweldige lokatie. Denk eens terug aan de Worthersee, of wellicht kon je dit jaar niet? Dit is je kans om de mooiste auto's nog een keer te zien! Hier wat foto's van ons nieuwe terrein: |
Ga zeker afkomen naar hier, en zal nog enkele belgen meebrengen.
|
Daar ligt een mooi stukje asfalt voor sprints.
Goed dat er een datum is. Ich bin dabei. |
Super Cor ik verheug me er nu al op.
Heeft het netwerken hier en daar toch geholpen ;). Zeker aanwezig :thumbup: |
@ jeff: die discussie is al gevoerd: goed lezen in mijn post:
Er is 1 restrictie: absoluut geen rijdende auto's op de landingsbaan. Zodra dat gebeurd is het feest voorbij en komt het nooit meer terug op deze geweldige lokatie. Wij ( en jullie als bezoekers ) zullen ons dit jaar moeten bewijzen! En ik weet zeker dat dit helemaal de bom gaat worden. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:05. |