![]() |
Zie je binnenkort wel verschijnen dan he, voor die Bandjes..
Gr Ronnie |
zoek je wel,frank?
;):D |
Quote:
ja zekers kijken of het staat :confused: hou niet van te extreem :D lekker met de 50 een rondje zuidlimbug maken :thumbup: Quote:
soms :D |
Heb nog wel 4x de "smalle" (hoge ET) versie liggen, hebben wel een opknapbeurtje nodig..;) Misschien wel een mooie combi met voor een ondiepe en achter de diepe versie...
Grz Niels |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
u heeft pm! @ de pul: zei toch dat ik nog zocht ;) :D |
weet ik,maar dit is nog niet zo'n gek idee he....
|
ik wacht de foto`s af... ;)
|
zizo!
een wiel gevonden. naafkapje al gekocht bij ruuds vw shop. banden besteld! ik heb hem al weer zon beetje op de grond liggen :D. alleen nu weer hat bekende scirocco verlagen probleem, de aandrijf as... weet iemand hoe ik het carosserie moet aanpassen of misschien een link? tips and triks zijn zeer welkom bij deze! groet frank |
ook hier leeft nog het een en ander :)
vandaag de bandjes binnen gekregen. 165-50-15 Bridgestone potenza`s (ja ja, ik weet het! ) maar op een 7j is het een subtiel stretchje ;) 2 nieuwe achter schroefpoten zijn ook onderweg en hoop ze voor het weekeind nog te krijgen zodat ie achter ook omlaag kan. ook zijn de plannen voor de motor van de renner geweizigd. dwz ik heb een motortje over :) de 16v weber zal deze winter nog in de scirocco komen. dan zijn we weer een beetje afgeweken van OEM maar goed. je koopt natuurlijk een auto om hem naar je eigen smaak te bouwen en niet om hem origineel te houden (niet dat ik dat niet mooi vond). maar toch lekker laag en een paar mooie wielen toont meteen anders :) en wat pit is ook niet verkeerd. de 1.6 gti heeft zn beste tijd ook wel gehad natuurlijk en ja om die te gaan revizeren of iets wat ik heb te monteren... ik verwacht van het weekend al een hele metamorfose en dan zullen ook de foto`s komen. groet frank |
spannend!
;):D |
vandaag het missende wiel binnen gekregen.... :wee:
![]() ![]() van de week de bandjes er omheen en dan kunnen ze gemonteerd worden :thumbup: foto`s volgen... |
Ey dat is een bekende velg!
Succes er mee en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar het resultaat!! :thumbup: |
Dus mijn banden heb je niet meer nodig??
Dan weet ik dat ook.. Gr Ronnie |
:postpics:
;) |
Quote:
idd sorry dat ik dat niet even doorgegeven had :redface: |
de scirocco staat eindelijk op zn nieuwe hoepels :wee:
hij is verlaagd doormiddel van een vmaxx schroefset. op de achteras zijn nu per kant 40mm spacers gemonteerd. dit is na mijn menig iets tè, dus ga op mn ghemakkie even kijken voor 30mm. nu nog uitlijnen en apk er op! deu feuteu`s.... (telefeun) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik vind het wel geslaagt :) groet frank |
Pfoeh.. erg dik!
|
20mm adapters, en zakken met dat ding.. verder ziet die er erg goed uit..
Gr Ronnie |
ik zou wel eens willen weten hoeveel het verschil is van de achteras ten opzichte van de voor as.
hier zit een scirocco gti (16v?) as onder maar dat maakt qwa brete niets uit volgends mij? trouwens, 16v weber inlaat spruitstuk komt ook deze kant op :) als de mk1 gti klaar en gekeur is gaat deze motor er uit, (kan niet wachten :D ) |
All times are GMT +1. The time now is 14:36. |