mocht je dat doen, kijk eens bij www.rjes.com
heb zelf een 2.5 150pk uit een legacy liggen voor een t3 |
Vetjeeees!! Tijd voor een dikke serie foto's!
|
Quote:
Inderdaad! |
zaterdag voor eerst weer effe met de bus aan het werk geweest en voor dat ik de laatste verloopjes voor de hydro had was het al weer 4 uur,,en nog 8 dingen vergeten maar ik kon wat uitdenken,en heb dus enkel wat an t passen en meten geweest en wat steuntjes gefabriekt,,
hij moet onderdak is zo jammer van t ding,,,als die klaar is zal het wel een winter impressie worden,,,,, |
Quote:
zaterdag tot zondag morgen 1,30 bezig geweest en zondag verder gegaan in totaal 14 uur :thumbup: aan 1 geprutst :screwy: aan het ding hydrolic leiding dr onder gebogen en steunen gemaakt,,en dr aan op gelast,,het electric opnieuw uitgevonden en aangesloten,,nu nog een paar verlopen en slangen,,, |
its alive,,,,veel opnieuw gemaakt....de hydrolics werken weer hij gaat nu op een neer
idd knetter met de bek aan de grond,,of in de offroad stand de vluchtheuvel over,,,, maar nu is achter weer zo hoog,,,eerst maar ergens weer een pomp scoren,,,,zal dr dan weer es aan beginnen,,, |
zo target gehaald,,bus helemaal apk klaar,,allemaal puntjes bv kon het halve dashboard dr uit pakken om de slangetjes van de ruitensproeier slangetjes aan te sluiten...ruitensproeier dee nie schakelaar stuk,,weer schoongemaakt,,stuur speling busje stuur weggezakt... nie goed gemaakt door de vorige eigenaar ,,nu is de speling ook uit het stuur,,,
,veilig rijstand dr op gebouwd,nieuwe proxes dr op 255 40 17 achter voor 205 40 17,,kon geen plek bedenken voor het nummer bord..zonder dan gave cleane front te verneuken,,t is links onder de bumper geworden,net als de caddy :thumbup: ,en,,,,,hij klapt automatisch op :D als ik de bus op de grond leg, :wow: ,,dus geen last dr van enne je ziet em dan niet op de fotoos,,sweet..en zo blijf je bezig met die oude zooi,,,, |
mooi jarno,geen foto's?[zie ze niet in het album]
|
als het even beter is zal ik dr wat nemen,,de westfalia heeft apk voor het eerst in 9 jaar of zo,,,had hem al weer 3 jaar staan ,
damn time flies,,,nu kan ie weer rechtstreeks de stalling in tot het tijd is om te cruizen en kan ik rustig verder met het volgende plan...dat word ook weer een stoere vw,, |
|
't is mooi foto weer!
|
open een tweede tabblad.
ga naar de foto. onder de foto staat de completer code tussen [img] tags kopieer deze helemaal (dus inclusief [img] tags) plak hem hier in het topic. |
dit is de zgn cruise hoogte,,rij hoogte,,, :) |
voor de sjow...geen nummerbord :screwy: |
bingo
|
Quote:
damn tjapie,,weer wat geleerd :thumbup: |
|
bus in de hoge stand niet mooi wel makkelijk |
Quote:
en dat na slechts 8 jaar forummen :D :thumbup: |
wow dat ziet er wel goed uit idd, behoorlijk bereik heb je! Stoer, weer zin in de lente, nu al! Heb nog wel wat klusjes aan mijn bussie... opschieten voordat het mooi weer is!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |