Quote:
Zijn er dan ook Raamrekjes? Gr Ronnie :thumbup: |
ik zal zeker aanwezig zijn :thumbup:
heb er al zin in :) |
Was ik toch in alle drukte vergeten " volksforum.com " ook te noemen bij de standhouders............. :redface:
Bij deze aangepast................ :D |
|
Automaxx - stelt 10x 2 toegangskaarten + paddockkaart beschikbaar voor het Duitse Autosport Festival.
je zal ze winnen :D :D |
misschien krijg je er wel 2 Alberto :), dan moet je wel, want je mag een gegeven paard niet in de bek schijt.. uh kijken :)
|
Quote:
:D :D stel ik ze gelijk weer beschikbaar :D :D nee je hebt gelijk , bedoeling is goed verder mooie prijsjes en aanbiedingen :thumbup: niks mis mee |
Quote:
Denk dan ff aan vwteampg als je wilt,we gaan er met een 40tal wagens heen :thumbup: |
Quote:
Nou, z'n remmen doen het inmiddels, handrem alleen niet, en je hebt nog steeds een gat in je carterpan waardoor ie een liter olie per kilomter verliest :thumbup: |
Quote:
hejhej zal wel een sleepkabel meenemen voor onze ouwe boten :D |
Quote:
wat ben jij oldskool met die kabels trekstangen werkt veel beter en is handiger met rijden :D :D |
Quote:
past niet in me auto :eek: en me auto is ook oldskool :D |
Hoop dat ik nog kan komen me auto heeft me vandaag in de steek gelaten.
Moet nog even uit zoeken wat het nu eigenlijk is. Maar het zal wel goed komen. Gr Ronnie |
Quote:
hulp bij diagnose stellen zijn we heel gek op hiero. :D |
Heb er zin in :D
|
Ja hij klappert ergens bij de voor wielen als ik rem. en het lijkt net of ik geen remmen heb pedaal gaat ver door.
Morgen even op de krik gooien maar eigenlijk denk ik dat ik een homokineet stuk heb. Gr Ronnie ik laat wel wat weten. |
que?
die beredenatie snap ik niet. als je pedaal te ver doorgaat, zou ik mijn remvloeistofniveau eens checken. Homokineet heeft toch niets te maken met je rempedaal?? :confused: |
Quote:
mee ga je desnoods moet ik je komen :D en ik doe dat dus ben maar alvast berijd en zorg dat je het entree geld maar alvast in de zak hebt.. gr egon |
Nee dat is allemaal in orde, ik kijk morgen vroeg even na wat het kan zijn.
En anders komen we met de Kever hoor, komen doe ik zeker, je hoeft me niet te komen halen haha Bedankt Egon.. We spreken ons nog over de vertrek tijd he. Gr Ronnie en toch bedankt |
Quote:
Kijk je remblokken rondom even na. Ik had hetzelfde. Na vervangen van m'n remblokken op de achteras was alles weer in orde. De zuiger was zo ver uitgezet door de versleten blokken, dat er te weinig druk op het systeem zat en het grootste deel van de pedaalslag geen effect meer had. |
All times are GMT +1. The time now is 06:26. |