Wat voor orginele grill zoek je ?
Enkele of dubbele koplampen ? |
De grille; was dat toevallig van ene 'vinc' op marktplaats?
Dat is de eigenaar waarvan ik namelijk de motorkap van heb :tongue: (van die vern*#kte F&I 16V uit 1988...uit mijn topic, weet je nog?!) Ach zo'n grille moet vast wel iemand hier hebben, toch? Voor de rest: de 1.8 is wel weer mooi, maar wat 'gewoontjes' zonder zo'n grillespoiler, hè... Maaruh, de laatste VR6 schade was een (gelukkig) een andermans schuld, maar de vorige schades van jezelf; dan zullen die wel een flinke aanslag op je no-claim zijn geweest? |
De schade aan de VR6 kreeg net ineens een andere wending...
kreeg net een boze dochter van m'n collega aan de lijn... dr moeder heeft het niet gedaan,blablabla :mad: en dat terwijl de politie eergisteravond iets heel anders zei. Ik zei tegen die dochter dat ik niks deel met derden!Wat heeft zij ermee te maken? Ik dus de politie weer bellen,maar degenen die toen langs waren gegaan konden ze nu niet bereiken...wordt vanavond teruggebeld. Hier wordt je toch crazy van? :screwy: Wat de grill betreft...op de foto's zie ik altijd dubbele koplampen bij hem :D En de originele grill staat ook op de foto(met die helder/smoke lampen) |
Quote:
Ja,vinc idd! Hij gaf me geen tel nr.dus ging de grill niet halen. Ik heb een no-claim beschermer :) En wat een kut collega he,om dr dochter te laten bellen. Zal wel een Poolse gewoonte zijn om overal proberen onderuit te komen :rolleyes: |
|
Krijg net een telefoontje van m'n collega,
ze wil morgen het schadeformulier invullen! :thumbup: Ben zo blij :lmao: |
hey madison, ik reageer nog even lekker laat,
heb deze topic nooit eerder opgemerkt. hij is dus wel gered zie ik? wat zou je gebaald hebben naar die kus met je auto ;) |
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen... 'fijne collega'...
Let wel goed op, per wanneer ze verzekerd is/ was; mss deed ze zo raar, omdat ze op dÃ*t moment niet verzekerd was. In dat geval meteen de politie er weer bij! Maar, laten we hopen, dat het nu zo goed als geregeld is. P.S.: Je moet wel zo snel mogelijk het juiste type grille in de 1.8 zetten (5 lamellen geloof ik); die er nu in zit heeft 7 lamellen en is dus van het oude type. Bovendien hoort er een zwart VW-logo in! ;) ...maar volgens mij, vertel ik jou nu niks nieuws... :screwy: |
vento,
mij vertel je veel nieuws! volgens mij ben je een lopende encyclopedie :P haha je ziet alles (H) wel gaaf. ik hoop ook voor madi dat alles goed geregeld is :) goodluck |
Quote:
Het verstand komt met de jaren,zeggen ze (ben van '70...) Als je ff je e-mail checkt, kan je mij ook 'ff' helpen ;) We-zijn-hier-bij-elkaar-om-elkaar-te-helpen-nietwaar?! |
Thnx Fire&Ice Koekie ;)
En Vento Vice...kijk maar es een paar foto's terug :tongue: Tuurlijk weet ik welke grill ik nodig heb! Die had ik er juist nieuw inzitten...tot dat ongeluk :( Zo'n grill moet ik dus weer opnieuw vinden! Die hij nu heeft is ff voor nood :thumbup: (en zeg nou zelf...'t is geen gezicht :rolleyes: ) |
Formulier voor de VR6 is ingevuld,ben meteen naar schadeherstelbedrijf gegaan.
Schade wordt op 1200 Euro geschat :thumbup: |
Vond hier nog een foto uit 2001 :) toendertijd zo bewerkt :tongue:
|
@madison:
Leuke, nostalgische foto... Je staat voor een paardebak; doe je ook aan paardrijden? (net als mijn vriendin, Mirella) Als je nog een grille zoekt: Kijk hier bij euro-autoparts in Hoofddorp maar eens: enkele grille: € 10,89 dubbele grille: € 11,42 Is wel imitatie, maar nieuw en spotgoedkoop. (...en vriend van mij werkt daar :thumbup: ) Hoe het met verzendkosten zit, weet ik niet, moet je ff op de site checken... |
Ik rijdt idd paard,heb een eigen pony,een Fjord :)
Maar niet bij die manege hoor ;) En ik werk in Nieuw Vennep,tegen Hoofddorp aan :thumbup: Dan kan ik de grill net zo goed een keer gaan halen :) |
to the point:
On-topic:
Grille kopen? Om verrassingen te voorkomen: Wel eerst bestellen, voordat je op de bonnefooi gaat! Dat kan via de website; daar kun je ook aangeven, dat je komt halen ;) (ze hebben nl. geen grote eigen voorraad, maar kunnen het meeste wel binnen een dag in huis hebben) Nog heel ff off-topic: (mag wel van jou... :rolleyes: ) Dit is ons hengstje van 8-8-2007, hij is officieel kwart appaloosa, kwart andalusiër (mams) en z'n vader is een cremello, maar hij ziet er uit als een appaloosa palamino blanket. Hij heet W.F. Icy Tango, kortweg 'Icy' (...of ook wel 'Fire and Icy'... :D ) ...dat laatste is niet waar... :tongue: Nu weer on-topic; het lijkt hier wel bokt.nl :D |
Wat een mooi paardje :wuv:
Mijn pony wordt in april 20 :) Ik ben officieel een Appaloosa fan. Toen ik nog met m'n ex samenwoonde zorgde ik naast mijn pony ook nog voor 4 andere paarden/pony's: Joey,kruising Andalusier Mr Blue,kruising Tinker(1 maanoog) Naze,Shetlandpony(1 maanoog) Fjedor,Trakehner Deze paarden waren van de baas van m'n ex. Fjedor en ik in Elspeet: Toen ik nog klein was hadden we een zwart bonte Shetlander(Pim) waar ik op heb leren rijden.Pim was 32 jaar oud geworden! :thumbup: Helaas mocht ik toen geen pony meer :( Dit was m'n 1e verzorgpaard in 1996 :) De Fries Atlas (deze offtopics zijn best leuk :D ) |
Ik heb hier nog een nieuwe orginele grille liggen die jij zoekt. Ik werk bij een dealer dus heb even voor je gekeken.
PM me maar even |
Was helaas niet de goede grill...maar bedankt voor de moeite!
Verder nieuws over de VR6... Vanmorgen is er een schade-expert geweest,schade is 940 Euro. Nu had ik nog wat vragen gesteld toen ik de Golf weer ophaalde, er was niet naar het gedeelte boven de bumper gekeken, daar zit een kras door het gebroken gedeelte dat helemaal uitstak. De schademonteur had de expert hierover gebeld,en die belde mij weer op. Ik heb de foto's naar de expert gestuurd(deze vroeg hier om) en nu is de zaak dus nog in behandeling wat de geldsom betreft... weer nog even afwachten dus,maar heb goede hoop! :) YES!morgen nog vrij dagje :cool: |
wat voor grill zoek je precies dan ??
Ik heb hier nog 2 stuks liggen 1 originele edition one grill ( dubbele dus ) en 1 imitatie enkele lampen. laat maar wat weten joh als je ze wilt hebben liggen hier toch maar in de weg ! Gr. |
All times are GMT +1. The time now is 15:58. |