maar staat de auto nog op duits kenteken!!!!!Dan moet je de orgineel motor laten zitten wat op de fharenzeug brief anders kan je de auto niet in voeren.
Dat heb ik ook even gevraagt en andere kleur weet ik niet zo daar zit ik zelf ook nog mee. maar zie je morgen... |
auto staat op nederlands kenteken is nog gekeurd tot februari 2009
duss word waarschijnlijk geen probleem. tot morgen :D |
vanmiddag weer verder gegaan met de mk1.
schiet al aardig op, plaatwerk van de donor carosserie overzetten naar deze carosserie. het kit van de binnenscherm verwijderd: |
heb je je spuiter al gevraagd!!!!!!!!!!!???????????
|
Quote:
hey, late reactie, sorry. maar hij doet niks goedkopers. heeft hij verteld. gr gerrit ;) |
Zo weer iets opgeschoten met het project.
ik heb de achteras gemonteerd van de GTI sloper. en de achteras uitelkaar gehaald en in de menie gezet: Bezig met het gti blokje demonteren: en jahoor, blokje is eruit :D : Ben nu opzoek naar 2 beugels die de stabilisator stang met rubbers aan het achteras vast houd! nieuwe rubbers zijn al bij de dealer besteld, beugels konden ze niet meer leveren ! :( |
Quote:
ben dus niet de enige die op die leeftijd aan een golf 1 begint. |
Quote:
als jij ook aan een golf bezig bent, ben je niet de enigste nee :D en ook nog in de buurt :thumbup: |
Quote:
gisteren net op gehaald mijn golf |
Vanmiddag een golf2 GTI 16v opgehaald!
dus dat blokje dan maar in de golf1 lepelen :) gti blokje 8v is nu te koop dus. |
op verzoek van topicstarter gesloten.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:10. |