Zo.
Vandaag met dat mooie weer maar beloten om wat aan de T3 te gaan doen. Had plannen voor het interieur. Stoel en tafeltje getracht te meken in de ruimte achtrerin. De basis eerst maar eens gemaakt. En naar mate het tafelzaagje lekkerder begon te lopen al gauw de rugleuning. En klaptafeltje in elkaar geknutseld. onder de stoel/bank lekkere grote opbergruimte.gemaakt. :rolleyes: Effe lak er overheen kussentjes van de action paar oude emaile borden en cafe atributen er in het het ziet er al weer een stuk beter/gezelliger uit. Al met al weer een productieve dag! :cool: Binnenkort maar eens op zoek naar wat vloer bedekking.. :rolleyes: |
:rock:Übercoel.....:rock:
:own: |
Hans!
Was jij gister in Den haag? Volgens mij kwam ik je tegen. Ik reed in die oranje T3. Groeten Ruud. |
Quote:
Nee. Ben niet in Den Haag geweest. kom er wel regelmatig.Mijn broer woont er ook. groeten hans |
Zo..
Vandaag alvast van m,n vrouw m,n verjaardags kado gehad. Een roef(roof)rack van bus ok. Goeie degelijke kwaliteit al zeg ik het zelf. En heb daarbij nog een setje jailbars aangeschaft. Moet zeggen vindt het wel wat heben(en vindt ik het niet meer wat schroef ik m zo weer van het dak af.) en het totaal plaatje. (ja hij moet nog gewassen worden) :tongue: De wielen liggen klaar.MAAR...... Ben toch bezig met iets groters Qua maat.... Wordt vervolgt.. :cool: |
@Hans...heb dezelfde gekocht verleden winter...
Maar kwam zwaar beschadigd binnen en vondt de look net niet helemaal. De buizen van de imperiaal zouden dunner moeten zijn. grtz.. Vic |
Quote:
Ok maar heb je m weer terug gedaan dan? Vindt het wel mooi dat ie zo strak op het dak zit.. inderdaad waren dunnere buizen iets mooier geweest maar ja kunt natuurlijk niet alles hebben he. :rolleyes: Vandaag ook de m,n nieuwe wielen binnen gekregen... Zijn in ieder geval groter als de mercedes wielen. Zijn 17"ers geworden :cool: zal van de week foto,s plaatsen.eerst zien dat ik ze er onder krijg... groeten hans |
Hey Hans,
Ik heb hem toen terug gestuurd ja... Maar moet zeggen dat ie op jou bus wel beter staat als op de mine. Mss dat de kleurencombo en het fiet dat je geen hefdakje hebt het mooier maken... Ben benieuwd naar de wielen...dat gaat hem echt anders maken. grtz, Vic |
Ik wilde dat rekje ook al bestellen, maar vind hem wel prijzig voor de grootte. Staat goed op je bus! :thumbup:
|
dank u dank u.
Rekje is wel van echt oer degelijk mat gemaakt al zeg ik het zelf. En wil m zelf ook niet groter hebben. Ga vanavond bezig met de wielen.zal proberen foto,s te maken. Zal wel niet direct passen... groeten hans |
nou hier zijn ze dan...
17 inch 7.5j a3 sportback velgen even er voor gezet voor het idee maar ja nu nog kijken of het wel gaat passen... wordt wel moeilijk heb ik net bekeken... open zo even een vraag topic er over. maar ben wel van mening dat deze er onder moeten komen!!! :D groeten hans :cool: |
Ben ook benieuwd of het gaat passen, die wielen hebben et56 ofzo? En je zal ook andere tapeinden moeten kopen als het tegenzit. Maar die wielen zijn wel stoer iig ;)
|
Ziet er zo wel kick uit moet ik zeggen!!!
grtz, Vic |
thanks..
ga m,n best doen om ze er onder te krijgen. groeten hans! |
Ik vind dat die wielen echt een vette vorm hebben, zag ze laats op een A3 en vond ze door al die hoeken ook goed passen onder een T3.
Als ik ze zo zie vind ik ze in het zilver misschien niet helemaal passen bij het geel... zouden er nog lekkerder uitzien als ze (mat)zwart/grijs zouden zijn! Maar dat kan natuurlijk altijd nog. : ) |
dank u dank u.
ben druk bezig. ben aan het proberen om voor achteren brede adapter platen te krijgen. zodat ik achter de tapeinden verzonken heb in de adapterplaten en dat ik dan met gewone wiel bouten verder ga. hou jullie op de hoogte.. |
Hallo dan..
Hier de vorderingen tot nu toe.. Heb bij stroeve spoorverbreders besteld voor de wielen.zodra die binnen zijn kan ik de wielen af draaien aan de binnenkant(naafgat groter).en dan kunnen ze er op.. Vandaag kreeg ik bij de post m,n set klapramen en die er maar gelijk ingezet. zie hier het resultaat: zo kom ik iedere keer een stapje verder.. groetn uut heerde!! :cool: |
Altijd mooi die klapraampjes...
En zijn ook echt handig!! grtz, Vic |
Moet niet gekker worden :thumbup: ik heb ze er drie dagen geleden in gezet :D echt top, je kent ze gewoon tegen elkaar open zetten zonder tocht :) Wordt echt n dik ding!
Groeten Ruud. |
das wel erg toevallig ja.
vindt het ideaal die dingen!! en staat ook goed moet ik zeggen.. nu de rest nog!! |
All times are GMT +1. The time now is 15:14. |