haha altijd lachen zulke uitvindingen...en het staat of dat het altijd zo gezeten heeft:D
|
mooie golf!!
vond het met de goude velgen mooier staan! suc6 er meey |
Quote:
De gouden velgen stonden zeker niet verkeerd onder de Golf en als de lak niet zo slecht was geweest had ik ze ook Goud gehouden... Vind dit uit eindelijk wel mooier staan, ook omdat ze nu wel goed in 1 kleur zijn :D Toen straks even snel wat betere foto's gemaakt dan de crapy telefoon kwaliteit: Voor meer, Klik hier... Had voor ook even de schroefset voor 3CM lager gezet, achter laat ik hem op deze hoogte. Ben er erg blij mee! :D |
Ziet er goed uit man! Tape mag wel een keer van de lampen af trouwens ;)
|
Ziet er gelikt uit die velgen zo! Staat goed bij de kleur van de auto :thumbup:
|
stukken beter zo met zwarte velgen :thumbup: en idd ff die tape van je lampen halen ;)
|
na de 'foodstrip'...
Ha! Het is een mooi Golfje en ik heb hem in het echt op 'de foodstrip' bewonderd.
Idd staan de naafdoppen, zoals het hoort; leuk gevonden. Ik heb net ff het hele topic doorgespit. Leuk! Maaruh, hoe zit het met: 1 -de matte plek op je motorkap? (stond in de eerdere posts) 2 -een nieuw hemeltje? 3 -het gele randje op je velgen? (Als je dat doet, natuurlijk wel datzelfde 'raid-gelb' gebruiken hè? Ik wil dit ook met mijn verbrede stalen velgen op de Vento doen!) Maar vooral: 4 -WÀÀR is die vette stereo, waarvoor je de apparatuur in Essen hebt aangeschaft??!! Ik ben er erg benieuwd naar, aangezien je zelf herhaaldelijk zegt dat het geen 'sjonnie-inbouw' wordt... SHOW YOUR SOUND! |
Quote:
1: Word binnenkort helemaal met de machine gedaan en dan is die ook weg... 2: Die komt er wel, maar nu nog niet... is niet me hoogste prioriteit... 3: Komt er niet, had ik alleen gedaan als me velgen zwart waren en ze zijn antrasiet. 4: Welke stereo? Ik stuur me audio aan vanaf een 24 jaar oude radio met een MP3 speler er op :D Audio ombouw heb ik wel gemaakt, maar aangezien ik de kofferbak soms nodig had heb ik die ombouw verkocht en gewoon de normale orginele kist er in gezet. Als ik nu me kofferbak nodig heb is het 4 stekkertjes los en ik kan de kist er uit halen... |
'Welke stereo?'
Dit is audio-spul, toch?!: Quote:
Maar ik begrijp dat het van de baan is, inmiddels... Die kist, die je dus alweer hebt verkocht; durf je daar nog wel een foto van te posten? :tongue: (of was het niet echt de moeite waard...) Het ging er mij juist om, dat je het (toen) een beetje spannend maakte door te zeggen 'het wordt geen sjonnie-ombouw...' Maar verderop in het topic kom ik verder niks meer tegen! Eerlijk gezegd, zag ik niet gezien dat de velgen antraciet waren... :( |
hey mitchell,staat er weer dik bij;)binnenkort eens afspreken voor een duo-shoot met de eentjes??
|
Quote:
Thnx. Ja is goed, ik weet nog wel een paar leuke locatie's... |
Mooie GOLF :D
|
Vandaag is me mk1 32 Jaar geworden,
32 jaar geleden rolde hij van de band, was ik ooit is achtergekomen via een link waar je je chassisnummer kunt invoeren. hopelijk zullen er nog heel veel jaren bij komen, maar dat komt wel goed:d |
gefeliciteerd! ;) Geef ff die link, LEUK!
|
Quote:
Die link weet ik helaas niet meer, was hem ooit is tegengekomen op het forum. Iemand die weet welke ik bedoel? |
zo kan het ook:
:thumbup: |
@ Rene...
Ik zit te denken om me auto die look te geven, maar wat het dan lijkt moet het ook kunnen (snel), hard door de bocht kan ik wel alleen rechtdoor kom ik nog wat dingen te kort :D Maar dat komt allemaal goed :rolleyes: Maar daar verklap ik nog niks over :D Maar mooi is het zeker! Leuk dat je aan me auto dacht en het laat zien :thumbup: |
Kwam hem tegen op het www en hij kwam me bekend voor... ;)
Als je hem wat meer racy wil, zou ik pas als laatste voor een dikke motor gaan. Eerst de remmen, interieur leeg trekken, kooi en kuipjes erin en het onderstel aanpakken. Dan kan je al heel veel lol hebben op een circuit. |
Quote:
Daar ben ik nu voor aan het sparen :D Maar ik trek het interieur niet eerder leeg dan dat ik ook hard ga, want anders dan krijg je het gemiddelde Golfje idee... Ziet er sneller uit dan dat ie gaat :) Het plan is: Corrado onderstel (voor en achter) met Powerflex, Brembo Max. schijven voor/Achter en Ferrado rem blokken voor/achter en betere schroefset. Dit zal gelijk gaan met een G60 ombouw, ik ken iemand die de zelfde ombouw al 2x heeft gedaan en mij daar bij komt helpen... Helaas verdien ik niet zoveel dus het sparen gaat niet super snel, maar hopelijk eind 2009/begin 2010 moet de ombouw klaar zijn :D |
das wel een verrekt cool ding en het is (bijna) 2 druppels water met die van jou:D:D
leuk voorbeeld:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:52. |