Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   = hobby mk2 vr6 = (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33908)

René 24-10-2007 14:25

Ja okee, dat is rotspul, maar hebben ze daar afgelopen "winter" nog veel mee gestrooid dan? Hier niet echt om eerlijk te zijn :)

variant110 24-10-2007 21:52

zoals serge al zegt ik haat pekel

en de velgen hebben me net een beetje teveel gekost om ze meteen maar te vernielen in de winter, daar heb ik ze net wat te kort voor ;)

dit gaat ook wel mooi lijken denk ik origineel staal en zo laag alst past.

en dan gaan de 13'' en de 17" (van men variant) mooi op zolder en daar kennen ze liggen tot het mooie weer velgend jaar :thumbup:

variant110 29-10-2007 19:53

vandaag even centrale vergredeling in de golf gebouwd doormiddel van een setje klapsleutels en een setje cv motors.

werkt zo mooi als wat, knipperlichten knipperen mooi en de deuren sluiten goed

ben nu bezig om een relay te maken, als ik de deuren los doe dat dan de lichten gaan branden zodat je ken zien waar je loopt hahahh mercedes style :woowoo:

als dat gaat lukken wil ik ook een setje ledjes onderin de spiegels maken die tegelijk aan gaan met de lichten.

beetje nieuwe dingen op zo'n oude auto.

ik laat horen en zien hoe het verder loopt. :thumbup:

variant110 28-12-2007 16:45

nou vandaag ging het weer lekker

ik moest even de golf aan de kant zetten want ik moest even achterhuis met de variant,

zo gezegt zo gedaan ik ben klaar met de variant en zal de golf 1 weer te plak rijden. blijf ik niet achter buurman zijn hekje hangen (treinbielsen recht op in de grond stekken ongeveer 30cm boven de grond) en ja hoor de rechter dorpel en onderkant van de deur aan gort kon wel janken maar ja maar weer klaar maken.

servowire 28-12-2007 22:50

mmm . maar je hebt toch een schroefset? MIsschien de golf ietsje hoger zetten.

Ik ben nu bezig dezelfde set onder mijn Caddy te zetten, maar hoe stel je de basisafstelling eigenlijk in?

En waarom zitten er 2 schroefdelen in?

variant110 01-01-2008 21:38

hoger zetten :eek: was dat voor vies woord

MK1 NEVER DIES ONLY GETS LOWER :thumbup: :thumbup:

je hebt 2 stelringen 1 om hem hoger te zetten en de andere die draai je eronder tegen aan en dan tegen mekaar in zodat ze mekaar vast vreten niet te vast want dan gaat alles stuk ;)

en je moet gewoon ergens op zetten (hoogte van de ring) en dan de auto op de grond en dan omhoog of omlaag draaien.

variant110 01-01-2008 21:41

vandaag is ook even de schade expert bij men golf geweest (jettaracing) en die zei dat het wel mee viel.

komt nieuwe deur in dorpel word bijgewerkt en er komt ook meteen een andere motorkap en parafan op en dan ook meteen geheel gespoten.

weer heel wat werk aan de winkel maar ja ik rook niet hahahahah

loco-vr6 07-01-2008 17:20

Ziet er knap uit kerel, jammer van je schade, maja gelukkig zijn de hulptroepen alweer onderweg om je te helpen met het herstel.

Nog plannen m.b.t. motor of hou je hem standaard???

Succes in iedergeval!!!
Ciao

Pedaalemmer 07-01-2008 17:43

Hijs heel mooi geworden!

variant110 28-09-2008 20:47

zo maar eens wat van me laten horen dan

ik heb de golf maar een stukje omhoog gedraaid want we rijden er nu dagelijks in heb een klein ongelukje gehad met de variant.

morgen moet ie weer voor de apk ben weer benieuwd hoe en wat.

ik laat nog horen mvg

variant110 28-09-2009 22:07

zo precies een jaar later dan men laaste reactie

en de auto moet weer voor de keuring en heb volgens mij niet eens meer dan 100klm gereden.

denk dat ik hem toch maar eens aanbied aan een ander?!

wie weet heeft iemand er belang bij.

mvg ron

Hight 28-09-2009 22:12

doe je netjes... :d

variant110 12-10-2009 09:22

vanmorgen moest de golf voor de apk

alles was goed alleen een beetje roest. dus hij ken er weer een jaar tegen.

variant110 05-11-2009 21:07

zo maar weer eens een reactie doen hier.

en nu wel over de rooie golf die al een mooi tijdje onder en warm kleedje stond int hok

ik wil hem toch wel afmaken ooit maar in men garage ist toch te klein om wat te doen, daarom hebben we hem vandaag naar onze loods gebracht waar we ook de crossauto en het truckje hebben staan.

daar ken ik hem mooi neer zetten en er aan beginnen als ik zin/tijd heb.

en dan ken de bruine golf mooi in de garage en hoeft die niet de winter buiten door te brengen :screwy:

we gaan voor volgend jaar ook weer een nieuwe crossauto bouwen

nu nog een 1600 automaatje (motor is te koop bdw) maar straks weer de 2liter 16v met een beetje kietel in de kont.

maar ja daarover meer op onze site www.racingteam588.nl

meer fotos en verslagen over de rooie en bruine golfen volgen hier natuurlijk ook weer.

mvg de caddyman :cool:

variant110 07-11-2009 22:23

ik heb de garage vandaag even opgeruimd en klaar gemaakt zodat de bruine golf erin kan en lekker droog staat vant winter.

de rooie staat nog steeds op het truckje die gaan ik er volgende week even afhalen en een mooi plekje geven.

motor voor de crosser uit de oude gehaald en word van de winter weer geheel uitmekaar en klaar gemaakt voor 2010.

mvg ron

variant110 08-11-2009 21:30

zo vandaag even in gesprek geweest met de man die van alle auto's wat maken kan??!?!?!?! :rolleyes:

ja ja jettaracing moet weer aan de bak hahah nou ja we zijn in gesprek.

ik ben zelf al aardig bezig geweest met de motor ruimte maar nu moet het nog afgemaakt worden en dat ken hij als geen ander. :thumbup:

zo zag het eruit na wat sloop en slijpwerk.

daarna even creatief geweest met papier :D

daarna het papier op plaatstaal gelegt uitgezaagt en in verstek laten zetten.

zo staat het er nu voor en moet alles afgelast worden en gespoten worden in de mooie kleur marsrood (de originele kleur van de auto)

alleen wil ik toch wel een beetje echt ja toch wel echt ja op webers gaan rijden :screwy: :shake:

alleen dan rood hahaha

maar ja zover zijn we nog niet eerst maar even kijken hoe het gaat :thumbup:

jettaracing 08-11-2009 21:32

Maken we wel weer wat moois van hoor ! komt wel goed !!

Melvin 08-11-2009 21:34

En heb je dan dus dubbel plaatwerk rondom in je motorruimte? En wat doe je met de holle ruimtes erachter? En de achterkant van je nieuwe plaatwerk?

Plus het brengt weer extra gewicht mee.. Ik zou gewoon alle gaten dichtmaken en eventueel wat vlak strijken/maken, maaaaaaar... Het ziet er wel gelijk top uit op deze manier :D

jettaracing 08-11-2009 21:37

De meesten doen het cleanen op deze manier , en je kunt na het lassen er nog goed bijkomen met tectyl ,dus beschermen tegen roest is geen probleem .
En die paar kg blikwerk meer ,t is maar 0,8 mm plaat ,dus dat valt wel wat mee denk ik .
En ik denk dat ,als deze auto straks klaar is , niet veel regenwater zal gaan zien .

variant110 08-11-2009 21:52

Quote:
Originally Posted by MellyVille
En heb je dan dus dubbel plaatwerk rondom in je motorruimte? En wat doe je met de holle ruimtes erachter? En de achterkant van je nieuwe plaatwerk?

Plus het brengt weer extra gewicht mee.. Ik zou gewoon alle gaten dichtmaken en eventueel wat vlak strijken/maken, maaaaaaar... Het ziet er wel gelijk top uit op deze manier :D

GOOIEN WE HEM GEWOON IN EEN BAD MET ROESTBESCHERMERS :eek:

nee voor roest ben ik niet zo bang er zijn zoveel auto's die het zo gedaan hebben zoals wietze al zei en zelfs doe witte gti op de foto hierboven heeft het dus bang ben ik niet echt voor roest.

TIS GEEN OPEL/FORD :D

All times are GMT +1. The time now is 17:12.