Voor het geval je de auto ooit nog verkoopt ofzo:D, ken je de nieuwe eruit halen en de auto er terug in stoppen(zit er toch iets in:D).
Mja, je kan natuurlijk ook gewoon de originele kopen:D(is een beter idee:)). |
vanavond ff een tochtje maken om achterlicht op te halen :D
|
zo......heb 2 achterlichten opgehaald en de rechter al geplaatst...hij lekt nu niet meer in de kofferbak dus missie geslaagd :rock:
|
das wel fijn ja!!
|
heey volkswagen liefhebbers,
ik heb een foutje gemaakt. ik was dus mijn auto aan het poetsen, zat ik achterin en wilde uitstappen, toen ben ik perongeluk tegen de achterzijde van de bijrijderstoel gaan hangen. nu is dus het hendeltje om de stoel naar voor te klappen los gaan hangen. moet nu heel de bekleding los of weet iemand een oplossing om dit anders te repareren? groeten stefan |
Hendeltje kun je toch weer gewoon terugschuiven.
|
net ff wat shots gemaakt ik het avondzonnetje:)
|
mooie jetta, blijft ie zo of gaat ie nog plat??
|
gaat binnenkort flink stuk omlaag...weet alleen nog niet precies wanneer..maar zakken doetie zeker
|
juist!! En dan is ie af... die originele look moet je eigenlijk behouden hierbij!
|
dit weekend met mn jetta naar VAG-fest...
week daarop naar de spuiter.....niet voor een andere kleur maar alleen om beginnend roest in deurhoekjes weg te werken en de kofferklep met het puntje roest laten repareren.. |
mooie jetta!! heb sinds kort ook eene!! ook men eerste auto :D! nog veel succes :thumbup:
|
zeer mooie jetta houden zo niks meer an doen!
|
Heb hem zaterdag op het VAG-Fest zien staan, maar heb jou daar niet in de buurt gezien... :(
|
lag ik misschien nog in mn tentje:D
|
Quote:
Haha, om 2 uur nog :tongue: |
denk dat dat best kan kloppen..:D.
|
8 september gaat ie weg voor muziekinstallatie....heb er zin in!!! kan ik eindelijk muziek luisteren in me einzer....duurde echt veel te lang zo
|
Dus de 9e niet aanwezig?
|
Ga je het laten inbouwen? Wordt iets speciaals wat zelf niet te doen is of waarom laat je het doen?
Vind het altijd toffer als je het zelf doet, maargoed, als het resultaat maar goed is dan he :) |
All times are GMT +1. The time now is 20:02. |