Quote:
Das geen hemel, das een campingtent na een stortbui :tongue: |
Mja, ik heb ook niet echt veel aan m'n binnenspiegel. :tongue:
|
@ Dennis: Hemeltje eruit halen is niet heel veel werk als je het 1 keer gedaan hebt. Die doppen moet je er gewoon uittrekken, waarschijnlijk trek je wel 1 kapot maar op de sloop kun je zo weer een zak vol halen. ;) Je ziet vanzelf wat allemaal los moet om hem eruit te krijgen. Het handigste is om de stoelen eruit te halen of plat te draaien.
@ Gertjan: De beste lijm die je ervoor kunt gebruiken weet ik ook niet, die van mij begon ook wat te hangen dus hij ligt er alweer uit om het over te doen. :redface: Vanmorgen met de Jetta naar de uitlijner geweest, de wielen staan er nu weer netjes onder en het rijd stukken strakker. :thumbup: En danku voor de goeie reacties. :cool: |
Ja Gerben, goed bezig, leuke karre ;)
|
Leuk uitlaatje gekregen idd, maar wel wat een herrieschoppertje :tongue: . Maar 't blijft een hele leuke auto gub! Goed bezig :thumbup: . Als 'k het niet vergeet zal 'k van de week ook even van die mooie pitjes bestellen :D
|
Afgelopen zaterdag mijn voorste remmerij vervongen en verbeterd naar geventileerde schijven met nieuwe blokken. De oude schijven hadden hun beste tijd gehad. ;)
De komende tijd ga ik aan de slag met de audio. Nu heeft mijn Jetta het orginele speakersysteem met 4 speakers van VW en vind ik dat eigenlijk wel best (ben niet zo'n audio-freak ;) .) Maar ik kon deze oude Lanzar sub's kopen + een versterker, dus heb ik maar besloten om deze als ondersteuning in de kofferbak te zetten. Het plan is om dit allemaal wat netjes in de kofferbak te krijgen. :) |
Leuk spul Gub :rock:
|
Dit gaat echt wel mooi bij de stijl passen VeeGub!!
|
Eindelijk eens wat takkeherrie in die Jetta!
|
Blijft een erg leuke Jet Gub! Pijpje is inderdaad beschaafd, mooie sound ook.
Hier nog een pic van zondag: |
Mooie jetta inderdaad! En met die audio komt ook wel goed zie 'k wel! Ben benieuwd hoe je het in gaat bouwen :)
|
Zo dan :eek: Vette foto Gerk! :rock:
|
nette sletta ;) !!
hemeltje en uitlaat zien er ook goed uit !! gr. Martijn |
Echt een hele mooie Jetta.
Normaal hou ik niet zo van wit, en ook niet van een Golf front in een Jetta maar bij deze klopt het gewoon allemaal precies ! |
kwam laatst in leeuwarden je tegen.. klein kaal mannetje toch?
|
Quote:
:D |
Quote:
Klein mannetje met kort blond haar :D |
Quote:
Zit het hemeltje er weer in Gerben? |
Weer een update:
Ben de afgelopen tijd bezig geweest om de Jetta een beetje een andere look te geven. Als eerst heb ik er wielranden + dorpellijsten op gezet van een mk2 met dikke bumpers. Dit is hoofdzakelijk omdat er op de randen wat roest begon te komen. Ook zit er sinds afgelopen week een merkloze grille in die ik in Essen heb gescoort. De komende winter worden er waarschijnlijk nog wel wat dingen veranderd. ;) Gerben. |
Het lijstenset is een groot succes, de embleemloze grille ben ik (nog) niet zo van gecharmeerd.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:37. |