ey dat ziet er ff zekr netjes uit schoon broer! Nog ff en dan kunne we gaan toeren. ALs je nog hulp nodig hebt hoor ik het wel! Succes nog!
groet Joris |
Ziet er heel netjes uit, is veel werk geweest zo te zien.
En dat is inderdaad een leuk hondje op de een na laatste foto:D. |
Hoe staat het er voor Willem ?
|
hey waar heb jij die injectoren vandaan kan jij mij
het adres even pm'en mvrg henri |
Quote:
Niet zo best, ik heb er de laatste 2 weken geen tijd meer voor gehad, i.v.m. verhuizen en verbouwen in het nieuwe huis. Maar ik kan er morgen weer mee verder als ik nog een bezoekje heb gebracht aan de Auto Arena voor wat nieuwe onderdeeltjes. Dus ik hoop dat `t nu eens wel allemaal mee gaat zitten, maar we zullen zien. Quote:
http://www.usrallyteam.com/injectors.html Daar komen ze vandaan |
oke bedankt mooie g60 trouwens
|
En we zijn weer een stukje verder,
|
ziet er weer goed uit Willem, heb je mooi gedaan, de dynamo en kap. Weer die spanner los- en vastmaken he....
|
Dat ziet er erg netjes uit zeg ! :eek:
|
Ben trouwens nog op zoek naar een RVS spaghetti spruitstuk ( niet al te duur) en kwam deze tegen op het net
de 4e van boven Spaghetti Weet iemand of dat wat is, want een Supersprint voor €500 is me net te veel van het goede. Anders bestel ik me er een want ik moet er een hebben. trouwens nog bedankt voor al jullie reacties :thumbup: |
Net motortje zo;)!
|
Hier nog een foto die ik gister heb gemaakt van de motor
En vanavond gaan we weer verder :rock: |
ziet er netjes uit willem. Kom binnekort wel keer kijke :D
|
Quote:
binnenkort dan hoef je niet meer te komen kijken, dan kom ik wel naar je toe gereden :cool: |
En dan vandaag m`n spaghetti binnengekregen, dus vanavond maar eens mijn blokje in de auto lepelen en zien hoe ver we vanavond komen...
|
Nice....Nice....!
|
Dat zal heel lekker lopen;)!
|
Ziet er heel mooi uit man ! :thumbup:
|
mooi mooi Willem, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Groeten Nick |
Quote:
Thanks, ik heb gister al het eletrisch aangesloten op een paar stekkers na die afgebroken waren en wat vacuum slangetjes waar ik niet zéker van weet waar ze kwamen te zitten. Voor de rest schiet het al aardig op al zeg ik `t zelf. Alle foto`s zijn ook in groot formaat te bekijken in Mijn Album |
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |