Erg netjes hoor !
|
Super resultaat, vind de Porkers zo veel beter staan in deze kleurstelling!
Achterlichten geldt hetzelfde verhaal voor, breekt het zwart-grijs mooi zo! |
ja dat moet je doen, een verroeste kap erop, staat heel vetjes. ik ken die auto wel, golf 3. :D
|
|
stoer he
|
Ziet er echt super uit met die porkers! Netjese wagen :)
|
juist richard, die bedoel ik. eerst even wat ruimer wonen en dan dit maar eens realiseren... wel een heel erg leuke afwisseling voor de winter :D
|
Staat super mooi soow.
|
Ziet er zo goed uit!!
|
1 schmidtje begint er ook al aardig op te lijken:
|
Hey Zweiter met een Polo 3 !!
Leuk karretje man, zilver grijze polo........doet me weer denken aan mijn goeie ouwe tijd. Je blijft bezig met wielen monteren en polijsten, monteren, spuiten, monteren, polijsten........je moet wel lamme armen krijgen van al dat gewissel. Maar goed, het ziet er goed uit zo. Ik ben nog niet zo druk met de auto bezig, het is winter hé dus zit in de schuur, ben mn vriendin's motor aan het verbouwen. Maar het schroefsetje is binnen van de Lupo, zaterdag maar ff monteren, ben toch benieuwd hoe het staat. Op naar het mooie weer !!! groeten uit Nieuw Dordrecht. Cor |
je hebt pm cor...
|
Mooie velg.
|
Keurig gewassen zaterdag :D:D
Mooie auto, eindelijk ff van dichtbij bekeken!! |
ik heb je net gespot in de file voor leeuwarden! even je auto goed bekeken ziet er super uit zo!!
|
Sweet, die schmidts zijn echt uber!
De porsche velgen staan hem zo super, mooier dan toen ze zwart waren. |
Hoogeveen 2004 :)
|
misschien worden de schmidts als ze klaar zijn ook wel weer mn zomer-rollers, alleen dan met nog platter rubber! zijn toch wel vreselijk mooi al zeg ik het zelf! ik wil dan 195-45-15 op de 9j en 185-45-15 op de 8j ofzo. dat was nu 215-40-15 en 195-45-15, maar dat was me nog wat te dik :D eerst de boel maar netjes polijsten!
|
volgende week zaterdag rondom nieuwe lagers en nieuwe remmerij erop!
|
Goed bezig :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |