Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Volkswagen Golf MKII 1.6 milieudiesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26162)

Melvin 02-06-2007 08:55

Zo, die glimmen idd weer!! Milieudiesel is dat trouwens met een geknepen turbo enzo? (is wss al 10x meer gevraagd maar weet het zo ff niet)

Gijs 02-06-2007 08:59

Quote:
Originally Posted by MellyVille
Zo, die glimmen idd weer!! Milieudiesel is dat trouwens met een geknepen turbo enzo? (is wss al 10x meer gevraagd maar weet het zo ff niet)

Jep, 60 of 65pk volgens mij :)

Melvin 02-06-2007 09:28

Zo, das nie mis :)! heerlijk :)

Stijn 02-06-2007 10:00

Niet de turbo, wel de brandstofpomp.

Mister Cool 02-06-2007 19:51

:D
Quote:
Originally Posted by Arnaud
Prachtgolf, deze week nog gespot in Drachten (woensdagochtend). :cool:

Toen was 'k materiaal halen om 'm nog mooier te maken :tongue: . Neem maar 'n goeie zonnebril mee morgen, want hij 's weer glimmend rood :D . Post nog wel ff foto's van de week.

Sander Wa Oars 07-06-2007 23:08

Goed bezig marco!!

ziet er echt super uit!!

kleur helemaal bij???

of moeten we de polijstmachien er nog eens bij pakken?

greets Sander

tiefflieger 08-06-2007 19:37

Mooie auto, zondag nog ff bekeken in Burgum maar staat er zeer netjes bij !

JeeWee 19-06-2007 21:43

zit de uitlaat er inmiddels onder?

Mister Cool 21-06-2007 21:07

Quote:
Originally Posted by JeeWee
zit de uitlaat er inmiddels onder?

Jawis boeke! Van voor tot achter dinsdag een nieuwe uitlaat gemonteerd, met gtd voorpijp. Scheelt best wel zo zonder kat :D . Verdere aanpassingen zitten er wel aan te komen, maar laten nog even op zich wachten.

Mister Cool 24-07-2007 20:38

Afgelopen week een andere camera gekocht, dus zaterdag maar even uitgeprobeerd met de golf. Had voor de foto's maar even een grilletje met smalle lamellen gemonteerd, vond ik beter staan bij de auto. Verder niks gedaan, was de moed even een beetje kwijt met deze auto... Maar langzaam aan kriebelt het weer, dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Binnenkort eerst maar eens weer poetsen, voor mij geen rooie auto weer... Althans, geen rooie zonder blanke lak :D. Nou hieronder een aantal die redelijk gelukt zijn:

Jettameister 24-07-2007 20:46

Mooie fotos en de gril staat em wel hoor !

Johs 3.0 VR6 24-07-2007 21:38

erg nette golf zo .

Benji 27-07-2007 15:06

Zag je net rijden, zag meteen de BH al zitten :D Maar ziet er goed uit baas hoor!

Mister Cool 27-07-2007 18:31

Haha, lingerie blijft spannend he ;) . Je bus zag er ook weer super uit :thumbup: . Ben vandaag even in burgum boven de put geweest, verse olie en filter, brandstof en luchtfilter, en ik ben even bij emperor audio geweest... Daar komt dus ook nog wat achterweg binnenkort :D . De bra is momenteel nodig, heb wat lakschade eronder, zijn allemaal waterdruppen in de lak getrokken, dus 't is net een panter nu :(

Krijg 't er niet meer uitgepoetst :( Zo ziet 't dak er dus ook uit, en her en der op de zijkant zit er nog een...

Mister Cool 27-07-2007 18:41

Quote:
Originally Posted by Benji
Zag je net rijden, zag meteen de BH al zitten :D Maar ziet er goed uit baas hoor!

Vind alleen de foto's nog niet zo geweldig. 't is een Nikon coolpix 5700, je kan er net wat teveel mee, moet echt leren :D

Benji 27-07-2007 18:53

Fotograferen kan je leren ;)
Ik dacht dat je vanmiddag wel even achter me aan reed, even eamelje, dat doet Gerk meestal wel! :tongue: Dus je weet het de volgende keer ;) Neem je camera mee.

Beetlefreak 27-07-2007 23:07

Quote:
Ik dacht dat je vanmiddag wel even achter me aan reed, even eamelje, dat doet Gerk meestal wel! :tongue:

:bj:

Mister Cool 28-07-2007 18:57

Quote:
Fotograferen kan je leren ;)
Ik dacht dat je vanmiddag wel even achter me aan reed, even eamelje, dat doet Gerk meestal wel! :tongue: Dus je weet het de volgende keer ;) Neem je camera mee.

Ja, daar had ik nog aangedacht, maar ik moest nog even wat doen enzo, anders is 't altijd zo snel laat :D . Doe 'k volgende keer wel even, want ik vind het toch lastig met al die dingen op zo'n apparaatje :D

tiefflieger 28-07-2007 21:09

FF een tip voordat je de volgende keer weer gaat poetsen.
Was het voor het poetsen een keer met schoonmaakazijn.
Dat haalt de kalk uit je lak en dan is de kans groot dat ie wat langer rood blijft, zonder stippen !

Verder een hele mooie TD, ben ook rond aan het kijken voor zoiets maar echte mooie zijn er niet veel meer...

Mister Cool 29-07-2007 10:41

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
FF een tip voordat je de volgende keer weer gaat poetsen.
Was het voor het poetsen een keer met schoonmaakazijn.
Dat haalt de kalk uit je lak en dan is de kans groot dat ie wat langer rood blijft, zonder stippen !

Verder een hele mooie TD, ben ook rond aan het kijken voor zoiets maar echte mooie zijn er niet veel meer...

Dank voor de tip :thumbup: . Dacht dat het regenwater was, maar nadat de zon er even later op had staan bakken bleef dit over. Geen regen dus :( . Misschien dat toch iemand met water aan het spelen is geweest ofzo. Maar zou je deze stippen er nog met azijn uitkrijgen dan?? Het zit er echt in zeg maar...

All times are GMT +1. The time now is 14:30.