Goeie poep kerel! Even wat plaatsjes jong!
En inderdaad, lekker iritant zo'n claxon, heb er ook wel eens last van gehad... :rolleyes: |
Komt goed Arnaud, zo snel mogelijk ;)
|
Toch maar een paar foto's....
|
Ik vond het net al zo leeg toen ik terug kwam in de winkel
|
Damn, zo strak als een aal en dat gerold! Mooi hjer, ben benieuwd naar het resultaat irl!
|
Ik kan wel een beetje knap rollen, anders kan ik beter meteen failliet gaan :D Je ziet hem nog wel een verschijnen Michel ;)
Johan, lekker leeg he! Bedankt voor het lenen van de loods en de werkplaats. Zag je nog bij de Mitra met een VAT bier?! |
Quote:
Haha, jij bent dus eigenlijk een rollerbedrijf? Goed dat ik het weet, heb tzt wel eens een klusje voor je ;) Ben benieuwd! |
Nee, maar schilder best veel. Geef maar luid wanneer je me nodig hebt ;)
|
Is het op dit moment muisgrijs Split? :D
|
Gerold? :eek:
Fok! :eek: :eek: Help mij ook eens even dan man. Hoe doe je dat :eek: :eek: |
:eek: Blikslager, da's mooi gelukt zo te zien! Binnenkort maar eens even in het echie aanschouwen, je kunt zo op de foto's aan de glans wel zien dat het erg mooi gelukt is maar om het écht goed te zien was het op de foto's al wat te donker. Mooi visitekaartje ofnie-tan! :thumbup:
Moet je na deze rolbehandeling de bus trouwens ook nog helemaal fijnschuren en polijsten? Of is het al zo snaarstrak dat dat niet meer hoeft? :) |
Hij moet nog wel gepolijst worden, zit wel wat stof hier en daar, en een kleine zakker. Maar dan kan vant voorjaar wel, of wanneer het me uitkomt. De lak moet eerst maar een paar weken flink uitharden.
Ook wil ik het trekhaak nog even mooi opknappen, matzwart ofzo. En nog wat kleine details doen. Heb ook een paar andere raamrubbers voor de voordeuren gevonden, deze zijn een beetje slecht, beetje? :D Thanks to Split. En Eibert, die van jou doen we ook nog eens even ;) |
Quote:
Mooi zo! Ben je dit weekend met het ding in de buurt van de skipfeart?? Heb ws. wel ff tijd om langs te wippen! Ben wel ff benieuwd naar de campert :) |
Benji, je gebruikte verf van Sikkens toch? Kun je effe aangeven welke soort precies (1k toch?) en waar je het heb gekocht? Ben ook een vervente roller, en mijn witte bus moet er ook aan geloven, maar wil toch liever 1k auto lak gebruiken.
Oja, ziet er goed uit ! :thumbup: |
@ Beetle, ik ben zo nu en dan thuis dit weekend. Morgen naar Utrecht om een T3 voor mijn ouders op te halen. Maar weet niet hoe laat ik thuis ben. Ik pb je mijn mobiel wel ff ;)
@Arnout, ik heb verf gebruikt van Drenth, bij onze verfleverancier in Drachten. Is een jachtlak, GLOSS staat erop. Dus super glanzend. En er zit een soort siliconen in, zodat het lijkt dat de auto altijd in de was staat. Weet niet of je het daar ergens kunt kopen. Maar er zijn wel meer merken, moet je dus wel voor high-gloss gaan. Sikkens heeft daarvoor EPS HS, maaar weet niet of dat op een auto kan. Anders kan je ook voor Sikkens Autoflex gaan, dat is zeg maar het oude lakje dat vroeger op de auto's werd gespoten. Vraag me af of dat wil rollen. Denk het wel! Het zijn allemaal gewone 1k terpetine lakken. Dus super gemakkelijk te gebruiken. |
OK! Ik heb op mijn oude Scirocco gewoon hoogglans van Histor of zoiets gebruikt, ging ook prima met rollen. Is dat vergelijkbaar met wat jij hebt gebruikt? Hoe heb je de kleur laten mengen? Of gewoon iets uitgezocht wat je mooi vondt?
|
Histor kan ook wel, komt op het zelfde neer. Alleen is Sikkens en Drenth iets beter ;) En glimt meer. Ik wou er L90E op hebben, dus heb dat tegen de verfboer gezegt, en die heeft het zo gemengt. Maar je kan natuurlijk ook zelf een kleurtje uitzoeken. Je hebt nu L90D zeker? Ik heb dus een tint witter gedaan.
|
Zonet nog ff snel wat foto's genomen. Volgende keer wel eens op een betere lokatie :tongue:
Mijn vriendin heeft even wat spul in de kastjes gezet, wat bestek enzo. En ik heb vanmiddag de auto van binnen schoongemaakt. Was hij ook wel aan toen :redface: |
Ziet er goed uit! Nu nog even wat zakken he :D
Ik weet niet welke tint wit ik heb eerlijk gezegd, ben nu nog meer met technische zaken bezig geweest om hem voor de keuring in orde te maken... |
hee winterschildert.. kost dat om een polo te rollen..?
doe maar een PB. |
All times are GMT +1. The time now is 10:05. |