Quote:
Graag gedaan, dank Original Oldskool maar effe. Zo heeft zijn topic tenminste nog nut gehad! :D |
|
Quote:
Beetje oneerlijk als ie er voor jou wel een zou hebben, ik heb het hem ook al gevraagd maar hij wilde ze alle 4 zelf gaan restraureren (die typefout maakte hij, niet ik :D ) Hij wil ze daarna met dikke winst gaan verkopen :woowoo: :woowoo: :woowoo: :D |
Quote:
Dat laatste zal wel lukken. Als ie iets verkocht heeft dat er niet is maakt ie redelijk dikke winst! |
Quote:
Link naar het betreffende topic De huidige "Original Oldschool" maakt in ieder geval dezelfde typefout :rock: :D |
Quote:
om het wat interssant te h ouden, heb nu pas deze link bekeken, is sinds '99 wel serieus wat geminderd, het aantal g1's :eek: swallow's naar 270 stuks ofzo... Hoeveel had originaloldschool er alweer? :hitit: :D |
Quote:
Een hele schuur vol, was het toch?:D |
Quote:
Dat zullen er dan 270 zijn, min die 8 van hier op het forum denk ik. |
Quote:
Zeg OrginalOld-crap, hier kun je toch best een paar leuke plaatjes schieten? Kom op, don't be shy! ;) |
OH, and there is lots more where that came from :D :woowoo: |
Quote:
zoals ook in dit topic was opgevallen gebruikte VW_golf_MK1 het woord restraureren net zoals zijn voorloper Jelle, dit werd toen al opgevallen door mede forum gebruiker "Levis" op, nu anno 2006 gebruikt de verdachte ene :Original O. alweer het woord restraureren, dit kan op 2 dingen duiden: 1. De verdachte Original O. =VW_golf_MK1=Jelle 2. In Friesland is het onderwijs slechter dan in de rest van Nederland en leidt dit tot een domme bevolkingsgroep in het Noorden des lands ;) (Klaarblijkelijk is het onderwijs in het diepe zuiden stukken beter :rolleyes: ) en als jullie t niet erg vinden ga ik genieten van mijn cup of tea en mijn pijp na dit zware speurwerk... |
En nu weer aan de vlaai :D
|
he berseker even rustig over de friezen af te zeiken
|
Quote:
hij heeft het als "grap" bedoeld..... |
Binnenkort (live) boxen op volksforum :rock:
|
Quote:
Als er 1 fries over de sloot is...... |
ja mooie sport he dat fierljeppen
|