![]() |
Zeer netjes... echt een mooie MK2 :thumbup:
___________________ MK1 VW haaksbergen |
Mooi geworden met die US bumpert :cool:
|
Die wielen zijn zoooo gaaf!!!
|
Nog even over die agent(en). Als het prive terein is mogen ze niks maken, een vriend van me was aangehouden op een prive terrein omdat ie zn gordel niet om had, maar ze schreven wel de bekeuring uit maar werd later ingetrokken. Dus niet zo maar alles aanvaarden met wat ze doen. Ze mogen je dan niks doen.
|
Bedankt allemaal voor de reacties!
Dat "oom Agent" je op eigen terrein niks mag maken wist ik eigenlijk niet, mischien dat ze daarom geen boete hadden uitgeschreven.. Baal er wel nog steeds van dat ik er toen niet was ik maar gelukkig daarna geen last meer gehad. moet denk ik wel snel beslissen wat ik met de nummerplaat ga doen want hier zullen ze ook niet echt vrolijk van worden ben ik bang;) |
De USA Achterlichten zitten erin en verder eigenlijk weinig gedaan.
Toch maar even een paar fotootjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een fantastische golf 2 :thumbup:
|
Hele nette Golf II, heb deze gezien op dezelfde plaats waar de foto's zijn genomen:D
|
super twan...... je zou haast zeggen dat dit je project auto is... maar dat zal toch wel de cab. zijn...
|
Gisteren ook ff bekeken, ziet er top uit, klasse bak !
|
Ook even staan bewonderen gisteren, vind het een leuke auto zo met al die gadgets.
Enigste minpunt vind ik dat rechter voor scherm. Zo zonde dat hij onder aan de kant van de deur zo wijkt. En het linker scherm wat met een spuitbus en plamuur bij gewerkt is. Zie dit niet als commentaar graag, meer als tip. |
Heb deze wagen ook nog even goed bekeken @ Big Daddy's..
Echt een hele mooie mk2 hoor ! .. Wielen vind ik ook super, zie je nooit zoiets :thumbup: |
Thanx allemaal voor de complimenten,
en idd dit is niet de project auto maar nog.. steeds een daily. de cabrio krijg ik niet af dit jaar hoop ik volgend jaar voor oostenrijk weer klaar te hebben. Quote:
Je hebt gelijk en ik zie het zeker niet als comentaar maar gewoon eerlijk. het rechter voorscherm hangt er nog iets vanaf moet onder nog goed bevestigt worden wegens tijdgebrek en een beetje laxigheid was dat nog niet geregeld.. en linker scherm is niet geplamuurd(een scherm zou ik niet plamuren maar gewoon een nieuwe op zetten) en met de spuitbus bijgewerkt.. ik denk dat je de deukjes in het scherm bedoeld, die zijn er helaas ingekomen met het uitrollen van de randen.. was de eerste auto wie ik zelf hem omgerold met omrolapparaat en was niet het allergrootste succes...:( maar ook dat komt in de loop van de tijd in orde.) het rechter scherm is wel gespoten met een beetje kleurverschil mischien dat je die bedoede. maar zoals ook boven staat hij word dagelijks voor woon werk verkeer gebruikt door mn vriendin en is dus idd niet perfect maar dat is ook nooit de opzet geweest. al moet ik wel zeggen dat het een beetje uit de hand gelopen is. en het toch een beetje begint te kriebelen om hem ook maar binnen te zetten...;) |
Ben blij dat je het goed opvat , en met het scherm bedoelde ik idd de wielrand.
Die voelde alsof hij slecht geplamuurd was. Zou idd ook kunnen komen door het uitrollen ja. Daar bij voelde ik ook een ruwe lak , zo doende leek het net of hij met een spuitbus was bij gespoten. Ik vind het een mooie auto, waar ik zeker jarlours op ben. Had hem graag in mijn bezit gehad, dus wees er trots op. De klapraampjes , waar kan je die kopen voor achter? Heb namelijk een 3 drs jetta en volgens mij zijn die hetzelfde. |
Quote:
Als je dat bedoelde is het idd door het rollen, ik heb hem door onwetentheid vergeten in te zagen en dat werkt dus helaas niet, maar 1 ding scheelt gebeurt je maar 1 keer..;) De klapramen zijn niet zo te kopen maar moet je echt op ebay.de kijken onder (Happich Ausstellfenster), hier in nl worden ze niet zoveel aangeboden, ik had twee setjes maar had daar 1 raam van laten vallen en de rest heb ik al in onderdelen verkocht. Moet ik zeggen dat ze niet goedkoop zijn hoor over het algemeen en je moet er goed op letten of je getint of wit glas koopt. of het van een jetta het zelfde is als een golf weet ik niet maar kan me goed voorstellen dat dat wel zo is. |
Hier maar weer een kleine update,
De MSW zijn er nu definitief af, 15" was iets te gek om hele dagen zo mee te rijden voor mn vriendin of ik moest hem hoger schroeven maar dat was nou net weer niet de bedoeling.. Dus het setje 928 porsche wintercult wielen wat ik nog over had van de zolder gahaald en gepolijst. De amerikaanse achterlichten welke ik voor mn verjaardag kreeg zitten er ook in. Ik vind zelf de velgen een grote verbetering ziet er net wat netter uit dan de MSW. Voor de mensen wie het zich afvragen, dit zijn niet de velgen van de cabrio dat zijn 4x 7j kogelgepolijst en zien er dus iets beter uit! dit is een set 7&8j. Hier maar wat foto's: |
gruwelijk vet, veel plezier nog met de US lampen ;)
|
ziet er netjes uit !!! vond allebeid de velgen stoer uitzien, het totaalplaatje klopt gewoon :)
|
Staan zeer netjes :cool:
Vond de MSW trouwens ook niet verkeerd staan hoor, maar dit is toch net even weer een stapje hoger :D |
Thanx,
Ik vond de MSW ook niet slecht hoor maar dit heeft naar mijn idee net iets meer. Zondag waarschijnlijk ff naar asten zijn "debuutje" op de wielen! |
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |