Quote:
Nope! Haha, echt niet. Dan had ik em wel Hi-Res gepost :tongue::tongue: Kreeg een foto van mijn auto van iemand toegemaild en toen keek ik ff op zijn blog en TADAA :D:D |
Hajee, jij had er toch ook een foto van gemaakt!?
|
Quote:
Moehahahahaha.. "She says:Your nose is running, honey" I say: I am sorry, but it' snot" Ja ja mensen, Gert kent zijn classics |
Quote:
Gert is zelf ook al een beetje een klassieker! Bij "Tokyo, I'm on my way. But in my new Toyota, it's not so far away" begon bij Gert de autoliefde. :D :D Greetz Ron |
Quote:
jaja!!Spa was weer cool! :D |
Quote:
Hahaha, topnummer was dat (he...lekker offtopic) "In Tokyo, they don't have stereo They're playing al the tophits, in kimono" |
Aangezien ik in de buurt op vakantie was, ben ik zaterdag ook even wezen kijken(precies de goede dag qua weer zo te horen).
Super wat daar allemaal rondreed!!! :woowoo: Ik heb nog een aantal foto's in het album bijgezet :) |
[photo] Le Bug Show 2006
|
Quote:
Hé, pak iemand van je eigen leeftijd!! |
BG Wouter! De resterende 350+ kiekjes staan klaar voor transport :)
Deze week ff overdragen dan kunnen ze ook online :cool: @ BKZ: Mooie vakantie gehad?? Was gezellig als laatsten op de zondagavond! |
@BF.
Vakantie was heel lekker, goed weer. Zondag was cker heel gezellig. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. |
Zojuist weer 341 foto's van Bietulfriek op VeeDub gezet.
|
:own:
Thnx W!! Super dat ze online staan, zal even wat toppertjes aanhalen ;) :) |
Mensen, hier een kleine selectie van de foto's!!
Erg veel plezier gehad om ze te maken en hoop dat iedereen ze leuk vind. Nieuwe camera ;) Have fun, het was een nat weekend maar toch weer super!! Tot volgend jaar :cool: |
@beetlefreak:"mooie foto's hoor!
|
**EDIT:
hier de link naar de foto's, die stond er niet bij in het vorige bericht!! 341 Foto's Spa @ VeeDub enjoy :) |
Zat vanavond hier en daar nog even na te genieten en spotte zelfs nog enkele bekenden:
Deze is wel heel stoer (van Webreportage.be): |
All times are GMT +1. The time now is 03:01. |