Quote:
laat dat front er maar mooi inzitten dit wil ik er zelf uithalen ;) ja beetje zink spray is best. |
Zit nog aardig wat werk aan... Maar een héle mooie bak :cool: Als die af is maak je echt de blits.. :thumbup:
|
Quote:
Kom je ook naar boekel dan? :thumbup: Dan zullen we elkander daar wel een keertje live treffen. Dit wordt mijn 19e roadstar treffen. |
Wat is dat dan in Boekel?
Zie er ook niks van terug in Meetings data. Word wel een stoere bak! :D die stickers staan hem ook goed! |
kijk maar op het sciroccoforum, kun je wel wat vinden ;)
|
hee zie m wel staan:
http://www.volksforum.com/forum/sho...4937#post694937 of heb je niet goed gekeken?? :D |
Schande!!!! :D gij kent de goddelijke meeting te Boekel niet?!?!?!
Walhalla voor allen die de scirocco liefhebben, onder het genot van verkoolde worst en lauw bier :D ik zet op dit moment alle middelen in die ik tot mijn beschikking heb. Spaargeld, vriendendiensten afpersing, alles is geoorloofd in mijn missie de rocco klaar te hebben voor boekel :wow: Stickers laat ik opnieuw namaken, want die zijn nergens meer te krijgen, en deze moeten er helaas af voor het plaatwerk.... :mad: |
hey huib voor die stickers moeten we sander effe contacten die kan hij wel maken voor niet te gek veel denk...
|
Ik weet niet of ik het ga redden, zondag heb ik zelf een autocross.
Maar als ik het zo lees moet ik toch eens een keertje kijken :D Ik ga me best doen! |
vanavond gaat de scirocco achter de LT op weg naar zijn logeerplek bij de vrienden Tinus & Steef ( die Ludolfs zouden er jaloers op worden ) en vanaf morgen vol gas slijpen krabben & schroeven.
Vanaf morgenavond pictures van de vorderingen |
ziet er leuk uit. leuk project in ieder geval. kom jij nou bij mij uit de buurt zag ik in mijn topic?? ik wil wel een keertje komen kijken als dat mag. dan mag jij ook een keertje bij mij komen kijken :tongue:
ik hoor het wel. |
Quote:
hehe, ik woon een stuk bij je vandaan, maar de schuur staat dicht bij jou in de buurt ;) als vanavond in de burt van de mc donalds gaat posten zie je vanzelf een gele LT met daarachter een gele scirocco voorbij tuffen :D Ik PM je mn tel nr door, dan spreken we wel ff af voor een bakkie leut en sterke scirocco verhalen :D |
Waar blijven de foto's van het weekend??????????
|
Quote:
Goeiemoggel Bennie :D martijn heeft me alleen maar close ups van de lasplekjes gestuurd, niks spannends. Vanaf vrijdag weer vol aan de gang dan plaats ik wel ff een paar mooie aktiefoto´s van het bijzonder dankbare werk van kit krabben :rolleyes: juch wat een bende is dat..... |
HEEEEEEEEEEEE HUIPIE
Ja, ik geloof best dat je er helemaal gek van word met dat krabben. Maar als je goed gezien heb kan ik dan ook gaan doen met mijn golf 1. Dus mocht je wat tijd over hebben mag je me best helpen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: En ik dacht dat je zaterdag langs kwam? Nou het maakt mijn niet uit, ik ben er gewoon vrijdag en zaterdag. Om te kijken hoe mooi jij kan krabben. :D :D :D :D En als je het goed kan, mag je ook mijn auto doen. :thumbup: |
Quote:
Jah joh ik krab jou auto ook wel effe :tongue: je mag kijken hoe ik het doe, en daarna zelf proberen op je eigen wagen :D mag je wel me föhn lenen goed? ;) Ik kom vrijdag uit mn werk gelijk doorstomen naar de schuur, hoe laat ben jij er? Tijd over heb ik niet de aankomende 2 maanden, maar ik zal assisteren waar ik kan :thumbup: |
Das mooi, dat ik je föhn mag lenen maar ik heb die van steef ook al.
Dus ben ik twee keer zo snel :eek: Ik zelf ben er in de middag, denk een uur of 3/4 Maar steef en ik blijven niet lang. Want steef heb nog een verjaardag dus die wou vroeg weg. ( en aan gezien dat ik bij hem blijf slapen moet ik wel mee) Hoe laat weet ik, dan moet je hem even bellen. Maar hoe laat ben jij dan klaar |
Quote:
Ik heb iemand gesproken die de wagen 2 dagen in een vriescel parkeerde. Met de hamer een paar flinke klappen op de bodem en het het was zo gepiept! De wagen werd daarna wel gebruikt voor de cross :D succes |
Quote:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ik zoek een iets subtielere methode :redface: |
http://link.marktplaats.nl/239273595
ik heb deze velgen in gedachten voor de rocco, wat is jullie mening? |
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |