heb gister de Golf verkocht...........geen nood.........komt volgens mij bij een goeie eigenaar terecht..........Zal wel ergens opduiken op het forum hier...:D
|
niet veel plezier van gehad, nog geen 2 maanden.....
|
idd, is een erg mooie golf!
vond hem zelf zeeer super op orgineel staal, plat |
Nog nieuwe fotos van deze golf?
|
Moet je eens op naam 'BBS roy' zoeken hier op het forum,dat is ondertussen alweer bijna 2 jaar de huidige eigenaar:D
|
die rare bbs jes dat kan toch niet bel me fff breng ik ze wel voor je naar het oud ijzer
|
Chris, ik wordt hitsig van je auto... (misschien moet ik eens naar een psycholoog) :screwy:
BTW hoe is het verhaal van de achterlichten zonder achteruitrij verlichting, tot wanneer zijn ze geleverd? en zaten ze op alle modellen? |
Achterlichten zonder achteruitrij verlichting zijn enkel geleverd op de golf basis modellen. Ook wel Golf N genoemd in plaats van een S, L of LS.
Zo is er voor de N bijvoorbeeld ook een achterruit zonder de verwarmingsdraden. |
Quote:
Ok dus een beetje zoals bij smart de Base de kaalste is.... soms is het lastig om het allemaal te onderscheiden van elkaar... zo heeft de 1.1 trommelremmen en de 1.5 niet... etc. |
Quote:
alleen bij de eerste jaargang hadden de modellen met 1100cc trommelremmen voor, daarna gewoon schijven. |
Wat type 17 zegt klopt, en ik meen me te herinneren dat de 1100 L (luxe) versie wel schijven had.
|
heej kerel, mooie bak man, hoeveel cm heb jij hem ongeveer verlaagd?
|
Quote:
ook de eerste 1100 L (luxe) hadden alleen maar trommels vooraan in de eerste jaargang. |
All times are GMT +1. The time now is 16:23. |