De spanning is haast indraaglijk
|
Het is nu ineens wel heel erg stil.... :(
|
Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat er iets aan de hand is want ik krijg op geen enkele manier meer contact met de verkopen, geen mail telefoon of sms :mad: , maar ik blijf proberen!
|
Dat is mooi k.. (ik bedoel voorbibs).
groet John |
zoals m'n wijze collega altijd zegt: weer één dood gemaakt met een blij vogeltje!
het zou mooi balen zijn als ze je bij de poot hebben :( |
raar he...
|
:) :cool: update wanted
|
Je wil niet weten hoe graag ik dat zelf ook zou willen. :(
|
Heb je al nieuws Frederic?
Ik reed vandaag nog door de straat bij je maar alleen je kroelkep stond er. Je krijgt toch geen nervous breakdown van de spanning hoop ik? Greetz Ron |
Quote:
Ik weet niet echt wat die vent nu wil, eerst zegt hij dat hij er snel vanaf wil, en dan is het zover en dan krijg ik geen contact meer. Ik ga hem nog eens lekker stalken, ik ben nu toch in het bezit van een stalling dus ik kan hem kwijt :D |
Jeetje, wat erg is dit zeg! :eek: Ik vind die brandweerbusjes ook altijd heel erg cool, dus ik hoop dat het lukt om die lui te pakken te krijgen. Maar het klinkt wel een beetje dubieus allemaal....
Succes ermee! |
hou ons op de hoogte!!!!!!!
de spanning is gewekt bijons allemaal denk ik zo |
k heb nog nooit 6 pagina's zo snel gelezen! *spanningggggg*
Succes! hoop dat het lukt! |
Hahahaha!!!
Eindelijk een keer positief nieuws :woowoo: Eigenaar van de bus belde :hug: om te zeggen dat ik wel een auto-ambulance kan gaan regelen om het busje op te halen :cool: Dus nu ff driftig op zoek naar een tijdelijke stalling, want van mijn loods krijg ik pas 1 juni de sleutel, maar zo lang wil ik liever niet wachten om hem op te halen. Ik zal zo snel mogelijk ff foto's maken en posten :D |
Ik zou zeggen, meteen ophalen die bus. En zeker niet wachten. Straks bedenkt hij zich.
suc6 ermee. En foto's posten, veel foto's. :) |
al zet je hem in de voortuin ;) gelijk halen!!!
|
Eindelijk beter nieuws!!! Ophalen dat ding, duurde nu lang genoeg;)
|
Gefeli, foto's!
|
't duurt ff maar dan heb je ook wat!!
Nu je er zolang naar uit hebt gekeken is ie misschien nog wel "mooier"! |
cool...veel plezier er mee en hou ons op de hoogte!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:51. |