zelfde dempers al ik heb! rijd best lekker!
|
Polootjes is echt heeel dik geworden met al die oude extra spul! op de mivw meeting stond hij er al erg goed bij!
|
Er komen nog wat veranderingen aan.
|
Wielen zijn gestraald, Nu ff schuren en spuiten, bandjes erop en dan kunnen ze op de auto.
|
ai kant weet toe sie
of tewel i can't wait to see |
Banden liggen morgen op de wielen, adapters moeten nog een beetje afgedraaid worden en dan alleen nog goeie bouten en dan kunnen ze er onder.
|
Wilde ik vandaag mijn wielen op gaan halen, krijgen ze de banden niet opgepomt. Omdat ze te stug blijken te zijn. :rolleyes:
|
lekker is dat
denk je van jaa eindelijk me wheels ophalen zijn ze niet klaar kheb der helaas ook ervaring mee (dat oppompen) maar kan het gelukkig zelf scheelt enorm in de kosten je hebt geen last van werktijden en van het lukt niet dus laat maar zitten we zeggen wel dat het niet gaat maarre ik hoop maar dat het ze snel wel lukt |
Ik ga morgen nog eens even kijken of ze al klaar zijn. Ik ben al aan het duimen. Hahaha
|
Wielen zijn klaar en kunnen er bijna onder, nog even wachten op de bouten om mijn adapters te monteren
Voor Na |
:woowoo: :rock: :rock:
damn die dingen zijn vet lekker lage bandjes :rock: :rock: maar is het nou 14 of 15 is nie goed te lezen zijn dat kever doppen oid of wa maarre petje af hoor tis echt vet :cool: ;) enne snel op de polo zetten en ff pica schieten wil ze wels zien op de auto da moet moet gewoon vet staan |
THX mate.
Zijn 15 inch kever wielen met dus keverdoppen erop. Morgen krijg ik waarschijnlijk de bouten binnen voor mijn adapters en dan gaan de wielen er een zondag onder. Kan ik maandag weer foto's posten. Nog ff geduld dus. :D |
mooi man
maarre heb je die buitenringen ook of komen die nog want dat lijkt mij dan echt vet staan |
Buitenringen heb ik nog niet. Heb er wel over nagedacht, maar weet nog niet zeker of ik het doe.
|
De wielen zitten er onder hoor. Kwam er wel achter dat ik bij de adapters vergeten was een centreerring te laten draaien. Nu centreren ze dus op de bouten. Maken we wel weer in orde.
|
ziet er goed uit dr laag ;)
|
t ziet er echt kk vet uit man :spankit: :rock:
en nu valllen de lage bandjes echt goed op btw volgens mij heb ik op m'n werk nog van die buitenringen liggen (bij peugeot dealer) :D :giggle: ze moesten volgens mij wel opgeknapt worden kzal morgen even kijken |
staat echt super cool!
|
Thx voor de reacties
@darkproject: ik hoor het wel van je |
ik heb goed nieuws
en evt slecht nieuws t goede we hebben 4 ringen liggen zover ik ze kon zien waren ze in redelijk tot goede staat (niet nieuw maar toch) evt t slechte ze liggen ergens achterop tussen de andere zooi dat we zaterdag gaan opruimen als t niet al te warm is dus ik weet dan pas of ze echt nog goed zijn ik hoor het wel |
All times are GMT +1. The time now is 20:44. |