![]() |
Quote:
hahahahahahaah weet je wat pas duur is een vriendin en een huis kopen,parketvloer plinten enz enz . of gaat dit nu nergens over. :rock: |
Die vriendin, huis, parketvloer en plinten heb ik :D maar verdomme, die spindles! :D maar eh, ik zette de trend die nergens over ging he :jacks:
|
:iamwithst :rock:
Quote:
|
dan had ik het helemaal goed en van kieft en klok en dezelfde foto gepost :cool:
maar ik vind het een mooie bus en voor wat er allemaal aan is gedaan en wat je krijgt vind ik het niet zo heel veel geld.. |
Maar eh kappe die hap over de prijs, 't is een heel mooi prijsje, nu weer terug naar het onderwerp van dit topic... ;)
|
Quote:
ja die mat zwarte is ook erg mooi die is van rick. :rock: |
Volgend jaar kan ik hopelijk ook mijn bus ernaast zetten...
|
beetje laat maar ben druk bezig geweest met me ponton dus das een goed excuus
was heel gaaf en gezellig leuke dingen gescoord zoals een oud model zijspiegel en een rubberen mof voor motorkoeling en heb een 2de asbak gekocht die komt er ook nog in hier nog een paar foto's van mij dan dit was nog bij volksrepairs op vrijdags hier zaterdag 'sochtends vroeg peppie ze bus halen en naar rosmalen met ze allen en een toevalligge voorbijganger en bij aankomst genoeg te zien (rechts midden "the undutchables") en peppie ze bus hebt een tweelingbroertje gevonden :woowoo: en "the undutchables" en binnen dit was em en tot de volgende meeting |
All times are GMT +1. The time now is 23:22. |