Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   nieuwe daily (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16002)

ploon 28-01-2006 19:16

Quote:
Originally Posted by the hanz
maar ik denk dat de volgende orginele breede vooras er daarna ook wel weer aan gaat geloven

kan je dan deze auto (als je hem al zou willen verkopen) dan niet beter met een standaard as verkopen en deze smalle as op de plank leggen voor je volgende auto ??

genderen 29-01-2006 10:41

Hoi,

Ik ben nog op zoek naar een kleurtje voor op mijn ovaal + ragtop. Kun jij mij het kleurnummer van jouw ovaal geven?
Ik vind dit wel een erge mooie kleur voor op een ovaal, al zeg ik het zelf!
Het duurt nog wel even voordat ik zover ben hoor. Zo staat hij erop het moment bij.

Patrick

the hanz 02-02-2006 08:29

ragtop....ik ben jalours :D is bij elkaar toch wel de mooiste kever uitvoering, een ragtop ovaal...
het kleurnr weet ik niet wel dat het de orginele kleur uit 55 is, er zijn vast wel mensen die dan het orginele nr weten, en dat dan weer omzetten naar de huisige verfgegevens...want de meeste spuiterijen zullen die oude nr's niet meer kennen, succes met de resauratie en post af en toe eens wat foto's natuurlijk

the hanz 02-02-2006 08:30

Quote:
Originally Posted by ploon
kan je dan deze auto (als je hem al zou willen verkopen) dan niet beter met een standaard as verkopen en deze smalle as op de plank leggen voor je volgende auto ??

past dat ook onder een typ 34 ?? :D

Brammutjuh 02-02-2006 08:58

Volgens de RDW is de ovaal van Hans op kenteken gezet op 23 juli 2005, dat wil zeggen dat hij nog net modeljaar 1955 is. Volgens Wolfsburgwest horen daar de volgende kleuren beige bij:

Licht beige L275 (link)
Nijl beige L370 (link)

Qua kleur zou ik zeggen dat het L275 licht beige is, maar op Wolfsburgwest wordt de opmerking geplaatst dat niet duidelijk is wanneer men gestopt is deze kleur te produceren, kan 1 juli 1955 zijn (kan dan nog net voor deze ovaal als hij wat later op kenteken is gezet) of 28 februari 1955. De kleur Nijl beige is er vanaf 1 maart 1955. Echt zekerheid kan dus niet gegeven worden...

Grtz,
Bram.

the hanz 02-02-2006 11:42

kijk daar hebben we wat aan thnx bram :woowoo:

ploon 02-02-2006 12:02

Quote:

alles is passend te maken, een beetje hakken, zagen en ductape :D

stufenheckfahrer 03-02-2006 00:26

Quote:

Proef ik hier een nieuw plannetje? :)

Ga je misschien een typ34 als daily gebruiken dan? Affengeil!!! :D :D :D

Greetz Ron

the hanz 03-02-2006 07:04

zou heel leuk zijn ja typ34 als daily, maar zoals al eerder gezegd moet dan wel eerst de ovaal opgeruimd worden, en er is een geintreseerde dus ik hoor het binnenkort wel, maar een ovaal als daily is ook zeker geen straf kan ik je zeggen, echt een leuk ding om in te rijden....en heb al een aardig "pimp" pakketje liggen... :D

the hanz 04-02-2006 17:39

deze topic kan dicht....ovaal is verkocht.... :(
op naar de volgende :rolleyes:

weer eens gaan zoeken....iemand nog een leuke typ 34 staan ??

Jasper Ovaal 04-02-2006 18:05

jammer, maar ja de wereld draait door, ben beneiuwd naar je volgende project.
succes

Brammutjuh 04-02-2006 18:12

Ben benieuwd waar we dat prachtige ovaaltje tegen gaan komen :) Succes met je zoektocht naar een Type34 :D

Grtz,
Bram.

volksaddiction 04-02-2006 18:28

Quote:

:stick:

volksfahrer.nl 04-02-2006 18:39

Quote:

Spijtig.. was een tof ding!
Gaat tie nu weer omhoog?

Peppie 04-02-2006 18:53

Jongen! Doet er voortaan eerst ff mee rijden, heb je er zelf ook nog plezier van.... :tongue:

genderen 05-02-2006 12:06

Hanz,

Succes met de zoektocht naar een type 34, is ook erg mooi spul.

Bram, bedankt voor de kleurnummers. Jammer genoeg is op de link geen duidelijk plaatje van de kleur zelf. Maar daar komen we wel uit natuurlijk.

Hanz, als je meer foto's wilt zien kijk dan op www.ovaal.tk dan kom je uit op het fotoalbum van een ander kever forum. Daa staat ook een resto verslag hierover. Maar ik denk dat de meeste hier dat al eens gezien hebben?

Patrick.

stufenheckfahrer 05-02-2006 13:45

Quote:
weer eens gaan zoeken....iemand nog een leuke typ 34 staan ??

Hmmm, ik heb net even in m'n garage gekeken, maar daar stond er ook geen :D :D Sorry!
Zodra ik er een over heb krijg je een PM :confused:

Succes met je zoektocht Hanz, volgens mij zit je redelijk dicht bij het vuur ;)

Greetz Ron

All times are GMT +1. The time now is 06:21.