![]() |
We zullen er eens een feest van gaan maken daar ee mannen. Heb er nu al zin in.
|
ik heb er zeker zin in :)
alleen moet er nog het een en ander gebeuren aan mijn broer zijn golfje :) schroefsetje steken, dakrekje schuren en spuiten, en dan nog het normale (wassen en stofzuigen) gaat een redelijk drukke zaterdag worden :) maar voor de rest: volksforum shirts zijn bijna gewassen en de batterijen van het fototoestel steken in de lader :) iedereen daar met een een volksforum shirt aan????? ;) |
Gaat er nog iemand vanuit Den Haag of iets in de buurt?
|
hopen dat het weer meezit,want zoals het nu eruit ziet (bewolking-20°)
hopelijk dezelfde gave als op de vf meet, toen was het ook niet zo'n goede voorspelling, en was het toch een super weertje! |
Ik ben ook aanwezig me de einser :D
|
Quote:
zwei edelweis einsers! :tongue: alhoewel de mijne niemeer zo zuiver wit is :D |
Quote:
ja ik ga vanuit den haag :D moet nog effe kortsluiten hoe laat we zondag ochtend vertrekken met de rest... |
Wij zijn er ook :D
|
Quote:
Das mooi, dan kom ik bij jullie even een kleine donatie afgeven (afgesproken met Stijn) :D |
iemand eindhoven :D?
|
Quote:
Al met al iets meer dan 350 km :cool: Straks vertrekken :) HEB DR ZIN IN Quote:
Quote:
Ik wacht met wassen tot ik in België ben :redface: Rij er nu 2 daagjes in en het één groot massagraf voor de Jet :eek: Vanmiddag nog extra batterijen gekocht voor de camera, dus kan straks de site lekker vol flikkeren :cool: Mijn Volksforum-shirt gaat niet aan, nu al vaal :chair: |
Quote:
Ik zou aan de andere kant vertrekken,bij de Total........dan ga je gelijk de goeie kant op :D |
Quote:
Prima, je ziet ons vanzelf :) |
Ik neem nog een stel stickers mee naar retro mania. dus als je wilt kun je me daar aanspreken
|
wat voor stickers? misschien wel een leuke voor mijn Polo...
|
rijden er nog mensen via eindhoven? spreken we daar ff af?
|
Quote:
Moon Eyes, Mr Horsepower, 76 (dat oliemerk), valvoline, wynss, gulf. Kijk anders in mijn topic in de onderdelen aangeboden topic. |
ok dan neem maar een beetje mee kan er wel een paar van gebruiken ;) beige polo classic c van VAG-á-Holics spreek me maar aan als je me ziet...
|
Quote:
Is goed. Ik hoop dat ik ook binnen mag, maar ik doe mijn best en anders zie je me wel verschijnen. |
jeeej de golf ligt nog verder naar beneden, sebiet een proefritje gaan doen en dan zijn we bijna klaar voor morgen, nog wel de auto wassen
|
All times are GMT +1. The time now is 09:45. |