Quote:
strakmaken en spuitwerk heb ik uitbesteed. |
Quote:
Ah ja, ik herkende hem al ergens van :) Via hem ben ik in het bezit gekomen van mijn kever ;) |
Afgelopen zaterdag is ze weer thuisgekomen, gelukkig werkte het weer goed mee.
Opladen: Thuis in de garage: |
Nice :tongue: :thumbup:
|
staat weer lekker thuis in de schuur veel plezier met bouwen gozer...
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
ze is om op te eten...succes met het opbouwen!
|
toppertje
veel plezier en succes met bouwen ik verheug me nu al op de foto's |
De scirocco staat inmiddels al weer een tijdje thuis
De foto's die ik tot nu toe heb work in progress bekabeling ligt grotendeels op zijn plek, moet nog helemaal netjes gelegd worden, maar dit wil ik pas doen als ik niet zo vaak meer in de auto hoef te kruipen. Bezigheden van de laatste tijd, savonds een goed uurtje per keer met de hemel bezig, op die manier kan het lekker kalm aan. Voorste gedeelte is al netjes ingespannen en deels gelijmd Bij de C-stlijen zit er ook al schot in, op het plaatje lijkt het nog nergens op, maar het begint er steeds meer op te lijken. Op de foto nog ongespannen |
Dat begint er al weer op te lijken. op tijd klaar voor een toertje deze zomer?
|
Scirocco 1 is leuk :thumbup:
Succes met het project! |
Ik hoop deze zomer nog wel te kunnen toeren.
Het hemeltje en de A en B-stijl bekleding zitten weer op hun plek. Na veel zoeken toch nog achterlichten tot modeljaar '77 zonder scheurtjes kunnen vinden. Na het schoonmaken (de lampen zaten vol vet en mos) gemonteerd. Ook heb ik de achterruit weer in de klep getrokken. Enkele holle ruimtes hebben weer een frisse laag conserverings middel. De vloer was opgeruimd, remleiding en kabelboom lagen er mooi in, dus de eerste lading tapijt kon naar binnen. |
super, ziet er goed uit
|
Absoluut! Hemel zit er ook netjes in.
|
Netjes bezig ziet er echt goed uit. Vind een scirocco1 persoonlijk nog mooier dan een golf1 helemaal als ik dit zie :thumbup:
|
je ben lekker bezig andries...
succes verders... |
Quote:
hier kan ik me (heel voorzichtig) bij aansluiten... |
Echt wel een heel mooi kleurtje!
Quote:
Wat gebruik je hiervoor, moet namelijk ook nog iets inspuiten... |
Quote:
helemaal mee eens |
Quote:
De holle ruimtes behandel ik met ML |