Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   3d project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15264)

Died 17-12-2005 13:47

Ziet er goed uit Michiel!

wakebus-m 21-12-2005 21:37

hey hey

ik zit nu 2 weken in barcalona....met een computer :D dus ik heb wel ff wat tijd om te werken aan mijn winterproject....ik ben al begonnen aan de details knipperlichten erop.....deurhendels en dat soort dingen.....ik zoek nog wel een foto van een vooras dus als iemand die heeft post m ff alvast bedankt

hier een render

groot formaat

Gr. michiel

Mister Cool 21-12-2005 21:59

Tsjee, respect! Zit nog aardig wat werk in dit project :D

Died 23-12-2005 16:43

Niet alleen aan je 3d-project werken! Ook die mooie stad gaan bekijken. Ben benieuwd of je nog luchtgekoelde vw's spot??!! Have fun!!

wakebus-m 23-12-2005 23:10

Quote:
Originally Posted by Died
Niet alleen aan je 3d-project werken! Ook die mooie stad gaan bekijken. Ben benieuwd of je nog luchtgekoelde vw's spot??!! Have fun!!

de stad die ken meer en deels uit mijn hoofd..... :D ik ga altijd op vakantie naar barcalona de laatste 3 jaar, Jolanda heeft er namelijk familie wonen ze is half spaans.....
ik zal zeker kijken naar luchtgekoelde VWtjes......dit is een site uit barcalona avwc avwc staat voor Amigos VolksWagen Catalunya....

Gr. michiel

bobby-digital 28-12-2005 10:25

Quote:
Originally Posted by wakebus-m
dit is een site uit barcalona avwc avwc staat voor Amigos VolksWagen Catalunya....

alleen de naam al.... prachtig :D

Heeswijk 05-01-2006 17:19

en hoe ver zit het met je 3d project? nog vorderingen gemaakt daar in barca?

VWrijder 06-01-2006 12:45

Ik zit echt met stijgende verbazing naar dit project te kijken.... aardig oog voor detail!! :thumbup:
Quote:
Originally Posted by wakebus-m
ik zoek nog wel een foto van een vooras dus als iemand die heeft post m ff alvast bedankt

Heb je hier wat aan? [Bron VintageBus.com]

Pedaalemmer 06-01-2006 13:19

Ziet er super uit..maar de vorm van de neus loopt nog niet helemaal strak door.

niet dat ik het beter kan..maar dat is wat mij opvalt.

wakebus-m 06-01-2006 17:18

hey

pfff morgen lkkr weer naar huis toe haha me eigen bedje weer en mijn familie....

@ Heeswijk: ik heb aardig wat kunnen werken aan mijn 3d project..ik heb o.a de luchtroosters achter er bij gemaakt en nog verder aan de details gewerkt zoals de vloer achter....ook ben ik begonnen aan de onderkant zoals de balken en vooras en achteras en dat soort dingen

@ VWrijder: hier heb ik zeker wat aan haha

@ Pedaalemmer: ik zal ff kijken wat ik er beter aan kan maken...en blijft tips en correcties geven is altijd handig

binnenkort zal ik wel weer een paar renders posten......

Gr. michiel

wakebus-m 07-01-2006 17:09

hey

zo ik ben weer terug in het warme nederland haha.....
ik heb in barcelona maar een luchtgekoeld VWtje gezien en dat was een kevertje met een mislukte hurbie print die op de snelweg reed terwijl wij met de trein richting de binnenstad gingen.....dus heb ik niet echt VWtjes gespot.... mischien van de zomer als we met de bus gaan.....

Gr. michiel

wakebus-m 15-01-2006 13:33

ik heb ff een rendertje gemaakt van de bus hoe ver ik nu ben...... der zitten nu meer details in.... en ook zie je de trommelremmen.....

grote versie

Gr. michiel

Alex 15-01-2006 14:53

Erg mooi hoor!!!

Maaruhh....handel jij in geduld ofzo? ;)

wakebus-m 15-01-2006 16:44

Quote:
Originally Posted by Alex
Erg mooi hoor!!!

Maaruhh....handel jij in geduld ofzo? ;)

haha ik heb idd behoorlijk wat geduld, Jolanda verbaast zich er ook nog steeds over....... :D :D haha

Gr. michiel

martin 15-01-2006 19:26

hij roest wel erg hard

VWrijder 15-01-2006 20:40

Digitale roest is tegenwoordig gelukkig goed te behandelen ;)

wakebus-m 06-02-2006 14:34

zo weer ff een kleine updat van mijn project.....de achter kant is wat verder gemaakt de motorklep zit er nu goed op...... en ik denk dat zo ongeveer het nummer bord er zo uitzag in oostenrijk.....

Gr. michiel

René 06-02-2006 14:43

Goed bezig michiel!!!
(zag trouwens je vriendin nog in `n oude Panorama staan!! mooi hoor ;))

wakebus-m 06-02-2006 15:11

Quote:
Originally Posted by René
Goed bezig michiel!!!
(zag trouwens je vriendin nog in `n oude Panorama staan!! mooi hoor ;))

haha THNX

Gr. michiel

wakebus-m 04-03-2006 20:53

zow he tijdje geleden dat ik wat gepost heb......druk druk druk met me stage.....
Maar hier zijn weer een paar Renders......Lkkr groot formaat :D

ook heb ik een Quicktime VR gemaakt zodat je 360 graden rond de bus kan kijken....

Download hier

Gr. michiel

All times are GMT +1. The time now is 16:14.