Gaaf! Daar zal Marijn erg blij mee zijn :cool:
|
ziet er weer erg goed uit! :cool:
|
Heel netjes.
Maakt er niemand een kleppendeksel zonder die inlaatuitsparing? Dat zou het mooi afmaken. |
:thumbup: Wow, heel fraai !!
|
Inmiddels na heel veel uurtjes werk dan eindelijk de motor kunnen starten :)
Intercoolerbuizen zitten er nog niet op en met een reden :) Heb nu een linkje geplaatst naar Youtube, want ik kan even niet vinden hoe ik een filmpje |
hele mooie build! super hoe je het op al je projecten beetpakt,
klinkt nog wel wat rauw of? |
Had ik maar 3% van jouw know-how en kunnen.
Heel veel respect! |
Quote:
Hoi John, Een eerste start met een lage compressie, zonder intercoolerbuizen en luchtmassa niet aangesloten enz, loopt ie niet echt lekker idd :D Een eerste keer starten is toch wel erg belangrijk zodat we alles kunnen testen alvorens we alles dicht bouwen ;) Laatste loodjes, dan kan hij terug naar de eigenaar om het interieur af te bouwen :) |
benieuwd naar het uit eindelijke totale resultaat :thumbup:
|
Er is inmiddels heel veel aan deze auto gewerkt en heeft het vorige weekeinde op Edition38 gestaan in de UK, waar sommige hem misschien al hebben zien staan.
Door de grote drukte en het forum wat nog maar weinig bezocht word helaas, heb ik het even laten liggen. Inmiddels heb ik weer wat tijd en wil wat lopende projecten zoals deze weer wat bijwerken :) Deze auto zal binnen een paar weken nog terug komen voor wat afwerkingen en de puntjes op de I :) De uitlaat: De intercoolerbuis toch maar de zelfde kleur laten coaten als de kleppendeksel en de inlaat: Verdere foto's zullen van het eindresultaat zijn en volgen binnenkort :) |
Wat een vakwerk..!
Ik denk dat Marijn heeeel blij is ! |
Echt top afgewerkt allemaal!
|
machtig mooi! :cool:
|
Wat is dit machtig mooi!! Wat een kwaliteit :wow:
|
Weer heel mooi werk :thumbup:
|
Ik sluit me hier graag bij aan, awesome Wilco!
|
Ziet er echt geweldig uit :thumbup:
|
De auto is erg gaaf :D
Heb hem gedurende het Edition38 weekend een paar keer mogen bewonderen :thumbup: :thumbup: |
Super! Vakwerk Wilco!
|
Wauw! super mooi!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:11. |