![]() |
Quote:
Wie gaan er allemaal dan? Zit nog steeds te twijfelen om ook te gaan.... |
Quote:
Nee hij gaat in de auto, hij moet er PRECIES in kunnen :D De binnenbak is er half uit, ivm wat laswerk wat eraan gedaan is, dus nu is er wat meer plek |
wheheh, ben benieuwd :D
|
wel ik en wendy gaan .en sjon ,samen met nog een bups van poloclub holland
|
is het bij de volkswagen dealert of bij de vw en audi dealert in amersfoort?
|
Het is bij de vw-audi dealer in amersfoort op de industrieweg.
Ik ben er ook zeker weten te vinden!!! :cool: |
ik kom ook met mn polootje 6n
|
neej helaas ik zal er niet zijn....werd vanmiddag gebeld dat ik een klus heb zondag op Scheveningen duzzz helaas dit jaar niet :(
|
zijn er mensen die vanuit zwolle komen?kunnen we afspreken bij nijkerk parkeerplaats.
|
Quote:
evt. vanaf dit punt: Aan de A28 na Zwolle na afsl. Wezep NA Tankstation aan de A28 de eerstvolgende grote parkeerplaats 1010/1015 oprijden met enkele VWforummers?!?!?! Alternatief (!!!): Reed anders zelf ook daarlangs maar wordt iets eerder, ff Leentjuh oppikken tegen 9 uur, als je zin hebt kun je er ook tegen euh ca. half 10 staan, dan rijden we sowieso wel even over die parkeerplaats, pikken we je wel op!!! :cool: :cool: |
En even voor de duidelijkheid, wij rijden niet op met VW forummers... niet dat ik iets tegen ze heb, integendeel, maar ik heb zo mijn redenen om niet in hun colonnes te willen rijden :)
|
hoelaat zijn jullie bij die parkeerplaats bij nijkerk? want dan moet ik ff een maat van me bellen eerder te komen! :)
|
Mwah, te laat... we hebben die parkeerplaats met 80 km/h 'genomen' maar stond dus niemand :cool: Volgende keer beter... vond het wel weer gezellig in Amersfoort, wederom een paar mensen misgelopen helaas, maar wel lekker in het zonnetje gezeten (en dus behoorlijk verbrand :( ). Straks ff de stickers plakken!
|
ik ben helaas niet geweest kon het niet redden srry volgende keer beter. maar zou graag een keer de froummers willen ontmoeten en er mee kletsen dus wie weet de volgende meeting
|
srry forummers lol :biggrin:
|
Shame On U!!!;)
|
Quote:
Hm, had ik je ceedee's wel mee kunnen nemen...:frown::rolleyes: |
Hmmmm had idd gekund ja... Castrop?
|
Ik was vrij laat zeg maar :( volgende keer beter.... paar mensen erg kort gesproken... moest in die korte tijd nog ff de auto's bekijken.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:32. |