de laatste 2 jaar geen meer..
maar ik heb in 2010 wel een flinke opdonder gehad.. rijbewijs een maand kwijt geweest ..joekel van een bekeuring ..voor moeten komen .. zitten daar 3 van die opgewarmde lijken je schaapachtig aan te kijken en de reden?..ik had net de moterconversie bij mijn e30 afgerond van 320 automaat naar 2,5 24v handbak met 200pk..en trok even net op de grens tussen binnen en buiten de bebouwde kom tot de begrenzer in zijn 3..(160km/h) en dat geeft opzich niks...maar een Volvo van de klpd reed ineens achter me (en zag dat).. was op zich ook niet zo erg..ware het niet dat ik na staande houding al eerder uitgestapt was ,en ik vervolgens de deur van de Volvo terug dicht trapte toen 'meneer' wild vloekend wilde uitstappen..(kop tussen deur en Bstijl) dat was volgens de OVJ de doorslag.. nooit zo mee gezeten hoor...er zijn er zat van van die gasten mocht er eentje beschadigd raken onderweg maar wel jammer van de centen achteraf.. |
Bmw's halen t slechste in de mens naar boven. 85% vd bekeuringen van mij was met de e30..
|
ach ja,zal best
ik had 15 jaar tegen piepend en krakende Golf 1 dashboardjes zitten kijken..dan ineens een achterwiel aangedreven BMW die als een idioot aan het gas hangt?.. das geen vergelijk.. maar meneer de agent gebruikte toen ook schuttingtaal waar de honden geen brood van lusten.. dat doe ik normaal gesproken ook nooit... |
Mijn laatste bekeuring pf... Dat is heel lang geleden! uhm laat ik het zo zeggen: toen hadden de meeste hier op het forum nog een pamper om.
|
al een hele tijd geen bekeuring gehad :)
|
Geen 1!!! Mijn km geeft 20 teveel aan... :thumbup:
|
Van de week nog 1 wel 5 km te hard 30€ vorige maand 3x te hard 297€ maar ik kan ook zo maar een half jaar niks hebben.
Krijg ze altijd met de bedrijfs- Caddy dat is nog eens dom voor me zelf hoog uit wat parkeer bonnen. |
Heb er nog 2 liggen..durf ze niet eens open te maken.
|
heb nu dik half jaar mijn rijbewijs, 2x voor 6km te hard
en gister bij het station een parkeerboete, alles staat altijd vol, wat moet ik anders? :shake: |
Quote:
zal toch een keer moeten ander worden ze alleen maar duurder :redface: |
Quote:
met name de 6cilinders :( . |
Quote:
Inmiddels weggestuurd... :redface: |
De laatste was voor 14 te snel (hard remmen heeft geholpen) koste wel 20 euro :D net over de grens in Duitsland
|
Afgelopen jaar3 x rond de 30 euro 2 x 60 euro 1x 70 euro en 2 uitschieters van 183 en 360 euro allemaal voor snelheid. Verder een aantal keren routine controle gehad maar altijd alles netjes in orde.
|
Even afkloppen natuurlijk, maar in de 20 jaar dat ik rij heb ik er maar 1 gehad van 3 tientjes voor een paar km te hard (dacht dat ik 70 mocht in Zwolle, maar het laatste stukje was 50 :shake: )
|
16 jaar me papierke op zak 1 keer een week kwijt geweest voor 60km te hard in 2001 en een boete van 350 gulden en een boete voor 10km te hard in 2006.
Verder rijdt ik altijd te hard buske loopt 140 dus rijd ik ook 140 als ut kan. ff afkloppen vanaf 2006 geen boetes meer gehad terwijl ik toch dik 40 duizend km per jaar rijdt |
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |