Mooi werk!
|
Alleen appen en doen, maar niet zeggen dat ie dikke updates heeft! Kut :D
Ziet er goed uit maat |
Quote:
Mooi kleurtje :thumbup: ! Heb een setje Coopers te koop staan ;): http://link.marktplaats.nl/m1078562778 |
Haha thnx mannen!
Sorry Ricardo, zal je op de hoogte houden haha! Die wielen zijn echt super voor de cabby maar steek m'n geld liever in de mk2. Binnenkort rolt ie weer! |
wow, gaaf Thom! Dat is toch wel het mooiste motorsport wiel voor een Golf 2 hè :)
|
Staan m goed!
|
Thnx mannen!
Helemaal mee eens René, doe ze niet meer weg! Elke keer als ik er wat aan schroef motiveert het wel weer om hem snel af te maken haha. |
Erg mooi hoor, netjes aan het opbouwen ook! Topwerk! :thumbup:
|
Front er in gehangen
Carbon achter paneeltjes er in gemaakt |
Ziet er weer mooi uit allemaal!
|
Dik!
|
Hoe staat het hiermee?
|
Gebeurd wel wat maar schiet niet echt op.
Porsche 986 remklauwen gekocht. Moet ik alleen nog brackets voor maken. Ben halverwegen met het maken van een plaat bij de voeten. Pedalbox is aangepast, zit nu een elektrisch tt gaspedaal in. Motor en bak liggen klaar voor montage. Frontbalk/radiateurbalk/motorsteun heb ik ontworpen, alleen nog maken. Dashboard kan er eigenlijk ook in, maar maak errst de motorbedrading er in. Bedrading in de auto zo veel mogelijk uitgedund, geen achterruitenwisser, achterruitverwarming, radio, mistlampen etc. Hoop volgende week de motor er in te hangen. |
Weer super netjes gevorderd! Weer eens bij gelezen :thumbup:
|
Mooi! Maarre.....foto`s? :D
En verkoopt Marc (Bolt Action) geen adapters voor die remklauwen? |
Quote:
Zijn adapters zijn voor 305mm met 996 klauwen. Ik heb 986 klauwen, die zijn passen beter in de 16'' En vind ik het onzin om 150 euro te betalen voor een aluminium hoeklijntje met 4 gaten. Vandaag de voortplant afgemaakt, moet zeggen.. past perfect! |
ow ow ow ow wat lekker :cool:
|
Oke oke, foto's!
Voetplaat, Onderkant beplakt met schuim tegen rammelen enzo. Gemonteerd. Tt pedaal zit er ook in. Grip tape. Motor er in op de originele front balk, denk dat ik die maar aan pas. Wil in elk geval geen twee balken monteren. Nu beginnen met de kabelboom en de remklauwen. |
Begin genaakt aan de remmen.
Klauwen ge-glas-parel-straald, straks primer, kleur, sticker en blanke lak er op. (Alles hittebestendig) Adapter is in de maak. Schema 'motronic' ook uitgedraaid vandaag. Van 't weekend maar eens wat spaghetti uitpluizen. |
Mooi man! Vind je klauw zo ook wel gaaf! Jammer dat het meteen gaat oxideren hè, dat alu :(
|
All times are GMT +1. The time now is 01:36. |