Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   From Mk3 VR6 Turbo ===> ///E46 M3 Cabrio (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=127631)

Deckedm 05-08-2014 21:49

Tja, net paar maanden geleden mijn GoPro motorsport edition verkocht omdat die maar in de kast lag :s

Ik zal gelijk s op mp gaan koekeloeren

Bluepower 06-08-2014 09:30

Anders eens kijken naar de SJ4000, bijna dezelfde specs als de GoPro, alleen voor 1/4 van de prijs

Deckedm 06-08-2014 09:40

thx!

KennyH 06-08-2014 12:20

Bluepower bedankt voor de tip!

Net op tmart.com de sj4000 besteld, zitten zoveel mountings bij en alles van de gopro past ook op de sj4000, reviews en filmpjes op youtube zijn goed tegenover de gopro en dat voor 72 euro met gratis verzending.

Ronal_Driver 06-08-2014 12:29

Ja inderdaad bedankt!

Zit me de laatste weken al te oriƫnteren voor een actie camera.
In eerste instantie mijn oog laten vallen op de Hero 3+ Silver, alleen is deze een stuk interessanter geprijsd dus gelijk maar besteld :)

Ilker 06-08-2014 12:32

Damn dat is wel veel boost man, kon je maar met een turbodiesel zoveel boost creƫren :D

Bluepower 06-08-2014 12:57

Graag gedaan, had me ook al een tijd erin verdiept, voor zowel te gebruiken als dashcam, maar ook als action cam(bij het duiken, of tijdens het springen)...
Kwaliteit is zoals al die producten, 95% is gewoon goed spul en bij 5% mankeert er iets aan

KennyH 06-08-2014 13:55

Maar dat is vaak met dure producten ook zo! Gaat ook 5% van kapot

PvdP 06-08-2014 14:21

Jij had schrijver moeten worden, leuke teksten om te lezen.
Serieuze auto dus, wil wel wat meer filmpjes zien :)

Deckedm 06-08-2014 16:51

thx... vrijdagavond een date met een R33 GTR die niet meer standaard is.. ;)

sander_beer 06-08-2014 17:23

Quote:
Originally Posted by Deckedm
thx... vrijdagavond een date met een R33 GTR die niet meer standaard is.. ;)

dat gaat toch moeilijk worden :thumbup:

maar als ik het zo lees probeer je het tegen iedere auto en daar houd ik ook wel van,er zijn er zat die alleen maar gas willen geven als ze zeker zijn dat ze de snelste zijn , heb zelf een redelijk snel polotje gehad en alles wat langs me kwam staan aan de lichten werd uitgetest
liever net niet bij kunnen houden als niet geprobeert te hebben :cool:

RamonDrenthe. 06-08-2014 18:09

Deckedm - Heb je nog verdere plannen met de wagen ?

vdWal. 06-08-2014 18:48

stiekem lagen die brede wieltjes er wel mooi onder aan de voorkant!
leuke stukjes tekst :thumbup: ik ben benieuwd naar een paar dikke goeie filmpjes

mooi project man, knallen met die bak :cool:

enne bedankt ook voor de tip van de SJ4000

Johan1982MK1 06-08-2014 20:23

Quote:
Originally Posted by sander_beer
dat gaat toch moeilijk worden :thumbup:

maar als ik het zo lees probeer je het tegen iedere auto en daar houd ik ook wel van,er zijn er zat die alleen maar gas willen geven als ze zeker zijn dat ze de snelste zijn , heb zelf een redelijk snel polotje gehad en alles wat langs me kwam staan aan de lichten werd uitgetest
liever net niet bij kunnen houden als niet geprobeert te hebben :cool:

Ach, mocht ie t verliezen, nog geen ramp. Tis tenslotte 'maar' een golf3 :D er zit genoeg in om de bestuurder en de gtr een behoorlijk blok aan hun been te bezorgen

R.icky 06-08-2014 21:01

Alles even doorgelezen, heel mooi ding, zal inderdaad flink z'n meters maken :D Ga je hiermee ook naar Drachten om te sprinten of meer een fun auto??

Nogmaals, hele gave wagen :thumbup: :thumbup:

Deckedm 07-08-2014 00:26

Date met de Skyline is uitgesteld , hij moet werken :shake:

Ik zeg dat hij het niet redt tegen de VRT ;)

Uhmm plannen...? misschien vant winter de spuit erover als ik er nog schik in heb,en een kooi lijkt me niet onverstandig.
Maar ik kom net van een mega projectje af waaraan ik wederom alles heb gedaan en absurd geld heeft gekost en die kant wou ik eigenlijk niet weer op.

Kooi erin, betekend weer 2 x sparco evo erin, en daar ga je alweer.

Ik heb nu in een kleine tijd alweer meer geld erin gestoken dan ik zou doen, maar dingen zoals remmerij vindt ik gewoon prio nummer 1 bij zon kanon, dus dat moest.

Ding heeft hier en daar wel een restyle deukje en een krasje, maar hey wordt ook gebruikt en wil me ook niet druk maken om een keertje steenslag of een krasje.

Drachten heb ik voor gezorgd jaren terug dat er daar nu legaal geraced wordt, wij begonnen met de illegale races op het indupark en wat een tijden hebben we daar gehad, ik heb vaak genoeg meegedaan.
En heb het wel een beetje gehad daaro, ik ga volgende week even kijken tijdens het weekend, maar meedoen is niet meer aan mij besteed.
Vindt er geen reet aan om 400 mtr gas te geven, ik doe liever een sprintje op de snelweg tegen een of ander dik ding.
Het is dus meer een funauto, ik kan er echt van genieten om rond een uurtje of 8,9 savonds op een mooie avond de auto aan te slingeren, raampjes wat open en heerlijk even een stukje te rijden...af en toe even wat gas geven etc, vindt ik echt geweldig.

Of zoals van de week met Johan, tegen de M3 rijden,even lekker avondje knallen.

Hij stond zeker goed voor met de 8.5Js en ik had ook graag nog 2 erbij gehad, kon nog een setje kopen met 2 x 9J en dan de boel omwisselen, maar de spacers waren al betaald en besteld, moest een teringeind rijden voor die wielen, dan nog spuiten/coaten, dan de banden omwisselen etc..

Misschien in de toekomst nog s, vrijdag eerst met Johan naar de xenonboer voor een setje xenon, want met de standaard verlichting vindt ik het gevaarlijk in het donker, wil graag zien waar de raket heengaat.

Dus Johan, ik ben half 8 bij je Vrijdag :thumbup:

Johan1982MK1 07-08-2014 06:52

Buckle up... :D :thumbup:

Phil Collins 07-08-2014 12:05

Dan ga ik vrijdagavond weer lekker buiten zitten.... :D Dan hoor ik je wel weer rond gillen met de vr6t... :thumbup:

Deckedm 07-08-2014 14:50

Weer? Kon je het horen, er kwamen al wat smsjes binnen van omwonenden :)

We waren leuk bezig met Gosse... heel Dr88en was wakker, hahaha

Deckedm 11-08-2014 22:53

Boostleak gefixed van de week... vondt hem al iets zwakker..

Trekt nu echt weer als een malle!

Afgelopen Vrijdagavond eerst even een setje xenon opgehaald, halogeenverlichting was echt waardeloos, netjes 6000 erin en goh wat een verschil, zien we tenminste in het donker nog wat.

All times are GMT +1. The time now is 06:20.