Meissie, wees blij dat je er
zonder al teveel kleerscheuren af bent gekomen ;) Kevertje gaat helemaal goedkomen zie ik wel :) Succes met de verdere wederopbouw! |
@bob; haha tanken hoef ik hopelijk nog niet... Op het moment van het ongeluk had ik ongeveer nog een halve tank...... (benzine meter is kaduuk)
@chrisjuh, kom wel een bakkie doen als ik nu een keer in de buurt ben, vorige keer zaten de katten trhuis met honger dus we hadden haast..... :) btw; wat was die patat ranzig!! Mijn mond fikte weg van de pindasaus, de patat was nat en slap en bob had gewone frikandellen ipv speciale.... :( @arnus; nee roest groeit er bij mij niet op.... :D :D :p |
niet fijn!
|
Ik lees het nu pas, zwaar klote zeg maar het is weer netjes opgeknapt.
Ik zou je wel aanraden om voor gordels te kiezen, na 2 jaar crashtesten doen bij TNO weet ik dat een aanrijding met lage snelheid hele ernstige gevolgen kan hebben voor de intzittenden. Een auto kan je, zoals je ziet, in een dag opknappen, een lekke band met je rolstoel in het bos is een groter probleem..... :redface: |
Quote:
Ook dat nog...... :tongue: |
@jack; denk aan heupgordels, zijn enigzins ook nog mooi..... :o
@chris; alsof we al niet genoeg pech hebben gehad in onze vakantie..... Oma met spoed naar het ziekenhuis en geopereerd, kever ongeluk, onze favo patatzaak gesloten, slecht weer.... zucht. |
maar de notch is goedgekeurd!!!! toch nog iets goeds ;)
|
ja psies, ben in ieder geval blij dat de notch door de apk heen is, kan die getaxeerd en allrisk verzekerd worden voor het geval dat.......................
Groetjes Sabine |
Quote:
hé Sabine, als je hem in de allrisk doet vervalt dan de oldtimer verzekering?? of is er een aparte regeling voor? |
Quote:
had je m nog niet all risk dan........??? kwalijke zaak dame, voor die paar centen meer moet je t echt niet laten... ;) |
Quote:
bij mij bleef t oldtimer verzekering komt alleen een percentage van de getaxeerde waarde bovenop en dan is ie dus all risk..... is dus ook alleen mogelijk met een taxatie groeten p@trick |
tjezus dit is echt balen zeg,
euhm je knap je kever toch wel weer op he suc6 ermee |
@arno; kever is alweer klaar! :D Rijdt alweer met nieuw scherm, nieuwe voorklep, nieuwe koplamp en uitgedeukte bandenbak... :D
@patrick; nee dat had ik nog niet... geen tijd voor gehad nog, ben blij dat ik hem (na een jaar te zijn verlopen) weer apk gekeurd heb en de remmerij proffesioneel af heb laten stellen....!! :D Hopelijk einde van de maand taxatie! Groetjes bien |
shit niet te best zeg, wat een hoop schade heb een kever dan met zo'n lage snelheid. beterschap en succes met de reparaties. greetz joost
|
bumper is nog scheef maar hij zit er weer op... voor een immi bumper nog aardig heel gebleven.....
|
kijkt nog een beetje triest zo te zien :(
|
klopt, hij kijkt een beetje zielig... Bumper krijg ik ook niet meer goed... :( Maar goed, op den duur komen er wel weer nieuwe onderdelen... Eerst maar ff de dropped spindels, nieuwe antenne, rode achterlichten en nieuwe sierlijsten erop zetten... :D :D :D
|
ennuh, de witte wielen even zilver verven... deze komen van mijn pa zijn kever af, die had nog goede bandjes...... :rolleyes:
|
staat goed bij de voorlopige rat-look :D :p
|
Zo ziet de kever er ook wel vet uit hoor nog eventjes aan rat look gedacht?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |