@arnus71
Kijk even op Ebay.DE daar komen ze regelmatig voorbij. Deze gebruiker even kijken; http://www.ebay.nl/usr/wolfsburger-teilekiste @bobby-digital Dat is zeker wel beter, mooie mod :thumbup: Kom je goed uit met je 180 graden bocht? edit: ik lees het al omgedraaid! |
Dat moet ik nog gaan passen, maar denk dat die ruimte er wel is.
is maar even een tip, misschien kan je er wat mee:) |
Thanks yuli!
|
Zo, weer even inspiratie opgedaan. Thanks!
|
Ik ga er zeker wat mee doen, bedankt!
|
Ik zou het luchtfilter direct vervangen voor een fatsoenlijk filter. Dit type filter heeft mij een verdringer gekost, het is meer een zandzuiger dan filter.
Het probleem is de rubber afdichting tussen filter en aanzuigbuis. Daarnaast als je met je oliefilter niet lekker uitkomt kun je ook nog een Lupo 3L TDI oid gebruiken die zijn stukken kleiner. Passen ook. |
Deze week komt als het nu goed gaat een luchtfilterhuis binnen van een volvo 440 die ik pas wil maken. Daar zit wel wat werk in, daar maak ik wat foto's van. :thumbup:
Oliefilter afstand lijkt voldoende teminste daar zie ik vooralsnog geen probleem. Ik weet natuurlijk niet hoever het blok gaat kantelen maar de achterste en voorste motorrubber is shore 80. Ik heb nog PU inserts liggen voor de ronde motorsteunen maar die gebruikt ik liever niet als het niet nodig is. Quote:
|
Ik ben gisteren begonnen met de windtunnel.
Je moet even kijken hoe het bij jou uitkomt maar zowel normaal als omgedraaid raakt deze bij mij de 180 graden bocht (Rallye). Omgedraaid iets minder maar dan kom ik met mijn spal niet goed uit bij de 180 graden bocht. Het is op beide manieren aan te passen maar dan ga ik de plaat op de orginele positie aanpassen en ik haal de vorm van de 180 graden bocht eruit. Vind dat je dan ook netter uitkomt met de spal. Quote:
|
heb van het weekend ook gepast en nog wat heen en weer met intercooler en radiateur geschoven. En er moet wel wat worden geslepen en gelast in de behuizing, stukje eruit slijpen en er op de kop weer inlassen
|
Ja percies, ik ga vanavond ook weer verder met de dremel. Dit is een leuk projectje :)
Ik kan zelf weinig schuiven met de intercooler i.v.m. mijn a1 crossmember die er nog tussenzit. |
heb m'n intercooler wat schuiner op de balk gezet waardoor er iets meer ruimte is bij de 90 gr bocht. met wat slijp- en laswerk moet het goedkomen:)
|
mooie vorderingen, alles gaat zo snel vooruit sinds de laatste keer ik keek :D
|
|
Mooi! Maar ben je niet "bang" dat bij het bewegen van de motor de 180 graden bocht en de fan behuizing elkaar gaan raden? Zit wel heel dicht op elkaar. Of lijkt dat maar zo?
En is dit de behuizing van de Corrado die je hebt aangepast? Mag ik dan zo vrij zijn om te vragen welke maar Spal fan je hiervoor gebruikt hebt? Verder, lekker bezig hoor! Was ik maar zover..... |
Dat zou kunnen ik weet niet hoever het blok kantelt. Dit is natuurlijk moeilijk in te schatten hangt nog al wat factoren af.
Je ziet het slecht op de foto's maar de 180 graden bocht kan nu meer dan een centimer naar voren zonder de kap te raken. Je ziet dit een beetje in de laatste foto van het boven aanzicht. Als dit niet voldoende is kan ik zeker nog een centimeter winnen. |
ziet er goed uit!!! heb het op m'n behuizing al afgetekend, van het weekend eens met de flex er doorheen
|
Jongens, het volgende project komt zojuist binnen:
check deze link die dubster.be al aangaf: http://www.golfcabriowiki.de/index....Golf_1_anpassen Ik denk echter dat de aanpassingen aan de onderbak een stuk netter kunnen dan dat daar vertoond wordt. Zou een mal maken en glasvezel matten niet beter en makkelijker werken? |
heej bobby ga je de behuizing nog dicht maken aan de binnenzijde? Ik twijfel daar nog aan want volgens mij is het verlies daar minimaal. Je zou ook een glasvezelmatje kunnen plakken hoef je niet te lassen.
|
Denk dat ik wel ga dichtlassen, laat het namelijk ook poedercoaten, dan is een glasvezel matje niet zo handig
|
Zelf heb ik altijd zonder windgeleider om de ventilator gereden. Nooit geen problemen gehad.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:19. |