lekker bezig :thumbup: hoelang ben je al bezig met de ombouw?
|
@ tim 16v ik heb eigelijk geen idee denk dat ie al wel een jaar er zo bij staat, wegens verbouwing aan mijn huis. heeft hij heel lang in een hoekje gestaan.
|
maar het schiet nou mooi op
nog effe paar dagen knallen en hij kan de straat weer op |
weer ff met de kachel bezig geweest omdat de orginele kachelbuizen uiteraard niet op mijn polo dashbord passen, moest ik zelf iets bedenken.
dit ga ik ook rechts aan het kachelhuis maken, en 3 buisjes boven op, voor de luchtrooster aan boven kant van het dashbord. en dit zelfde systeem komt ook aan mijn dashbord te zitten, alles word verbonden door middel van stofzuigerslang, lekker flexibel en niet duur :D |
Die stofzuiger slang waar heb ik dat toch eerder gezien ;)
|
ja klopt branko hahaha zoiets had jij toen ook geloof ik. tja je moet wat hopen dat het allemaal goed werkt en genoeg lucht kan door laten.
|
Goede oplossing!
Tip: Test hem wel even van te voren of hij niet ontzettend herrie maakt of fluit als hij aan staat. :thumbup: |
de vrouw een bezem gegeven? ;)
mooi gemaakt stefan,zal wel werken toch.... |
@ herm inderdaad zal eerst ff proberen voordat ik alles dichtbouw :D
@ gerben inderdaad ze doet het huis nu met de bezem, als starks de kleine er is kruipt die de vloer wel schoon hahaha :tongue: gekheid plentyparts 10 euro voor 1,80 aan slang. ja hoop het wel anders word het wel helemaal een feest om die zooi aan te sluiten. |
heej mega vet project , maar een vraagje hea !Wat voor hooft rem cilinder gebruik jij ?
|
@ gti-boy thanks voor leuke reactie, de hrc is van een overgebleven golf 1 gti die ik ooit eens gesloopt heb, alleen was deze auto voorzien van scirocco 16v remmery rondom, dus denk dat daar de hrc ook van afkomstig is. hij rem echter super hard in combie met de porsche klauwen.
|
Creatief met de stofzuigerslang i like it :thumbup:
|
vandaag nog weer erg creatief bezig geweest met de stofzuigerslang, pvc,kit en soldeerbout.
als ik zo ff snel de foto s langs kijk valt het reuze mee, alleen nam dit helaas meer tijd in beslag, dan ik had gedacht. maar alles op kachel gebied is nu klaar hij ligt nu mooi in de loods te drogen, hopen dat het zaterdag uitgehard is, misschien dat ik het dashbord dan s middags nog wel ff ga monteren :D |
net nog ff een nieuw stuur gekocht van een polo 6r highline, binnekort pics!!
|
ik vind het wel erg mooi gemaakt,vooral op deze foto:thumbup::D |
Ziet er idd erg profi uit zo!
:thumbup: |
thanks gerben! mooi of niet ik vind alles aan een dashbord kloten werk, haha maarje de kachel zal het toch moeten doen, die mij maar een motorblok, lasapparaat,slijptol, of bedrading, die plastic zooi is zker niet mijn ding. niels is van het dashbord werk :D maarja soms moet je wat.
herm ook thanks :thumbup: altijd fijn als een ander je werk mooi vind :D |
Netties weer stefan. Ben benieuwd of het ook goed werkt :)
|
Quote:
okee je hebt namelijk verschillende mm maar als je al een dikke hebt remt dat super fijn !! |
ik zou juh accu wel acherin doen ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |