Quote:
Bedankt ik heb het toegevoegd! Je ziet inderdaad goed in de cijfers dat er flink belastingvrije diesels worden ingevoerd. |
Quote:
Mooie, was ook het eerste wat ik me af vroeg nadat ik de mijne had opgezocht ;) Quote:
Qua omschrijving ja, neem alleen wel aan dat alle 128 en 140 kw vermeldingen ook geregistreerde vr6 ombouw is (78 totaal). Bij 118kw ligt een g60 redelijk voor de hand, maar vind er ook veel zonder vermelding in omschrijving. Ook een 118kw met als omschrijving GTD 66kw en brandstof diesel, da's apart :screwy: Wel leuk om even door te kijken die database in ieder geval! :thumbup: |
zr-52-hf is van mij...
|
Quote:
Zou je me de bijbehorende info kunnen geven? :thumbup: |
De RL-36-FD is afgeschreven...
Staat klaar om naar de sloop te gaan :wow: Hij zit helemaal vol met gaten, is geen opknappen meer aan. |
SG-32-ZK Atlas Grijze 5-deurs Golf 1.3
Is een jaar of 5 geleden naar de eeuwige autobahn in the sky gegaan. |
Quote:
Quote:
Bedankt jongens! Zouden jullie de uitvoering nog even kunnen laten weten? |
Simpele C
|
LZTS19 vind hij niet..
is een import uit duitsland Edition LC3U dark burgundy 15-03-1990 benzine 128kw 1.8 3deurs GTI |
Quote:
Hij stond er al in hoor, maar bedankt voor de extra info! Is dit geen 2.8 VR6 blok omdat het 128kw is? |
Quote:
nope is een 4 clinder 16vG60 het motorvermogen is door de vorige eigenaar veranderd naar 128kw |
Quote:
Ok thanks! |
Bij ZT-37-JR heb je LY3D staan, Tornado rood, maar volgens mij is mijn kleurcode LA3A, marsrot. Dacht dat LY3D op de Golf 3 zat.
|
Quote:
Op de standaarduitvoeringen was de gewone unilak rood tot en met modeljaar 1986 Marsrot, en vanaf modeljaar 1987 Tornadorot. Bij actiemodellen kan het hiervan afwijken, maar op de Pasadena is alleen Tornadorot gebruikt. |
Kijk, weer wat geleerd. :D
|
Quote:
;) |
XP-56-HL is een 2-deurs met een 1400cc benzinemotor. Wordt gedemonteerd, en het casco gaat gebruikt worden om een cross-auto van te maken.
|
Wordt hier nog iets mee gedaan toevallig?
Zo ja, dan mag je ZV-93-TT wel toevoegen. Originele Nederlander, 1.3 NZ motor, LY3D Tornadorood, 3 deurs. |
64-GD-RT is mijn eigendom
LA9V met een 1.8G60, 3 deurs |
Wat heeft het voor nut om al die kentekens hier in te vullen ?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:47. |