Torderen is vrij normaal voor een MKI..als ik met mijn blauwe-menie golfje snel een rotonde pakte waar een hobbel in zat, ging m`n rechter deur open :D
|
Quote:
golf 2 bijv. ook niet hoor,is vrij normaal allemaal.gooi er een schroefset onder en het is een wokkel. |
Quote:
:D :D :thumbup: |
super, je nieuwe velgen!!
|
:goodpost:
die velgen staan echt prachtig onder je gele eentje :thumbup: |
Nou bedankt voor de reacties, ik begon al te denken dat ik een slechte carrosserie had :D
Ben in ieder geval dus niet de enigste. Die blauwe doet het namelijk niet, tenminste niet dat ik merk. Deze heeft wel een vaste verlagingsset. Maar alle bussen zijn nog origineel. En wat de velgen betreft volgende week maak ik wat foto's. Heb vandaag de banden gekregen en op de velg laten leggen. Maar het is nog niet naar mijn zin. Dus heb ik weer nieuwe banden gekocht voor de voorste velgen. De banden van voor gaan op de achterste en de achterste banden die er weer af komen gaan weer in de verkoop. :screwy: Ter uitleg: ik wou perse wat hogere banden maar ook niet te ballon banden. Dus voor de voorkant besteld op 7.5J 195-45-16 En voor de achterkant besteld op 8J 205-45-16 Had op Tyrestretch.com gekeken en het leek goed. En nu is het geval dat achter redelijk getrokken is, maar aan de voorkant :eek: ziet er naar mijn smaak niet uit. Dus heb ik nu voor de voorkant besteld 165-45-16 en leg op de achterkant die 195 banden die momenteel nog voor op liggen. Als iemand interesse heeft in mijn 205/45/16 moet ie maar een pm'etje sturen. Het zijn dus twee banden die nieuw zijn en mogen voor een scherpe prijs weg. Zijn trouwens NS2 banden. |
Quote:
Heb hier een golfje 2 staan en die is zo stijf als het maar kan met een schroefset :screwy: |
Mooie restauratie oud en nieuw bij mekaar.
Goed bezig !! Ik had je straks aan de telefoon over het achterpaneel. Ben er nog over aan het twijfelen, zal er nog eens goed over nadenken. :screwy: |
Wat een waanzinnige fijne auto is dat geworden zeg!
|
Heerlijke auto, maar ik vind die velgen echt te groot...tevens is de combi BBS en marinogelb al zoooo vaak gebruikt...ik kan er niet warm van worden, sorry.
|
in 1 woord .....prachtig :eek:
Ik zou er geen boodschappen mee durven doen bij de jumbo. :shake: |
Branko!
Nog bedankt voor de remklauwen! En betreft de auto, echt heel netjes is hij, in het echt mooier als op de foto's. Wat betreft de wielen, idd ff de randjes omleggen en iets omlaag en je zit gebeiteld ;) |
Brankoooooooooooooo, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Heel eerlijk vond ik de turbo's mooier staan eigenlijk :redface:
Niet dat de bbs'en niet dik zijn, maar vind de combi niet zo. |
Iedereen bedankt voor het commentaar.
Dat sommigen het niet zo vinden dat kan. Zelf ben ik er tevreden mee, smaken verschillen nu eenmaal. Dit is zo ongeveer hoe ik de auto voor ogen had voordat ik hem kocht. Misschien met een nog wat plattere band maar het is voor zo'n 8 maanden in het jaar mijn daily. En dan wil ik wel een beetje comfort hebben en niet zo'n stuiter bak. En nu moet ik zeggen dat ie super fijn rijdt en niet stuiter hard is. Ik heb hem nu eenmaal ook niet voor de show maar voor de fun. :thumbup: |
Ik vind ze ook stukken mooier dan die Ronal velgen ;) Laag zat zo toch? Vind het zo wel een mooie hoogte, en bovendien kun je er zo ook nog een beetje normaal mee rijden :D
|
hij is echt mooi geworden.... niceeee
|
nice nice nice :D
maar wat heb je daar voor banden maten op liggen?? |
Tis echt een super 1 geworden :thumbup:
op naar de volgende :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:58. |