Ja, veel mooier zal je het niet kunnen maken denk ik dan met deze RS'en!!
Gaat wel een goeie auto worden voor de Show & Shines !!! |
Wat voor bandenmaat ga je monteren? 195/40-16" voor en achter een tikje breder of ook 195?
|
Potverdikkeme wat dik. Blijft toch de ultieme velg. Dikker kun je jou auto bijna niet meer maken!
|
Quote:
Weet het nog niet want ik wil hem iets hoger hebben dan nu. Want anders jaag ik mijn hele bodem aan gort met al die drempels hier :screwy: Zit te denken aan de voorkant 165/50/16 en achter 195/50/16 Of 195/50/16 voor en 205/50/16 achter, maar ben bang dat het dan meer op ballonnen gaan lijken! |
Een project wat zo waanzinnig aangepakt is, verdient ook de dikste velgen. Gefeliciteerd met het eindresultaat. Ik hoop je auto snel op een meeting te kunnen bewonderen!
|
Thanx iedereen, iemand nog een idee welke bandjes ik het beste kan nemen.
Ik wou morgen gaan bestellen. Ik wil het liefst banden die 50 hoog zijn. Want dan kom ik een stukje verder van de grond af. Maar ze moeten ook wel een beetje getrokken zijn. En banden met velgrandbeschermer maken hem dan net iets sportiever. |
Gewoon 195-40-16 voor en achter...is heus niet zo plat hoor. Hoger en breder worden echt ballonbanden.
|
Met 195/40-16" klopt je teller in ieder geval. Ik moet zeggen dat 165/50-16" voor wel weer erg smal word...
|
super nette velgen!! en de centercaps zoals het hoort (honinggraad).
|
Nou naar lang wikken en wegen heb ik besloten om de motor aankomend winter er weer uit te halen. :screwy:
Ik wil hem toch graag sneller hebben en nu kan ik de huidige motor wel tunen maar als ik kijk wat dat kost ga ik liever voor het volgende: Dus aankomend winter moet er een ARL motor in komen met 6 bak. Weet nog niet hoe ik het ga doen maar daar heb ik nu alle tijd voor om over na te denken. Dus als er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een AGR TDI motor? die van mij mag in de verkoop! Deze motor heeft aantoonbaar nog geen 130dkm gelopen en is compleet met dynamo, vrijgeprogrameerde computer, en bak. Zit net een nieuwe distributie riem op en is sindsdien nog geen 3000km mee gereden. Wellicht ook nog met aircopomp maar dat hangt af wat ik weer koop. Ik ben eigenlijk op zoek naar een complete schade auto met zo'n motor er in. Mag wel total loss zijn maar de motor moet wel heel zijn! |
Dan zou ik deze motor mooi in die blauwe gooien.
|
Quote:
Als je je verveelt. Ik heb hier in huis nog werk zat! :screwy: |
|
@Tiefleger: Die blauwe blijft origineel :thumbup:
@Rob077: Dat zal vast niet werk zijn wat ik leuk vind ;) @Pewivwteam: Dank je maar die heeft me echt te veel gelopen. Ik had deze zelf ook al gezien maar wil geen ding met meer dan 2 ton op de klok. Ding is ook nog eens gechipt en dat zegt ook wat over de persoon die er in heeft gereden! Moet trouwens nog wel even met jou praten over de ombouw volgens mij heb jij nog wel wat nuttige info voor me. Die maat van jou was toch ook zo handig met diesel motoren. Ik wil namelijk wel weten wat ik kan bewaren en wat ik moet over bouwen. Denk met name aan de kabelboom! |
Volkswagen Golf IV GTI TDI
Tanke Autohandel GmbH Tel.: +49 (0)5924-9010 E-Mail: teileservice@tanke.de Interne Fahrzeugnummer 3925 Baujahr 02.2004 KM: 98149 KM KW: 110 KW Farbe: schwarz metallic Türen: 2 Motorart: Diesel Getriebeart: Schaltgetriebe Klimaanlage ABS, Wegfahrsperre, Zentralverriegelung, elektrische Fensterheber, Heckschaden, Motor OK, Getriebe OK, Fahrzeug zur Ersatzteilgewinnung |
Daar bij tanke moet ik onderdelen van een demontage auto kopen.
Daar rekenen ze voor een motor zo 900 euro een bak 350 en tel dan de rest wat je nodig bent maar eens allemaal op. Zit ik zo over de 2000 euro want een computer kost ook zo 300 euro. Daarom kan ik beter een complete auto kopen. |
Branko, ik neem aan dat je er lang genoeg over nagedacht hebt. Maar is een 130pk motor niet interessanter?
Die hebben af fabriek vaak zo'n 135pk. En een kleinere turbo als de 150pk uitvoering. Hierdoor komt deze sneller op toeren. Algemeen word dan ook gestelt dat de 130pk motor een motor is die lekkerder rijd als de 150pk uitvoering. Gewoon even ter overweging ;) |
ik had gewoon deze agr er in laten zitten, 200+pk haalbaar, jongens hier rijden er ook gewoon mee.
|
Ruben bedankt voor de tip, ik moet ook zeggen dat een ASZ motor met 130pk een stuk makkelijker te vinden is.
Deze zijn namelijk ook veel in de ibiza gepropt. De arl motor kom je alleen in de toledo tegen maar ja die kom je bijna niet tegen. Ik had ook al een beetje rond gekeken naar 130pk tdi motoren. Hey Stefan oke 200 pk uit een AGR mogelijk maar moet je eens kijken wat je dan nog allemaal moet veranderen. Als ik 150 pk wil hebben met de huidige motor wat zou ik dan allemaal moeten veranderen? Ik neem aan Turbo, verstuivers, chip op maat, misschien koppeling maar het kan goed gaan. Wat nog meer en wat gaat dat kosten heb jij een idee? Welke turbo moet ik nemen en kan er zonder veel aanpassingen zo op? |
All times are GMT +1. The time now is 13:31. |