OMG.... heeft die knaap van Rauh Welt nu de BMW's 'ontdekt' ? :eek:
|
Ik vind het eigenlijk wel heel gaaf! Meer fotos?
|
Dik inderdaad!
|
Is een Csl/gruppe B kit toch?
|
Gezien de velgen en weerspiegeling, lijkt het photoshop..
|
Denk idd ook fotoshop :)
|
Das niet dezelfde knul... dat 'hok' op de vorige pagina is een E30, degene die je nu als laatste post is een E21
|
Is zeker weten een fotoshop, kwam hem gister vlak nadat ik hem hier zag al tegen op instagram. Die gast die die bmw had gemaakt maakt meer van dat soort creaties
|
|
Nee joh! Keurig zo!
|
Wat lager zou ook prima zijn :D
Staat prima zo! |
|
Ziet er goed uit :thumbup:
Ga je hem ook nog chippen? Kun je leuk vermogen uithalen... |
Quote:
Wel over getwijfeld maar mis niet echt vermogen. Heb wel een prijsopgave bij vvt gedaan en het viel me alles mee. Ben alleen bang dat de koppeling er snel aan zal gaan :rolleyes: |
Quote:
Vermogen kun je nooit echt genoeg aan hebben :D VVT is zeker een aanrader :thumbup: |
Ik kom in de BMWscene best vaak gasten tegen die ook vw's hadden, of hebben. Mk1, mk2 vaak.
Ons gezins vervoer :) 330d uit 2004 op 19 inch BBS (style 145) icm KW V2 Op oem 18" m setje met winterbanden |
Mooie wagen martinus, het was een beetje jammer dat de mijne nog niet plat lag op wörthersee...
Het blijven heerlijke rijdersauto's. |
Godver dik, misschien volgend jaar toch maar de gezinswagen vervangen :D
|
hahaha..ja het is gek he..die Golfjes en alles raak je overheen als je ouder word
ik heb nu zelf een e36 320 touring uit 98 als dagelijks..eindelijk een fatsoenlijke gevonden met handbak i.p.v automaat.en nog executive ook.. een e46 rijd nog beter alhoewel de eerste bouwjaren niet super waren.. maar het blijven rijdersauto's..die je aantrekt i.p.v instapt.. je kunt nooit een Passat vr6 met raamslingers en vlakke stoelen vergelijken met een 328i..never nooit.. |
Ik rij ook sinds een drietal jaar een e46 (allerlaatste model). Niet helemaal vrij van storingen (stappenmotor + sensor, carterpakking en laatst nog draagarmen vervangen origineel BMW (doet ook pijn in de portomonee). Maar het rijdt inderdaad heerlijk
|
All times are GMT +1. The time now is 02:37. |