Zoiets...
|
|
Kan ie nog groter ??
|
Huh ???
|
om welke foto gaat het nu??
|
ik zie ook even niet om welke foto het gaat
|
Die passat die gert gepost heeft! ;)
|
dat kruisje bedoel je? :D
|
|
:D ik mis de wimpers!
|
ja en de caravan
|
Dit was al 15 minuten werk... kan geen fotoshop dus lekker met paint ;)
|
Noob!! ;)
|
Zo ik doe mee, eigentijdse interpretatie van de bassie en adriaan Passat!
|
Zo hier is tie dan, ben normaal niet zo van die bling bling velgen maar vond deze Lexani velgen wel netjes staan :D
|
Dat is een betere uitwerking.... zal voortaan even mijn ideën wel mailen ;)
|
@ Rubend:
Super vet!! echt mooi gedaan :D |
Dankje. Tijdje geleden dat ik gephotoshopt hebt. Zo af en toe probeer ik weer eens wat.
@ Dennis, dat is goed hoor :D Op mijn website, onder de autosectie staan een paar van enkele jaren geleden. |
mooie shop!
|
Nu de weerspiegling van de Passat nog ;) Ziet er verder wel erg strak uit!
|
De grote versie is hier te zien!! EDIT: Ik had de foute versie met een schoonheidsfoutje erin geupload, vandaar de andere versie! :hug: |
Lekker kleurtje, alleen geen bassie en adriaan he. Of was de keuze vrij?
Maar mag ik ietsje commentaar geven? @ Benji, ben inderdaad de bumper vergeten geel te maken. De rest klopt toch wel, heb zelf de kofferklep embleemloos gemaakt :tongue: |
Tuurlijk mag je commentaar geven! wat mij betreft was de keuze vrij :D
Velgen zijn trouwens Boyd Coddingtons ;) |
UPS.... United Passat Scrapers?
Verder wel een heele coole sjop! :rock: |
Dankje Bob :D
Inderdaad hahaha United Passat Scrapers hahaha |
Quote:
Bassie en Adriaan was mijn idee.... |
Heb ook ff een 10minuten creatie gemaakt, jammer genoeg ben ik niet zo goed met Photoshop.
|
Quote:
;) :tongue: |
Naaf van de velgen zit niet in het midden. Ik vervang altijd velgen op deze manier. Velg in een nieuwe layer. Opacity op 50% zetten (tijdelijk) Daarna de velg zo verplaatsen dat de naaf precies op de naaf van de originele velg licht.
Dan via: Edit - Free Transform de velg precies even groot maken als het origineel. Zo doe je dat ook met de andere velg. Als dat niet helemaal lukt kun je ook nog Transform - Distort gebruiken om de velg is scheef te trekken e.d. Daarna de velgen via Transform - Scale vergroten naar de gewenste maat. Onthouden hoeveel % je ze vergroot en daarna de achterste velg doen. Als laatste niet vergeten de lichte gaten ook zwart te maken bij deze passat. Na het verlagen krijg je aan de achterkant altijd een kier. Dan trek ik niet de bumper door maar maak ik er de wielkas van. Zit dus iets van een hoek in. Je hebt alleen het kenteken ook meegeverfd in de weerspiegeling :tongue: Maar jongens nog commentaar op mijn creatie. Ben nog een beetje verder aan het pielen. Maar das gewoon voor de leuk. |
Heb je gelijk in!!
Normaal gezien doe ik eerst de originele velg op het plaatje in de maat sjoppen die gevraagd word of die ik graag wil zien... Dan zoek ik een plaatje van de gewenste velg zorg dat de naaf gelijk staat met de originele velg en dan aanpassen naar de grootte die ik eerder al gefotosjopt had! Ik wilde perse deze boyd velgen hebben en ik kon geen beter plaatje vinden! Had verder geen zin en tijd om ze aan te passen :D En die nrplaat hahahaha helemaal vergeten :D Commentaar op jouw sjop..? euhm de bolletjes liggen niet in lijn ;) Ik weet dat je het zo hebt aangepast dat ze met de bolling van het plaatwerk mee gaat, maar ziet er op sommige plekjes een beetje vreemd uit :redface: Verder hebben de ramen nog een blauwsige schijn Bij die van mij heb ik de ramen, sierlijsten en koplampen uitgeknipt uit een gedupliceerde layer van het origineel die heb ik een iets wittere/bruinere tint gegeven ipv het blauwe! Past het net beter bij het plaatje. Verder goed bezig!! vind het een leuke creatie! :hug: :rock: |
Haha die rondjes heb ik gedaan met selectie tool, gewoon een beetje in het wilde weg.
Weerspiegeling heb ik inderdaad niet veel aan gedaan. Zat er over te denken om de ramen geel te tinten. Heb alleen de .psd niet opgeslagen :chair: Zo vind ik de Passat erg mooi: - Alles clean - Voorbumper verlengd - Achterbumper, zwarte stuk verlengd - Zwaar tegen de grond gemept. Hier is de link: http://img122.imageshack.us/img122/5827/passatsb2.jpg |
:gives:
Doe dan zoals dennis al zei iets actueels..beetje discusieren over hoe je het beste kan photoshoppen is boring :D |
Ja doe dan wat! :woowoo:
Maak van die passat plaat dan iets actueels... Alleen maar zeuren dat het niet actueel is heeft ook niemand iets aan :D ;) |
Ruben, heb je mijn mail gezien ? Zou je voor mij Donner & Dekker erin kunnen maken en dan de tests Bassie en Adriaan -> Dönner & Dekker :)
|
|
hahaha :D
|
|
|
|
Haha, zal nog eens kijken of ik het af kon krijgen. Kon niet echt geschikte foto's vinden Dennis.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:45. |