Ziet er weer puik uit!
Grote turbo :-) |
Bedankt!
Nee hij loopt nog niet. Erg druk gehad de laatste weken.. :shake: Wel nog even de olieretour van de turbo vast gezet, en nog wat kleine dingen. Binnenkort even tijd vrijmaken, dan kunnen we oliedruk draaien en proberen te starten! :thumbup: Als tie loopt ga ik de intercooler en downpipe maken bij een bedrijf met de juiste spullen en materialen. Als er updates zijn, weten jullie dat as soon as possible :D |
Schakeltoren ook gemonteerd. 4 gaten gevoord, 4 afstandbusjes van 2,5 cm.
Kabels lopen wel in een bocht, maarmerk je niks van! |
ik zie dat je het zelfde "remdrukventiel" als dat ik gebruik. Is deze goed voor keuring bij de rdw?
|
Uiteraard. Als hij maar goed afgesteld staat.
Ben er zo meer naar de RDW gereden, en vermeld dat hij nog niet is afgesteld. Was geen probleem, en remde goed zei hij. |
oke top bedankt voor de info :thumbup:
|
Mooie update Eelco al wat verder met de RM's ?
|
Nee nog niet. Eerst ff de auto af hebben. Nog remmen ontluchten, intercoolerbuizen+downpipe, en chippen! :)
|
Altijd goed zo`n hoge versnellingspook :) Welke doorvoerrubbers heb je gebruikt in je schutbord?
|
Idd rene. Becauce racecar :D
Heb ze van de kachelradiateur/kachtenslangen gebruikt. |
ah okee, dicht dat een beetje goed af?
|
Lijken mij ook iets groot Eelco deze hebben toch gaten met een diameter van 16mm ?
|
Passen en meten he in een golf 1 ;)
Vandaag nog wat leuks ontvangen! |
Lekker voor elkaar Eelco wat heb nu setje origineel en 1,5 ? Die van mijn zijn Woensdag klaar Vrijdag de bandjes er op en monteren maar.
|
Deze zijn idd 0,5.
1,5 moet ik nog halen als ik weer mag autorijden. (Oog nogsteeds ontstoken) Ben erg benieuwd style! :thumbup: Heb trouwens 8 isolatiematten besteld, 4 voor de deuren, en nog voor achterin. Hoop dat het resoneren etc. Dan iets minder wordt |
Na 3 weken thuis zitten :screwy: :shake: ga je je toch een beetje vervelen, en langzaam maar weer eens proberen wat te maken/doen.
Dus maar eens een accubak gemaakt! Daarna bekleed in skyleer. En een oude riem aan bonken geknipt en verwerkt. Vond t best wel grappig geworden voor de eerste keer. Ook is de offerte voor mn BBS RM de deur uit :thumbup: |
Ziet er goed uit Eelco ik ga in de toekomst ook zo iets maken want ik he nu dus geen schakelaar en ik wil dit wel.
|
Schakelaar is wel fijn ja.
Vandaag ook dashboard gewisseld voor een zachte versie. Nu nog even middeltunnel scoren, kan daar mijn EGT display in! |
FF topic doorgelezen en ziet er goed uit, gaat straks als de brandweer met die 200 pk... :cool:
|
Thanx Supersport! :)
Vandaag de bbsjes voorbereid voor het coaten, en ze weggebracht! Thanx to Style voor de boutjes! :thumbup: Vanavond nog een middenconsole van een gti gehaald! |
Jaa dikke bbsjes haha ben benieuwd hoe ze eronder komen te staan!
Dikke golf eel! |
Quote:
:thumbup: Ben benieuwd hoe ze gaan worden ;) |
Wielen zijn terug van de coater!
Even ge-proef-past, en ben nu al helemaal verkocht :thumbup: :D Nu z.s.m. laten polijsten, 2 nieuwe randen, en boutjes d'r in schroeven! :thumbup: Twijfel alleen nog over de middenkapjes, maar die worden denk ik ook goud. Meningen? :rolleyes: |
Vind het niet verkeerd staan hoor Eelco ben zelf zo bang dat als je zelf doppen dezelfde
kleur gaat geven moet het dan ook exact dezelfde kleur zijn. en anders zwart met zwarte boutjes. |
Ik vind de doppen zo mooi!
Je mag trouwens je slangen van ic traject wel goed vastzetten haha, net auto opgehaald bij gooi en bij 200 op de snelweg plofde slang eraf :eek: Daarna als een slak naar huis gereden. (was bij 1.4 bar ongeveer) |
weinig aktie hiero ..bij eelco
mat gangzette met de roetmobiel .. |
Heeft een schop onder ze kont nodig hij stond er vanmiddag wel mooi gewassen bij met de koeien op de achtergrond.
Maar jammer genoeg moesten ze meisje en ik de MK1 naar binnen duwen :D Nee gaat best goed komen de zon is een mooie inspiratie bron :thumbup: |
Ja jongens. Er gebeurt vanalles ondertussen. Dat zie je hier alleen niet ;)
Hydrolische koppeling ingebouwd dankzij gooi. Koppelt echt heerlijk soepel! Auto gestart, en afspraak gemaakt voor chippen. Hij start met een tufje remmenreiniger, accu nog een keer goed vol laden, en met vagcom de pomp fijnafstellen. :thumbup: |
Gaat helemaal goed komen Eelco :thumbup:
|
chippe dat ding ,, en roetteeeee
hahahhaha maar gaat mooi eelco ..rustig blijfe :tongue: |
Ja.. hoop autotjes tussendoor. Riempje hier, sloopgolf in onderdelen weg,kost allemaal tijd. En dan overdag op je werk bijna geen werk hebben. :rolleyes:
|
Je mag de mijne nog wel ff onderhanden nemen :D wil interieur er nog uithalen en volledig isoleren haha. Tevens moet ik m'n orginele electrische raampjes er nog in :O
|
Gooi maar neer hoor. Haha.. nee druk zat. Wel leuk als je handig bent met auto's, maar jammer dat iedereen t weet :screwy: :D
|
Ja idd :D
Die velgen :wuv: |
Mooi spul hoor :thumbup:
|
Thanx! Wielen worden volgende week zaterdag trouwen weggebracht. 2 1,5 inch randen, 0,5 inch polijsten, in elkaar schroeven en RVS boutjes. :thumbup:
|
Lekker :thumbup: Vind rvs boutjes nog altijd het mooist...
|
Eelco vriend hie staat tie hier chip al op maat ? Velgjes klaar we moeten naar het noorden he :D
|
Ja drukdrukdruk... :rolleyes:
Chip is nog origineel, moet eerst de motor een beetje inrijden, en daarvoor eerst APK erop. En ik heb heel veel vrije tijd (NOT) Maar volgende week ga ik de APK regelen, en dan gok ik ook op de wielen die dan klaar zijn. Verder alle intercoolerbuizen aangesloten, en de downpipe gemaakt! Powerpipe gebruikt als verloop van Passat inlaatspruitstuk naar de slangen. Uitlaat klinkt goed met de supersprint uitlaat en downpipe! Nog wat hitteband om het flex-stuk gedaan ter voorkoming van het warm worden van de ashoes. Ook de brandstofpomp op tijd gezet met VCDS. Dat was ff pielen, de timing stond zo ver verkeerd dat hij helemaal niet zichtbaar was het grafiekje :D. Ook de EGT sensor met een verloop in de turbo gezet. Display komt in het middenconsole. Rijd nu al erg goed, met de hydrolische koppeling (nogmaals dank aan Gooi :thumbup: ), en het schakelmechaniek bovenop de tunnel. Deze positie is super :D ! Hier nog wat foto's Gelukkig was hij in goed gezelschap; Groeten maar weer. Volgende update hopelijk met glimmende wheels, en mooie regenboog op papier :D |
Nais! :thumbup:
Die downpipe :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 13:20. |