die van hugo is netjes en niet duur....en precies zoals ik hem ook zou willen hebben,zonder het twijfelaars interieur.snap niet dat die er nog is eigenlijk....
mooie advertentie tekst idd:lmao: |
Heeft iemand hier toevallig het kleurnummer van de roze kleur voor het Golf-logo op het achterpaneel?
|
Quote:
Heeft ie al gevonden zeker aangezien de adv niet meer bestaat ? ;) |
zeer nette
Deze zeer nette fire staat iets te onopvallend geadverteerd.
@ruud: hoe staan de zaken met de ombouw ??? :thumbup: |
Quote:
Nu weet ik niet wat OEM is maar ik heb em RAL4006 verkeerspurper ;) |
|
@ Dr. Golf; m'n project staat alweer een tijdje te wachten op onderdelen vanuit Amerika, heb maandag een mailtje gekregen dat het pakket nu eindelijk onderweg is. In grote lijnen heb ik het volgende besteld: pakkingset voor het onderblok, pakkingset voor in/uitlaatspruitstuk, nieuwe koppaking, koppakking, kettingset met spanners en geleiders, multiriem met spanner, nieuwe kopbouten, waterpomp, crackpipe, thermostaat, koppelingset en nog wat spulletjes. Het meeste is preventief vervangen want ik heb weinig zin om achteraf nog gedoe te krijgen als de motor er een keer in ligt. De F&I staat er momenteel wat stoffig bij, wel op de 5x100 rondom
@Jarno; die kleur ga ik zeker gebruiken :thumbup: . Wil deze kleur ook terug laten komen in de letters van het VR6 motordeksel |
Quote:
DIK :D |
Weet nog niet of dit icm. matzwart wordt of toch met de originele grijze kleur, maar zover ben ik nog niet.. volgens mij ben ik jou al eens tegen gekomen op Hyves trouwens ;)
|
Quote:
Ik zou dan voor zwart gaan, staat mooi in contrast met pimpelpaars :D Quote:
Zou best kunnen Ruud, ik was daar wel actief maar tegenwoordig meer op Facialbook ;) |
Quote:
...en een roze VR6-logo in je grill :thumbup: Goed bezig, Ruud; houd ons op de hoogte. |
@ruud:
:goodpost: chapou voor je werk, echt knap bezig!!! |
Ben het idd behoorlijk met jullie eens. Heb het inlaatspruitstuk en het stukje klepdeksel licht gepolijst, dat zal mooi staan met een matzwart deksel :) .
Btw. ook maar ff een topicje gestart bij de watergekoelde projecten. Ik ben niet zo'n fotograaf maar ik doe mn best |
Quote:
haha onder het moto beter laat dan nooit :D dis de golf van peter maatje van me maar zit hier niet op ut forum maar is indd een heerlijke golf om te zien en tja de winter wilen zijn bedacht onder het genot van een biertje op zaterdag avond en vond het best geslaagt :thumbup: |
Zelf geen F&I maar heb wel een setje originele Fire&Ice velgen, de Estorils.. zonder blanke lak en ook zonder stoeprandschade!
Alleen.. daar mis ik 1 zwart middendopje van. Iemand die heel toevallig nog in een stoffig hoekje liggen? :) |
NIEUW: energydrink FIRE and ICE
:eek: Speciaal laten maken:
25cl. blikjes stimulation drink; FIRE: grandberry and chilli flavour, 'with a spicy kick' ICE: grapefruit flavour, 'with a hint of cooling menthol' Wie wil? € 20,- per tray, 24 stuks. [nee hoor; gisteren gekocht bij de LIDL voor € 0,29; OP=OP; ik vond het wel appart! Ik weet nog niet of het echt lekker is, trouwens...] :D |
Even een nieuwe foto van mijn fire and ice. Van het weekend maar weer eens op pad geweest voor een paar mooie platen.
Ook nog maar een paar van vorig seizoen. Nog op het oude schroefset Hier net het nieuwe schroefset :thumbup: |
ik vind vooral de grill met de roze accentjes supercool!
|
dikke golf peter topie
|
Bedankt voor de goede reactie's. Altijd leuk om te horen!
De grill was gewoon durven, uiteindelijk pakte dit goed uit. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik heb nog wat mooie foto's van mijn fire and ice. Hier zijn de us achterlichten goed zichtbaar! |
Mooie foto's Peter! :thumbup:
|
dikk dikke bora op de achtergrond :shake: :tongue:
|
Ook een Fire and Ice wordt af en toe gewassen :D
|
zocht laatst niet iemand deze?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=100023 |
Quote:
Zou ze wel willen maar gaatje te veel :D Ook ik ben weer in bezit van een Fire&ice maar nu een Gti. Dus even onder de aandacht hier. |
Quote:
Ja, Ruud_mkI heeft er ooit wel eens over gehad: 5-GAATS Estoril velgen voor op zijn Fire and Ice VR6!!! Nou Ruud, als je nog steeds wilt/zoekt, ze staan nu op marktplaats te koop !!! FF HIERO KLIKKEN! |
die link van mij werkt ook nog,was dus idd ruud die erom vroeg.
|
Dit topic nog eens omhoog krikken. Met een fototje van mijn Fire and ice GTI.
Ben eigelijk opzoek naar een nette motorkap in de juiste kleur. De kap die er nu op zit heeft lichte hagelschade en strak zetten heeft wienig zin... |
Ik zoek iemand uit Deventer die een Fire and Ice heeft.
Kent iemand hem? |
De laatste post van dit topic was uit 2013...
ik verwacht niet dat hierop nog gereageerd gaat worden. Vr.gr. van René |
waarom niet? daar is het toch een forum voor.
|
Zijn er nog mensen hier met een Fire and Ice? en zijn er ook nog f&i spullen te koop?
|
Yep, ik heb nog een Fire and Ice.
Spullen voor een Fire and Ice is lastig aan te komen, maar op eBay komt nog wel wat voorbij. |
Ik vind het leuk dat er nog steeds mensen een echte Fire and Ice hebben.
Ik zou zeggen: houd/maak hem origineel! Dit topic heeft echter niet zoveel fans meer.... sinds 7-2012 (ruim 5 jaar geleden) zijn er slechts 6 posts geplaatst... |
Quote:
WEET DAT DIT EEN HEEEEEELE LATE REACTIE IS, MAAR TOCH LEUK! Inmiddels heb ik de GTD een 2 jaar geleden verkocht na 2,5 jaar in bezit te hebben gehad, reed toen woon/werk ermee, super fijne auto! Verkocht aan iemand in Amersfoort. Ik heb er toen een Twingo dak ingezet omdat de binnenhemel al kapot was na lekkage van een after market dakje: Dikke uitlaat is er later nog afgegaan :thumbup: : |
mooi. 5-deurs is ook nog eens schaars.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:05. |