Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   13 maart - 9e VW Midwintermeeting ~ Deurningen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75859)

HannoverEdition 07-03-2011 00:22

Quote:
Originally Posted by dragracer
Een kleine Update......

De KiKa-auto is er helemaal klaar voor.........om helemaal "klein" gemaakt te worden..... :D
Laten we hopen dat het veel geld voor KiKa opbrengt......

Het mooiste is natuurlijk om de ramen en de koplampen te laten sneuvelen..... :)

Dus bij deze kunnen de ramen,de koplampen en de achterlichten gereserveerd worden.............
WIE BIED HET MEESTE.........kommaar,kommaar,kommaar.........

Ooooh had er nou even siglachrome ramen in gezet........dan weet ik zeker dat HUGO wel een goed bod had gedaan.......:D:D

wie heeft er nog een setje siglachrome liggen............en wil ze ''doneren''...dan wil ik wel zien hoe snel Hugo ze dr uit heeft alvorens ze aan diggelen worden geslagen........ :tongue: kunnen we daar ook wel een bieding op los laten..... :D binnen 2 minuten demonteren a.u.b....... :thumbup:

Tiefleger 07-03-2011 03:59

Had je niet beter een ander merk kunnen nemen? Een terrein met vw-liefhebbers die dan vw moeten klein slaan? :( :(

dragracer 07-03-2011 06:51

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Had je niet beter een ander merk kunnen nemen? Een terrein met vw-liefhebbers die dan vw moeten klein slaan? :( :(

Een ander merk was "te makkelijk" geweest.....daar doen we bij VW-Speed niet aan........... :D

Gewoon een oldtimer Golf 2 er aan wagen.....da's pas stijl toch........ :thumbup:

Jetta MaNiA 07-03-2011 09:06

Super initiatief!

silbergti 07-03-2011 11:42

Snap dit ook niet zo goed. Een oude VW in elkaar slaan...?? Terwijl hier toch liefhebbers van VW's horen te komen...

Initiatief vind ik zeer goed maar niet op deze manier.

Maak dan een kop van jut ofzo...

Jetta MaNiA 07-03-2011 12:32

Wanneer het voertuig in kwestie nou geen/weinig functie meer heeft, is het toch prima dat het nog 1 laatste bestemming krijgt voordat hij de pers in gaat?

schenk 07-03-2011 12:43

Ik had ook een fransoos gepakt, maargoed :D

/just my 2 cents

Ebut 07-03-2011 12:47

Wedden dat hij zo meer geld oplevert dan als je hem verkoopt op Marktplaats? En dan gaat het naar een goed doel ook nog.

:thumbup:

DoriDaan 07-03-2011 12:50

Quote:
Originally Posted by silbergti
Snap dit ook niet zo goed. Een oude VW in elkaar slaan...?? Terwijl hier toch liefhebbers van VW's horen te komen...

Initiatief vind ik zeer goed maar niet op deze manier.

Maak dan een kop van jut ofzo...

DAMN zet er een opel neer.... of een marbella/clio of zo iets! :rolleyes:

intitiatief is top... uitvoering qua autokeus minder!

Ebut 07-03-2011 12:53

En wat krijg je als je er een ander merk neerzet? Krijg je alleen maar meer gezeik van.

HannoverEdition 07-03-2011 12:55

jongens jongens wat maakt het nou uit dat het een VW Golf is......het is tenslotte een VW meeting! ;)

En voor degene die het ZONDE vinden dat het hier om een VW gaat........ :screwy:
ik zou zeggen doe een bod voor de onderdelen die je nodig hebt.en sloop deze er af, :tongue:
de prijs zal alleen ietsje hoger liggen dan normaal want het geld gaat tenslotte naar een héél goed doel :D :thumbup:

Joey_G40 07-03-2011 14:28

Quote:
Originally Posted by Ebut
En wat krijg je als je er een ander merk neerzet? Krijg je alleen maar meer gezeik van.

Maar ook meer mensen die hem willen slopen denk ik toch :rolleyes:

Ma®tijn 07-03-2011 19:32

Een volkswagen stuk slaan is ook gewoon leuk hoor :D

g60lammert 07-03-2011 20:18

Quote:
Originally Posted by dragracer
Een kleine Update......

De KiKa-auto is er helemaal klaar voor.........om helemaal "klein" gemaakt te worden..... :D
Laten we hopen dat het veel geld voor KiKa opbrengt......

Het mooiste is natuurlijk om de ramen en de koplampen te laten sneuvelen..... :)

Dus bij deze kunnen de ramen,de koplampen en de achterlichten gereserveerd worden.............

WIE BIED HET MEESTE.........kommaar,kommaar,kommaar.........

ok dus als ik het goed begrijp kun je dus geld bieden om bv de voorruit er met een voorhamer uit te tikken??
en zit hier dan een minimale inleg aan??

ronaroot 07-03-2011 20:48

Wat kost het als we hem op zijn dak leggen :D

Crosne 07-03-2011 20:49

gewoon hoogste bod - eerste keus :)

doel is om zoveel mogelijk geld op te halen, gewoon doneren mag ook, maar je mag je ook even af reageren.

wat betreft de auto - ding heeft een goed leven gehad, het is mooi geweest, het heeft wel een beetje rust verdient, so rest in piece, maar nog wel ff paar centen opleveren graag :)

jettaracing 07-03-2011 21:26

Ik bedoel maar,hoeveel golfjes zijn/worden er wel niet gesloopt voor onderdelen en zo , deze levert tenminste nog echt iets op voor een goed doel !

Ik heb nu al zin in deze meeting jongens !!!!!!!!!!!

g60lammert 07-03-2011 21:28

ok dan drie tientjes voor de vooruit!!

Crosne 07-03-2011 22:51

kiek, eerste bod staat :)

HannoverEdition 07-03-2011 23:33

Quote:
Originally Posted by g60lammert
ok dan drie tientjes voor de vooruit!!

in z'n geheel......of in 35289651470 stukjes...:D

Tiefleger 07-03-2011 23:41

:goodpost:

Tiefleger 07-03-2011 23:44

Ik hoop dat het mee valt.http://www.buienradar.nl/weersverwa...667&lon=52.3167

HannoverEdition 08-03-2011 03:22

Quote:
Originally Posted by Tiefleger

Deze geeft een aardig betere voorspelling... :rolleyes:

als het maar droog blijft.en 12 graden is niet verkeerd ;) :thumbup:

g60lammert 08-03-2011 06:05

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
in z'n geheel......of in 35289651470 stukjes...:D

stukjes neem zelf wel effe hamer mee :thumbup:

Tiefleger 08-03-2011 06:58

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Deze geeft een aardig betere voorspelling... :rolleyes:

als het maar droog blijft.en 12 graden is niet verkeerd ;) :thumbup:

Dan nemen wie die. :D :D

Crosne 08-03-2011 20:46

de weersvooruitzichten worden steeds beter. De zaterdag geeft die nu al de hele dag droog en op buienradar "deurningen" is het zondag ook al droog, dus hopen dat het uitkomt.......................en anders gewoon ff de plu in de lucht :)

Crosne 08-03-2011 22:10

Nog een paar dagen en dan is het zover: de 9e VW Midwintermeeting.

De zaterdag vooraf (12 maart) is er vanaf 20.00 uur 's avonds een meet & greet. Bedoeling is gewoon een leuke, relaxte en gezellige avond. De bar bij Frans op den Bult is open, dus drankje/hapje is mogelijk. Voor de rest beetje over koetjes en kalfjes praten. Meeting plek is de grote parkeerplek, waar zondag ook de echte meeting zal zijn.

Paar regeltjes: geen burn-outs, stapvoets rijden, geen harde muziek en afval niet op de grond, maar in de vuilnisbakken, zo houden we het gezellig en kunnen we dit misschien ook nog wel een keer herhalen.

Voor de zondag:

zoals voorgaande edities zal er weer een soort van 'Show & Shine' zijn.
Een aantal categorieen:

- most decked car
- hottest car of the show
- best of wheels
- best of audio
- best of engine
- best of interior
- dopest kicks

en waarschijnlijk nog wat meer, maar daar ga ik gelukkig niet over, dus ook ik laat me verrassen :)
Het zal in elk geval weer allemaal met een knipoog zijn :)

Voor wat het weer aan gaat: de verwachting wordt steeds beter, dus we hebben goede hoop op 2 droge dagen. Voor nood is het uiteraard niet verkeerd een plu mee te brengen, mocht je dat niet hebben, dan kan je altijd schuilen in de standhouders tent of het restaurant bij Frans op den Bult.

Kika: de sloper is bekend, een Golf 2. De een vindt het niks, de ander kan het wel waarderen, waar het om gaat is, dat de auto nooit meer op de straat zal komen, dus rijp voor de sloop. Op deze manier brengt die dan toch nog een beetje geld op.........hopen we :)

De ruiten zitten er allemaal in en kunnen tegen een goed bod 'gekocht' worden. Verzamel als club/groep geld in voor het goede doel en claim een ruit :) De ruiten gaan naar de hoogste bieders.

Rest mij alleen nog te zeggen dat we hopen op een grote opkomst en daarmee een mooie start van een nieuw seizoen :)

Tot zaterdag/zondag

breadfan83 08-03-2011 23:03

Zijn er Limburgers die zondag op en neer rijden met 'n plekkie vrij in de auto? De Audi (het dagelijks vervoer) is aan 't sterven volgens mij. :chair:

Chr-ome Weber 08-03-2011 23:22

Zoals het nu uitziet rij ik op met de groene maar dat is maar een 2 zitter en de vriendin gaat mee. :D

Justin 09-03-2011 10:56

Aanwezig op de dag dat mijn mk2 belastingvrij wordt :D

Gertjan 09-03-2011 13:47

Gaan er nog mensen uit regio rotterdam heen?

jetta mk1 '82 09-03-2011 16:18

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Gaan er nog mensen uit regio rotterdam heen?

gaat sanderz niet die kant op toevallig?

Alberto 09-03-2011 17:54

tot zaterdag ....

Marco 09-03-2011 18:53

Ook Volksforum zal dit jaar weer aanwezig zijn!! Heb je nog geen (of te weinig) T-Shirts, stikkers, mokken of kentekenplaat houders?? Dit is je kans :D

HannoverEdition 09-03-2011 19:05

Quote:
Originally Posted by Marco
Ook Volksforum zal dit jaar weer aanwezig zijn!! Heb je nog geen (of te weinig) T-Shirts, stikkers, mokken of kentekenplaat houders?? Dit is je kans :D

kunnen de ''volksforum donateurs'' daar ook gelijk hun t-shirt/kentekenplaathouders oid.... ff afhalen dan :rolleyes: :D

Crosne 09-03-2011 19:12

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Zijn er Limburgers die zondag op en neer rijden met 'n plekkie vrij in de auto? De Audi (het dagelijks vervoer) is aan 't sterven volgens mij. :chair:

heej Broodkruimel, anders neem je toch gewoon de trein, pik ik je wel op van het station :D

HannoverEdition 09-03-2011 19:45

Quote:

Lekker op zaterdagavond met de trein komen Chris....:cheers: :D :thumbup:

Quote:
Originally Posted by Crosne
heej Broodkruimel, anders neem je toch gewoon de trein, pik ik je wel op van het station :D

Zijn er genoeg denk :D Ik wil je ook wel ff aanpikken op station... ;)

jettaracing 09-03-2011 20:36

Kan ik dan eindelijk Broodkruimel ook eens in reallife zien? :D

Alberto 09-03-2011 20:38

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Kan ik dan eindelijk Broodkruimel ook eens in reallife zien? :D

wil je niet Wytze .... echt wil je niet ..... :D

Tiefleger 09-03-2011 21:12

Quote:

Ik kan je morgen wel vast ophalen, ik kom toch langs Sittard. Moet je alleen wel even een hotelletje nemen tot zondag. :D :D

All times are GMT +1. The time now is 01:24.