Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mischa's gti van 1984 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73260)

jobro 30-11-2010 18:12

Dus jij hebt er ook niets weggehaald ? was hij duur met zn dingen ?

die interieurs zijn niet de sterksten in die tijd heb ik wel vaker gezien,en deze was dus geen uitzondering.

heb je die middenconsole ook nog gezien? mooie tellertjes in midden haha,leek wel een votex ofzo

T schiet mooi op met je bolide man!! blijf die mooie piccas posten he

mischatdi 30-11-2010 20:04

Hey nee ik heb er niks weg gehaald, en fatsoenlijk kijken was er niet bij, hij stond erbij alsof zijn leven er vanaf hing, ff rustig kijken was er niet bij. dus ik heb verder ook niks bekeken, plus dat is allemaal netjes bij mij dus daar doe ik dan ook niks aan.

Hij gaat fijn idd, alleen vind ik het jammer dat ik zelf zo weinig kan doen,heb alleen nog maar geschuurd :d
Alle lof gaat uit naar mijn pa, die elke dag druk bezig is met de golf. maar zoals ik begreep ligt het in de planning om morgen de golf in kleur te zetten!!

Jel Golf 2 GTI 01-12-2010 18:38

Hej Mischa ,

Zocht jij nog een orgineel vw stuur??
mk 2 stuur

grtz Jel :thumbup:

tempel 01-12-2010 22:56

Golf is van H. Houthuysen geweest , die heeft hem 3 jaar geleden verkocht . Is toen hij hem in bezit had als tweede auto gebruikt en was in onderhoud bij het bekende VW figuurwaar jij nog steeds de kenteken plaat houder van hebt.
Is de man van een oud collega van mij bij SCA , vandaar dat ik hem herkende.

mischatdi 01-12-2010 23:41

Quote:
Originally Posted by tempel
Golf is van H. Houthuysen geweest , die heeft hem 3 jaar geleden verkocht . Is toen hij hem in bezit had als tweede auto gebruikt en was in onderhoud bij het bekende VW figuurwaar jij nog steeds de kenteken plaat houder van hebt.
Is de man van een oud collega van mij bij SCA , vandaar dat ik hem herkende.

heeft die hem ook lang gehad dan? maar idd das wel de naam die ik ook tegen kwam. en die houder is al een poosje weg :D
want voor mijn gevoel moet er toch nog wel meer documentatie van de golf zijn :rolleyes:

Úbermeister 03-12-2010 00:34

goed bezig Mischa :thumbup: ben zeer benieuwd naar het eindresultaat

mischatdi 03-12-2010 23:56

ik ben vandaag even wezen kijken bij de golf en hij staat in kleur!!! en wow glimmen hahaha

mag ook wel want er zit een lak op zeg....incl blanke lak nog maar 6liter:d
maar helaas zijn de deuren niet helemaal goed gegaan, dus die worden na het weekend ff op nieuw gedaan.
morgen ga ik wel heen om de ramen te plaatsen en de rest een beetje opbouwen!

dus morgen zal ik wel foto's maken

Samurai 04-12-2010 08:31

Foto's ..... foto's ..... foto's ..... foto's ...... foto's

Jetta MaNiA 04-12-2010 08:33

Ben zeer benieuwd, misschien dat ik de mijne ooit nog eens zo aanpak.

Zie er alleen wel tegenop, je moet erg veel dingen vervangen naar mijn mening.

O.a. alle deurrubbers etc.. vind het maar eens

mischatdi 04-12-2010 09:01

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Ben zeer benieuwd, misschien dat ik de mijne ooit nog eens zo aanpak.

Zie er alleen wel tegenop, je moet erg veel dingen vervangen naar mijn mening.

O.a. alle deurrubbers etc.. vind het maar eens

dat volg ik even niet? mijn deurrubbers zijn allemaal strak dus dan ga ik dat niet vervangen. verder de raamrubbers doe ik wel, en natuurlijk zou ik ook liever alle logo's vervangen.. maar goed dat komt nog wel, ik heb in elkgeval weer een strakke carresorie!

en die van de voordeur heb ik al wel een idee voor en dan is het een appeltje eitje om ze te vinden :thumbup:

Jetta MaNiA 04-12-2010 17:37

Mijn deur(raam)rubbers zijn beton hard na (bijna) 27 jaar!

mischatdi 06-12-2010 00:15

Quote:
Mijn deur(raam)rubbers zijn beton hard na (bijna) 27 jaar!

ok ja dat kan, eerlijk gezegt zijn die vanmij verbazend netjes, alleen idd van de portieren om het raam heen wil ik wel vervangen nog, maar omdan te wachten met spuiten.. ik heb ze heel netjes kunnen verwijderen en heb al een idee hoe ik ze heel makkelijk kan vervangen :D

maar goed iedereen word nieuwschieriger, en heb enkele foto's al zijn het nog niet echt geweldige foto's want ik kon er niet goed bij en ze zijn gemaakt met een crappy mobiel, net als de rest trouwens tot nu toe :redface:

De Pul 06-12-2010 00:18

ziet er weer heerlijk uit......
super,nou weer in elkaar meppen dat ding en rijden;)

mischatdi 06-12-2010 00:25

hahahaha de deuren moeten over nieuw en de spuiter wou persee de motorkap overdoen... hij was niet perfect genoeg:d dus die word ff gematteerd en nogmaals in de blank, ach er zit al 6liter lak op , kan nog wel wat bij :d

ik zou hem afgelopen zaterdag thuis krijgen, maar ivm de laatste spuitwerkzaam heden staat hij daar nog, en komt hij deze week weer thuis.

dan ga ik op mijn gemak de boel in elkaar zetten en stickers plakken en nwe deurfolie aanbrengen, dan voledig poetsen en stof verwijderen...dan de taxateur nogmaals langs laten komen ivm de nwe taxatie na het spuiten. dan mischien eens rijden:d

Jetta MaNiA 06-12-2010 08:03

Jaloerssssssssssssssss

Is er nog 6 liter over? Breng ik de mijne ook!

mk1diesel 06-12-2010 16:50

ziet er strak uit

breadfan83 06-12-2010 17:20

Quote:
Jaloerssssssssssssssss

Is er nog 6 liter over? Breng ik de mijne ook!

Of 12 misschien? :D

Ziet er goed uit Mischa!

mischatdi 06-12-2010 19:30

hij heeft genoeg hoor :d ff schuiven en hij doet zijn best voor je!

ik wou alleen dat ik eindelijk weer thuis had:D

Jel Golf 2 GTI 06-12-2010 20:37

Hej dat ziet er zeer netjes uit :thumbup:

Wou dat ik dat met mijn GTI ook kon laten doen.
Is alleen financieel niet haalbaar. :(

POst binnekort maar eens goeie foto's :D :D

jobro 06-12-2010 20:49

hee netjes man die auto!!!!! dit gaat helemaal goed komen alleen die fotokwaliteit slaat nergens op haha,komen we weer van een koude kermis thuis zo...

Marsrood is DE kleur op de eerste gti,s vind ik persoonlijk,later kwam ly3d tornadorood meende ik maar dat terzijde

Graag nu soon eens wat qualitypics Mischa

mischatdi 06-12-2010 22:23

hahaha allemaal alweer zeuren om goeie foto's.. ik verwacht hem deze week weer thuis te krijgen, dan eerst afbouwen en tussendoor pics... als die dan klaar is maak ik weer ff een reportage,heb al een locatie voor ogen

idd marsrood zo vers is erg mooi, want ze vroegen al moet die nu ook een andere kleur? ....HELL NO!! maar wel lekker in de blanke lak!!:d dus glimmen zal die straks:d

breadfan83 06-12-2010 22:29

Hey maareh... heb je ook wat fatsoendelijke foto's? :D

jobro 13-12-2010 20:00

Tss nog geen updates..... hoe lijkt het,alles nu mooi in de kleur en strak? ben benieuwd

mischatdi 13-12-2010 21:03

tja nog geen update's helaas, ik ben wel druk bezig met opbouwen, ik zal eens kijken of ik even een tussendoor foto kan maken .... maar alles staat wel in kleur idd, alleen 2 delen liggen nog bij de spuiter en heb nog geen tijd gehad om dat op tehalen, en ach het is toch nog baggerweer dus ik heb ook niet zoveel haast.:d

LRR 14-12-2010 10:07

Ik bericht je deze week sowieso even over dat afdekkapje !!

mischatdi 15-12-2010 01:19

nou heb ff 2 sneak preview, heb snel ff de verbreders er los op gehangen!
en een plaatje van mijn nwe logo van de tekst:"golfgti"

LRR 15-12-2010 10:52

Over welk afdekplaatje spreken we nu Mischa ?? Ik dacht dat je 1 zocht om de buitenspiegel aan de bijrijderskant te laten vervallen ?? Maar volgens mij heb ik dat mis.

Laat maar even weten !!

jobro 16-12-2010 22:08

ahh heerlijke foto,s en resultaten al,ziet er strak uit man! heb je die dunnere zwarte stickers die rond de wagen gaan ook al? zijn die nog te krijgen of moet je die zelf maken. k bedoel die net daar ook onder de achterlichten lopen

keep us posted whit your beautiful car

ErikvanBilsen 16-12-2010 22:16

Ziet er super uit zo!

mischatdi 17-12-2010 01:17

Quote:
Originally Posted by jobro
ahh heerlijke foto,s en resultaten al,ziet er strak uit man! heb je die dunnere zwarte stickers die rond de wagen gaan ook al? zijn die nog te krijgen of moet je die zelf maken. k bedoel die net daar ook onder de achterlichten lopen

keep us posted whit your beautiful car

inmiddels zitten die er ook op idd, ik heb alles in 1x besteld vanuit engeland :thumbup: ik was incl verzending 85euro kwijt. alleen nou moet ik nog een keer :mad: want ik was vergeten dat in de sponning ook gespoten werd en ben dus enkele waarschuwings stickers kwijt :redface:

ik hoop dit weekend wel weer wat verder te komen... en dan even een droge dag voor weer een nwe shoot heb al een kicke locatie in gedachten :thumbup:

maar hier heb ik ze besteld:
klikerdeklik

mischatdi 19-12-2010 00:37

zo....1 kant van de auto is voledig afgebouwd incl bestickering.

dus moest de auto ff gedraait worden en voila een preview foto:

shine!!!

mischatdi 19-12-2010 00:39

oh en die 2 streepjes op de drempel dat is wax wat uit de deuren loopt:d

Jel Golf 2 GTI 19-12-2010 00:42

netjes hoor :thumbup:

breadfan83 19-12-2010 03:24

Verdomme wat mooi!!

Jetta MaNiA 19-12-2010 10:00

Lipje er nog ff onder!

Alberto 19-12-2010 10:49

mooi he dat fris en strak in de lak ..

T!m 19-12-2010 12:02

Super strak Mischa !

Heb zelf van de week een 85er 1600 diesel gekocht, knal rood uiteraard :D
In nieuw staat.

mischatdi 19-12-2010 23:19

Quote:
Lipje er nog ff onder!

en dan mot eerst de keienvanger er weer in :D en ach liever zonder die onderlip als een bestuurders deur :D
maar morgenavond komt de bestuurders deur er weer in en de keienvanger :thumbup: en dan deur afbouwen en dash weer afbouwen,

laatste stofjes eruit, poetsen....radio scoren.... en weer taxeren :D

mischatdi 19-12-2010 23:20

oh en thx voor de leuke reacties..

MauSeR35 20-12-2010 22:48

Ziet er goed uit in ieder geval!

All times are GMT +1. The time now is 11:16.