Bob is vanaf de morgen al dronken..
|
Adres hoef ik ook niet te noteren.. ik rij toch van tankstation naar tankstation tegenwoordig :D
Het gaat gezellig worden!! |
Quote:
Jouw tomtom selecteert zeker standaard alle tankstations op de route. hahahaha "Na 3 kilometer, verlaat de snelweg en stop om te tanken" "Vervolg de snelweg" "Na 5 kilometer verlaat de snelweg en stop om te tanken" "U heeft uw bestemming bereikt, vergeet niet te tanken" |
@Cor: Wij gaan ook wel, maar zullen dan vanaf het park wel achter jullie aan hobbelen.
@Jacky: Haha, dan zit jij alweer in de olie dus die plek bij Cor is wel vergeven ;) |
@eric: bob en jij samen drinken en vervolgens de taken verdelen ( net als in oostenrijk ) bob geeft gas en eric stuurt af en toe een beetje bij als bob met z'n kop onder 't dash hangt...haha
@cor: snap er niets meer van: "m.i.v.w pre-meeting" ??? is 't niet een m.i.v.w after-party? en vw fanatics pre-party? hihi |
@ rob: ja zoiets! Hahaha
@ Danny: ik hoorde van Ilona al zoiets, gezellig!!! |
Quote:
Ha dat probleem heeft Talitha tegenwoordig ook haha. Ben zaterdagmiddag toch nog even bij de tankstelle.. |
Cool! laat ik even snel een Mischkulnig bord maken, zetten we die naast de oostenrijk verzameling.. Savonds eten bij Lex dan? :D
|
Voor iedereen die niet in een huisje zit maar in hotels of op de camping of mensen uit de buurt hier alvast wat info over de zaterdag!
M.I.V.W GTG Op zaterdagmiddag is er vanaf 15.00 uur een M.I.V.W. GTG (Get/Together) is bij Tankstation Kuster. (als je van het park afgaat op de rotonde rechtdoor, dan is het na 3km aan de linkerkant) GPS: Braamtseweg 10, 7007CK, Doetinchem. Er is een goede wasgelegenheid voor de auto & een shop. VW Fanatics Pre-Party Op zaterdagavond is er een Saturdaynight VIP Pre-Party op het park. Vanaf 21.00 uur in de Griekse zaal. (in het hoofdgebouw, bij de receptie naar binnen en dan rechts) . Kom gezellig een drankje drinken met ons! Iedereen met een bungalow ontvangt alle info nogmaals bij aankomst! |
Ben d'r bij, mooi ff auto wassen...
|
neem ook allemaal maar een paraplu mee ..
het ziet er somber uit voor zondag. :( |
@ buikschuiver , positief blijven hé!
Hopen dat Piet paulusma wat beter weer kan komen brengen :D |
Het ziet er voor zaterdag best uit..
Zondag zal ook wel goed worden. |
we laten ons niet gek maken door de voorspellingen. we nemen gewoon de bbq mee en maken er een super weekend van.
zaterdag zeker ook van de partij bij de gtg helaas alleen de golf 3 niet af gekregen. dus toch de 2er maar weer pakken :mad: |
:-)
|
Ik kom ook langs met mn vriendin, maken er een lang weekend van :P
Nog even kijken of ik mn nieuwe verbreders kan monteren 1 van komende dagen :( anders denk ik niet dat ik de Jetta op het terrein ga zetten :( :( |
Quote:
:thumbup: |
Staat een mooi bord langs de a18. Valt goed op met dat vw logo en met koeienletters 29aug!
|
Kom zondag ook wel kijken met de Jetta 3.
|
Wat de regen betreft,
Zaterdag zou idd jammer zijn maar een tankstation heeft een overkapping dus dat komt wel goed :thumbup: Voor de zondag is er niets aan de hand! We hebben een oplossing gevonden zodat je in geval van regen droog kunt staan kijken naar wat we voor jullie in petto hebben! Ik kan er nog niet teveel over zeggen maar ik weet zeker dat we zoiets unieks hebben dat je dit, ook bij slecht weer, zeker niet wilt missen :cool: Tot vrijdag, zaterdag of zondag! :thumbup: |
Ik ben benieuwd :D
Het mooiste zou wel zijn als het droog is, maarja we zien wel. Tot vrijdag, zaterdag, en zondag :D |
Quote:
Ja idd dat zou het beste zijn. :D Maargoed je kan iig droog staan :cool: |
ik kom ook!! heb er zin in :D
|
Quote:
Welke auto's van jullie club komen er eigenlijk mee? :tongue: |
Quote:
Het hele weekend: Golf mk2 TDI Golf mk2 Gti Golf mk2 Gti Jetta mk2 Coupe Polo G40 Passat 35i en op het moment nog hard bezig om mijn Golf mk2 TDI klaar te krijgen :wow: zodat die ook het weekend mee kan. De zondag komen nog een paar na, is niet geheel zeker maar waarschijnlijk: Golf mk1 Gti weber Golf mk2 Gti Golf mk2 20vt |
@ parkstad 40..
We laten ons zeker niet gek maken door het weer. Het zou mooi zijn als het mooi weer is maar als het regent is het ook best. Het vlees en de drank smaakt er niet minder om als het regent. De Rainbow Crew zal er zaterdag middag ook bij zijn weet alleen niet of alle auto's wel het terrein af komen. Aangezien sommige wakker worden met bier Zie alle bungalow gasten morgen middag wel... |
Quote:
Gaat een gezellig weekend worden dan! :thumbup: |
Als het niet teveel regent ga ik hier filmen :)
En sowieso aanwezig met de 1300 |
Kan me niet schelen hoe het weer is, kom toch wel kieken... Hoop met de einser, als ie morgen niet verkocht word...
|
Quote:
zeker weten kan het weer ons niet tegenhouden. je zit op een mooi park dus altijd wat te doen :thumbup: ik heb er zin in tot morgen :cool: |
Is het terrein trouwens verhard of is het gras of iets dergelijks?
|
Zooooooo dan,
net terug uit Griekenland met 35C en nu in een huis met een ondergelopen kelder en gelijk klaar maken om morgenvroeg weer door te gaan :S Maar we blijven positief! :D |
Zijn die wasboxen op zondagochtend ook open?
|
Zo, spullen liggen klaar, dalijk inladen en wachten op de rest.
We vertrekken rond half 3 vanuit het regenachtige Limburg :tongue: |
Quote:
Zoals ik het begrijp is de meeting aan de achterkant? Naar mijn weten ligt er soort gravel op de parkeerplaats. Is het wel aan de voorzijde dan dacht ik is het wel verhard. Maar als ik het mis heb hoor ik het graag... |
Zo ff eten, douchen, en dan ook die kant op!
|
Quote:
ook gezien woensdag . :D ik ben zondag wel even aanwezig , door omstandigheden moet ik vroeg weer naar huis :( |
Suc6 Mannen ! :thumbup:
|
Zo de eerste mensen zijn vanmidag aangekomen!
de voorspellingen zien er steeds beter uit:) Ga zo maar weer eens die kant op om ff een pilsje met de eerste bezoekers te drinken:) De Crew heeft er zin in:) dit word TOP |
Zondag in de country ...geen natte voeten :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:01. |