Vind het aan de ene kant wel jammer niet met de Golf de weg op te kunnen, maar aan de andere kant ben ik dolblij dat d'r niet zo'n debiel tegenaan kan komen glijden, en de auto lekker veilig, droog en warm binnen staat nu. :D
De hond vindt het wel prachtig allemaal. Is net binnen, en staat alweer klaar om terug de kou in te hupsen. :tongue: |
Eindelijk sneeuw.. Zo nu mogen ze gaan strooien, ik heb me foto. Gr Ronnie |
Komt hier net een Passat 3C door de straat scheuren, kofferklep open en snowboarder erachter... net te laat :D:D
|
Vanmorgen vanuit het zolderraam...
TT?Waar? Gelukkig staat de swallow nog wat beschut :) |
|
was rond 12 uur even op sluisjesdijk :D |
Zo heb ik 'm nog nooit gezien Peter :D
|
|
Misha hier in grave the same, mijn jetta gaat geen meter meer voor of achteruit helaas.............
|
|
wel een chemisch hondje dan..............
|
Er zijn door de kou twee tanden aan gegroeid; Groot verschil, maar toch écht dezelfde auto alleen wat schoner ;) |
De Vento in de sneeuw....
Voor de geintereseerde onder ons de Vento gaat de bingo in voor een zacht prijsje... Zal binnenkort als de sneeuw weg is een verkoop topic maken met beter foto's. |
Scheelde weinig of we zaten in de sloot. De betekenis van de oh shit! handel weet ik ook meteen weer :D |
goed bezig gertje ;) gelukkig ben je niet door gegleden !!
gr. Martijn |
Quote:
V-Tec just kicked in Yo! |
Hier is ook redelijk wat gevallen, eerste 3 van donderdag, rest van vandaag.
Beemer en de vooral de polo onder de sneeuw, GTI staat binnen :D |
de audi donderdag avond bij de boer op het erf
de polo vanmorgen en de polo na dat ik er mee weg geweest was. schuin een vak in gereden en 3 buurmannen hebben de kont op zijn plek geschoven :D gr. Martijn |
voor de deur:
|
wat een leuk straatje zeg..
|
Quote:
dank je :D |
|
|
was vandaag koop zondag, maar toch even met de auto het centrum in, omdat er toch zo veel te doen was... :screwy: :screwy:
En even de loempia kraam bezocht! (dit was rond 12 uur) en nu ligt het allemaal net iets dikker! |
ook in utrecht lekker pak, eigenwijs als ik was toch even de weg op. Zelfs de A12 nog besneeuwd. Bij mijn eerste stop al vast en bij thuiskomst was er helemaal geen beweging in te krijgen.
Remt trouwens best af zo'n lage onderlip door de sneeuw haha |
Zit je daar nou de sneeuw op de Golf te schuppen? :screwy: :D
|
Quote:
nee dat was mij "uitgraaf hulp"..... idd gevalletje "en bedankt" |
ben vandaag even op en neer naar strijen geweest, was echt niet normaal die sneeuw. ben echt blij nu dat de passat niet verlaagd is, hij lag heerlijk op de weg zo.
|
Vrijdagavond:
Vandaag: |
Quote:
dikke spoiler :cool: |
Kamei 'Windsplitter' :rock: |
onderweg naar strijen
|
zondag, het sneeuw ruimen kan beginnen. |
|
Komen ze:
Nog een paar foto's hier :) En tot slot nog 2 foto's van vandaag, ik was m'n Jetta even kwijt :D Maar weer gevonden: :D |
Quote:
Inmiddels is er ook witte sneeuw gevallen hier. ;) :D |
hey, dr zijn 2 topics :rolleyes:
dan ook maar hier neergooien :D zonnetje scheen, dus nog maar ff wat foto's gemaakt :cool: vanmorgen al mn vriendin naar dr werk gebracht, dus de cabrio was al sneeuw-vrij (zo goed als) mn kat kwam ook nog ff buiten kijken :D ben wel blij dat de wintervelgen + winterbanden eronder zitten... straatje Mn vriendin dr mk3 cabrio nog onder de sneeuw en 1 +1 maakt 2 :D aan de overkant van de straat en als laatste nog een remi-sneeuwpop |
De golf is tijdelijk buiten gebruik :screwy: |
Van Erwin gejat:
|
een weekendje sneeuw val hier. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:44. |