Quote:
Maak je daar maar niet druk over dat zal niet gebeuren. Gr Ronnie |
Quote:
Het gaat ook geen kleuterklas treffe worden he! denk toch dat iedereen boven de 18 is angezien we met onze auto's komen!!! dus zo gedragen we ons ook niet anders.. we hebben wat afzet lint geroggelt en zetten de parkeerplaats dicht aan 1 kant dus achter op rijden.. GRTZ |
ik kom nog steeds kijken, word alleen met de Daily
|
Quote:
daily vento? :D of zien we die pas de 31e? |
ben ook van de partij maar zal zeker met de winterauto komen. want wat hebben ze kut weer gemeld.
|
Maakt allemaal niets uit als jullie met de daily/winter/sneeuwschuiver komen, als het maar gezellig wordt.
Gr Ronnie |
Quote:
neee De US blijft nog even thuis:D heb de motorkap nog nie :mad: Word met de dikke witte Daily |
Ik zal ook aanwezig zyn!! Qua winterlook alleen wintervelgjes en dopjes :) :)
Gr Fuzzy |
Net nog even op het terrein geweest en de gamma heeft goed zijn best gedaan om het sneeuwvrij te maken;)
|
Heel fijn toch...pluimpje voor de Gamma
Gr Ronnie |
vannacht gaat het goed sneeuwen :) en niet zo'n beetje!
Ik heb al een paar dingen voor op mijn dak te leggen om de winterlook te creƫren!! sneeuwkettingen moet ik even kijken... :tongue: |
Hoorde net dat 't een graadje of 15 ging vriezen vannacht, met evenveel centimeters sneeuw op sommige plaatsen.
Heren, bevochtigd uwen borscht maar. |
kijk dit even!
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur is maar even om globaal te kijken! heel precies is het niet! maar als je het zo ziet begint het om 5 a 6 uur, en om 19:00 is het nogsteeds niet afgelopen... |
:eek: uhm juist ja.... :eek:
|
neem nog een stuk of 5 wagens mee :)
|
klasse..
|
Quote:
haal die kever uit de showroom! ook al heeft het gesneeuwd! |
haha die heeft een platte accu :redface: maar met die air kan ik natuurlijk wel ideaal sneeuw schuiven :tongue:
maar kunnen altijd nog een after-party houden in de showroom hahah |
Hier al een foto van de waardebonnen van VPC Autosport.
En ik moet zeggen ze zijn werkelijk het komen waard het zijn namelijk heel erg mooie geldbonnen. t.w.v. 160 Euro. Eerste prijs 75Euro Tweede prijs 50 Euro Derde prijs 35Euro. Dacht toch dat dat wel het komen waard is. Gr Ronnie |
Ik neem morgen nog wat winterse spullen mee. :thumbup:
Oa: Ruitensproeier anti vries Koelvloeistof + anti vries (speciaal voor VAG) Wintersetjes 5 delig De-icers Ijskrabbers Olie (speciaal voor VAG) Auto was setjes En voor de techneuten onder ons nog wat VAG specifiek gereedschap. Neem een bezoekje aan mijn Caddy voor een warm onthaal. (letterlijk en figuurlijk) :welcome: + 3 prijzenpakketten! Het prijzenpakket bestaat uit: 1x emmer. 1x VERO microvezel handschoen. 2x MOTIP wash & shine shampoo + spons. 1x MOTIP cockpitspray. 1x MOTIP tyre shine. 1x MOTIP cd opbergtasje 2x MANN FILTER cap Diverse MANN FILTER aanstekers, pennen en jojo's. Keycord en pennen van MijnGrossier. En natuurlijk de tegoedbon. 1ste prijs 30%, 2de prijs 20% en de 3de prijs 10% korting op alle slijtdelen. Greetz Volksparts Dave Aarts. |
Het wordt nog proffesioneel hier :tongue:
Kunnen we oefenen om ooit een eventuele zomermeeting te gaan organiseren.. |
is wel leuk met de prijzen.
eens kijken wat hier uitkomt en dan maar eens gaan kijken wat we kunnen voor volgende jaar. is wel de bedoeling voor eens te gaan kijken naar een zomer meeting. ik heb het daar namelijk ook al met ronnie over gehad. dus jongens kijk uit morgen met de heenreis. groeten eddy. en tot morgen met de cabby zullen wij daar zijn. |
zo dat ziet er idd allemaal leuk uit! goed aangepakt!! :thumbup:
net een poging gedaan met de kever de straat op en neer (hier in Deutschland strooien ze helemaal niet! :screwy: ) vooruit gaat redelijk met een beetje (veel) beleid. Achteruit terug de garage in duurde iets langer en waren de nodige planken voor nodig.....:) kentekenplaat maar achter de voorruit geduwd, want die was ik na 100 m sneeuwschuiven ook al verloren. :thumbup: Dan ga ik nu maar eens een route uitstippelen voor morgen! :) |
Goed bezig Frank!
|
Zooo De achtergrond voor de Meet en Greet is klaar!!!
op het laatste moment heb ik het nog kunnen regelen... De sneeuw ligt,dus het plaatje voor de Winterlook is er!!! De meeting kan beginnen... Heren en Dames tot morgen!!! ps doe voorzichtig.. |
Mooi geregeld heren!
|
Ja we doen ons best he,. Nu maar hopen op een royale opkomst.
Maar vooral rij rustig en voorzichtig. Gr Ronnie |
opzich ziet het er in Noord Limburg er hetzelfde uit als gister,
vanacht geen vlok meer gevallen. Het is nog vroeg dus er kan nog wat komen... Hoe is het daar in het zuiden? |
Quote:
hier in het zuiden valt het ook best wel mee :thumbup: |
Hier sneeuwt het, maar niet noemenswaardig eigenlijk.
Quote:
|
ik denk dat ik ook wel ff kom buurten.
het is tenslotte bij ons om de hoek. weet er iemand of de tunnels bij roermond open zijn? |
hallo iedereen,
hier valt het nu wel mee hadden vanmorge om 10 uur een flinke sneeuwbui maar nu valt er niks meer. dus het ziet er best goed uit. idereen die wil komen rij voorzichtig. greets eddy |
Zo we zijn ook thuis!!!
ik vond het geslaagd aangezien de kou! weer viel nog reuze mee eigelijk! 76 auto's geteld is toch niet verkeerd.. na mijn inzien is het goed gelukt.. Grtz SHReK.. |
Foto's en reacties gaan hier verder: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64501
|
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |