de witte oogt lager door de wielranden/deurbalk onderaan en de dikke bumpers :thumbup:
maar hij ligt wel lekker zo ;) mijn coupe moet ook zo plat als uw ex-coupe.....maar op 16ers.... :D :cool: |
Veel succes dan :D veel lager als de witte nu ga je niet komen, zal morgen wat foto's maken.. ook van de bodemspeling.
edit* Dat zeg ik nu wel zo kort door de bocht, maar ik heb originele wielkasten en schroefdraad over :tongue: |
Quote:
Gelukkig zitten die TSW's er hier al niet meer onder :D:D Zie ik mijn rode GTI ook nog eens terug op n foto :) |
Ben benieuwd naar de foto`s..
Als hij al eens zo laag komt als die van jou nu is dan ben ik ook al erg tevreden.. Gr Ronnie |
Quote:
En de spiegels? En de kleur? En het meegespoten alles? :D Quote:
Venom? :screwy: |
Daarna is het met Stijn wel in één keer helemaal goed gekomen. Als ik me niet vergis heeft dit paarse wangestalte plaats gemaakt voor de Rallye.
Wat ik een beetje mis in deze discussie over verlagen is de wegligging. Wat is het nut van een extreem lage auto als je op de bumpstops ligt. Of zijn het eigenlijk trailerqueens? On topic: Geen fan van de teledials. Misschien een keer de wielen van Veedubber zijn Golf eronder shoppen? Verder leuker witte Jetta waar veel potentie inzit. |
De term wegligging is al niet meer van toepassing bij deze laagte, wat er nog van over is is vergelijkbaar met een kart ;). Grip slaat om van 100% naar 0% zonder waarschuwing. Maar goed, dat weet je als je je auto op de bumpstops legt.
|
Quote:
Ik snap je punt Sander. Maar hoeveel auto's op dit forum zijn verlaagd omwille van wegligging en hoeveel omwille van 'de look'? De ene wil een ietwat extremere look dan de ander, kwestie van smaak. Ik durf wel te zeggen dat ruim 3/4 van de auto's op dit forum om de look zijn verlaagd, en natuurlijk heeft dit een andere wegligging tot gevolg. Rijden zonder noemenswaardige vering is niet comfortabel, misschien niet onder alle omstandigheden het meest veilig (?), maar wel erg leuk. Wel eens go-kart gereden? Misschien inderdaad best een leuk discussie punt maar ik zie het nut er niet van om die te voeren in Misha's -toch al veelbesproken- topic. |
Ik vind hem ook tof Misha zo, wat zou je er nog verder aan moeten doen?
Om nog even offtopic te reageren over die ex-auto van Stijn, volgens mij weet ik waar die auto uithangt (Sneek) en ken ik de huidige eigenaar (die hem alweer een jaar of 7 in zijn bezit heeft). Toch grappig hoe klein dit land is :P Hij ziet er overigens nog steeds redelijk het zelfde uit... |
Ik heb hem vanaf heden op mijn achtergrond bureaublad als foto geplaatst.......... :thumbup:
Zijn dit 15 of 16" en welke bandenmaat heb jij gebruikt.....Hij is wel heeel erg moooooi laaaaaag...!!!! Toppie... |
16inch 7j et65 met 165/40-16 rondom.. voor 25mm en achter 30mm spacers :)
Quote:
Zou best een kunnen, hij is bij mijn weten wel die kant op verkocht. |
Quote:
Heb je inderdaad een punt :thumbup: |
Om niet verder te vervuilen, maar trailerqueens zijn het niet.. met de rode had ik in 2 maandjes tijd ±5000 km gereden ;)
Anyway, foto's zijn er nog niet.. ik had m'n camera even uitgeleend aan een maatje van me en die is net pas terug. Nu heb ik eigenlijk weinig zin om de auto nog te gaan wassen en alles, misschien morgen dus nieuwe foto's :redface: |
|
|
Leuk setje, maar vind mijn setje leuker :)
|
Vandaag het interieur even grondig schoongemaakt.. geeft toch weer wat voldoening :D
Viesch, bah... let overigens ook even op het andere stuurwiel, eentje uit een mk3 GTi En mooi schoon :) Daarna nog al het kunststof enzo gepoetst met interieurpoets-achtig spul, kijk 'm shinen.. alleen geen foto's meer gemaakt :redface: Morgen ga ik weer eens met Tinus wat doen, onder andere een middendempervervanger en een verse homokineet (weer :rolleyes: ) |
Netjes !
|
Dat dacht ik ook :)
|
En schoon dat hij is.... :thumbup:
En je hebt dezelfde interieur als moi!!! :D |
Thanks, de bank en stoelen moeten nog eens plaats maken voor Edition Recaro :cool:
|
Hoezo recaro? dit interieur ziet er toch puik uit?
|
Ziet er inderdaad puik uit, maar Recaro's vind ik 1 van de mooiste stoelen die er zijn en ze zitten heerlijk :)
|
Inderdaad, recaro is het beste waar ik ooit op gezeten heb. :)
Miss recaro's voorzien van je oude stofje? :rolleyes: |
Dat idee had ik inderdaad ook al, dan kan de bank blijven zitten en is het een mooi geheel..
maar zulk soort extravagante ideeën kunnen wellicht gerealiseerd worden als ik werk heb :rolleyes: |
Misschien een paar kapotte stoelen zoeken, kosten meestal bijna niks als ze in een slechte staat zijn!! ;)
|
Ja, maar dan moet je vaak wel nieuwe vulling erin doen.. en laten bekleden zal ook niet voor niks zijn.
Ik ga dat in ieder geval niet zelf lopen doen, het moet wel netjes gebeuren zodat het af fabriek lijkt.. :) |
Quote:
goed punt, half werk heb je idd niks aan!! :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Ik zeg altijd maar zoewe, das korter als dierentuin...
Vanmorgen/middag met Tinus een aantal dingetjes gedaan. - Nieuwe homokineet, andere bleek nog in orde te zijn dus heb een reserve. - Voorste wielbogen opnieuw vastgezet en 1 extra popnagel per kant. - Net wat meer ruimte gemaakt voor de aandrijfas. - Versterker/sub/muziek netter ingebouwd/afgewerkt. - Middendempervervanger eronder gebakken. Weer helemaal top, bedankt Tinus! Rest nu nog de US-module, wassen en foto's maken :) *edit, aangezien Tinus roepte dat de inbouw fotowaardig was heb ik even een foto'tje gemaakt :D Plankje hout gezaagd, dan bekleed met een mooi stofje en alles vastgezet achter de achterbank: |
dikke ice install!!!
haha nee, gewoon hoe het hoort, en functioneel is! |
2 15inch woofers zijn onderweg, dan gaan we aan de slag met polyester :thumbup:
|
Quote:
Kijk dat zijn nu berichten ! :thumbup: |
Quote:
toevallig ook 21inch chrome velgen besteld? |
Spinners :D
|
Quote:
Had dan toch minimaal 22 verwacht :tongue: |
Quote:
Ook een bijpassende versterker onderweg? Deze lijkt me wat onderbemeten om twee 15 inchers aan te sturen. |
Waar staat die woofer dan??? :tongue:
|
toekomst beeld?
|
All times are GMT +1. The time now is 07:07. |